kun jääkaappi ulos astui
-
- Viesti:
Täällähän alkaa palautetta tulemaan ja se on todella ilo lukea! Kehitettävää on paljon ja suuntana vain ylöspäin! Kehuista saa mielettömästi itsevarmuutta ja hymyä suupieliin kun taas kritiikistä toisen näkökulman kuviin ja se on juuri sitä mitä tarvitsen pysyäkseni pois omahyväisestä paikallaan pysyvästä ajatuksesta ja sitä kautta haluan haastaa itseäni jatkuvasti.
Miksi juuri minä pääsen tallentamaan tuon kauniin päivän.
Suomeenkin alkaa rantautumaan idea ''minunlaiset häät'' ja se jos jokin on kuvaajan mieleen. Halutaan lisätä pieniä yksityiskohtia, kertoa tunnelmalla ja ympäristöllä keitä me olemme. Itse painotan usein hääsuunnittelussa persoonallisuuteen, koska fakta on se, että edellä mainitut vaikuttavat myös kuviin. Et voi kuvata sellaista mitä ei ole, ylläri, mutta siinä piileekin haaste. Kuinka kuvata niin, että et toista itseäsi tai noh, pidän uusista ennenkokemattomista asioista ja paikoista.
Mutta kuvia pukkaa ja odotan todella, että pääsen jakamaan Espoon kartanossa kuvatun hääpäivän. Otin yhden ''suurimman'' kuvan sinä päivänä ja se jos jokin nostattaa fiilistä!
Seuraavasta yhden kuvan ennakkotunnelmaan. Laura
Kiitos palautteesta,
Timo Soasepp
Miksi juuri minä pääsen tallentamaan tuon kauniin päivän.
Suomeenkin alkaa rantautumaan idea ''minunlaiset häät'' ja se jos jokin on kuvaajan mieleen. Halutaan lisätä pieniä yksityiskohtia, kertoa tunnelmalla ja ympäristöllä keitä me olemme. Itse painotan usein hääsuunnittelussa persoonallisuuteen, koska fakta on se, että edellä mainitut vaikuttavat myös kuviin. Et voi kuvata sellaista mitä ei ole, ylläri, mutta siinä piileekin haaste. Kuinka kuvata niin, että et toista itseäsi tai noh, pidän uusista ennenkokemattomista asioista ja paikoista.
Mutta kuvia pukkaa ja odotan todella, että pääsen jakamaan Espoon kartanossa kuvatun hääpäivän. Otin yhden ''suurimman'' kuvan sinä päivänä ja se jos jokin nostattaa fiilistä!
Seuraavasta yhden kuvan ennakkotunnelmaan. Laura
Kiitos palautteesta,
Timo Soasepp
-
- Viesti:
Minulle suuria uutisia ja kuvia x100sllä pienellä arvostelulla! Fujifilm X100s
-
- Viesti:
Heelou!
Päivittelin sivuilleni katuvalokuvaukseen omat sivut. Haluan jakaa kehitykseni porukan kanssa ja päivittelen kuvia tilanteen mukaan. Katuvalokuvaus on lähempänä sydäntäni kuin mikään muu ja siksi toivon, että jonain päivänä olen katuvalokuvaaja.
mustavalkoista
väriä
Päivittelin sivuilleni katuvalokuvaukseen omat sivut. Haluan jakaa kehitykseni porukan kanssa ja päivittelen kuvia tilanteen mukaan. Katuvalokuvaus on lähempänä sydäntäni kuin mikään muu ja siksi toivon, että jonain päivänä olen katuvalokuvaaja.
mustavalkoista
väriä
-
- Viesti:
Kirjoittelin hieman toisenlaista näkökulmaa hääpäivään ja itseasiassa koko prosessiin eli kuvaajan silmin. Lisäksi kuvista löytyy Lauran & Larin hääpäivän kuvia. Julkaisen kuvat parin päivän sisällä ja nyt mielestäni onnistuin!
Hääkuvaus kuvaajan silmin
-
Odotan innolla kuvia! Tuli tuosta luontokuvaaja hääkuvaajaksi -kuviosta mieleen että se on suurin piirtein sama kuin pyytäisi Minna Parikkaa tekemään vaelluskengät. Luontokuvaajat ovat yleensä aika introverttiä fiilistelijäporukkaa - kun taas ihmiskuvaajan täytyy uskaltaa tunkea itsensä vuorovaikutukseen kohteensa kanssa. Tuskin niissä luontokuvaajan hääseteissä mitään teknisesti on pielessä, mutta vähän valvontakameratyyppistä kuvaa saattaa olla vaarassa tulla...Jääkaappi kirjoitti:Kirjoittelin hieman toisenlaista näkökulmaa hääpäivään ja itseasiassa koko prosessiin eli kuvaajan silmin. Lisäksi kuvista löytyy Lauran & Larin hääpäivän kuvia. Julkaisen kuvat parin päivän sisällä ja nyt mielestäni onnistuin!
-
- Viesti:
Nyt päivään jonka lupailin, Laura & Lari.
-
- Viesti:
Ciao!
Täällä jälleen pidemmän tauon jälkeen ja tällä kertaa Jussin & Säden kihlakuvilla! Nautimme Helsingin kattojen yllä viimeisistä kesäpäivistä!
Timo
Täällä jälleen pidemmän tauon jälkeen ja tällä kertaa Jussin & Säden kihlakuvilla! Nautimme Helsingin kattojen yllä viimeisistä kesäpäivistä!
Timo
-
Hyvin on ulos astuttu.Jääkaappi kirjoitti:Ciao!
Timo
Mukavaa ja perinteisiä rajoja rikkovaa hääpotrettia pukkas.
Pidän tästä ja edellisistä otoksista ;D
Jatka vuan samalla meiningillä.
-
Hyvin raikasta ja positiivista tosiaankin. Pidin.hassel kirjoitti:Hyvin on ulos astuttu.Jääkaappi kirjoitti:Ciao!
Timo
-
- Viesti:
Kiitoksia kumppanit positiivisista sanoista! On mahtavaa kuulla, että olen oikealla polulla!nomad kirjoitti:Hyvin raikasta ja positiivista tosiaankin. Pidin.hassel kirjoitti:Hyvin on ulos astuttu.Jääkaappi kirjoitti:Ciao!
Timo
Pitemmittä puheitta haluan esitellä logoni ja muutama sanasen itsestäni. Logon suunnittelu vaiheessa itselleni oli tärkeä, että se kertoo minusta ja kuvaus suuntautumisestani. Tulen maalta, metsän siimeksestä ja näin myöhemmin kaupunkilaisena sitä hiljaisuutta, rauhallisuutta ja vain olemista on oppinut arvostamaan entistä enemmän. Ei ole parempaa paikkaa kuin kuusimetsä lumenpeitossa tähti taivaan alla. Suuntautumiseni on viimeisen vuoden aikana tullut itselleni hyvin selväksi ja sen johdosta vahvasti logossa. Biographystä, pidempi on tuloillaan, mutta toteutus menee ensi vuoden puolelle.
Logo sivun ylälaidassa
Minä kameran takana
-
Hyvä. Mutta nettisivusta sen verran, että sinun katsojaan kontaktia ottavan kuvasi tulisi näkyä sivua rullaamatta. Tai jos tämä ei ole mahdollista, niin erillisen linkin takana.Jääkaappi kirjoitti:Kiitoksia kumppanit positiivisista sanoista! On mahtavaa kuulla, että olen oikealla polulla!nomad kirjoitti:Hyvin raikasta ja positiivista tosiaankin. Pidin.hassel kirjoitti: Hyvin on ulos astuttu.
Pitemmittä puheitta haluan esitellä logoni ja muutama sanasen itsestäni. Logon suunnittelu vaiheessa itselleni oli tärkeä, että se kertoo minusta ja kuvaus suuntautumisestani. Tulen maalta, metsän siimeksestä ja näin myöhemmin kaupunkilaisena sitä hiljaisuutta, rauhallisuutta ja vain olemista on oppinut arvostamaan entistä enemmän. Ei ole parempaa paikkaa kuin kuusimetsä lumenpeitossa tähti taivaan alla. Suuntautumiseni on viimeisen vuoden aikana tullut itselleni hyvin selväksi ja sen johdosta vahvasti logossa. Biographystä, pidempi on tuloillaan, mutta toteutus menee ensi vuoden puolelle.
Logo sivun ylälaidassa
Minä kameran takana
Omakuvasi on kiva, mutta onko se aivan vimpan päälle terävä?
-
- Viesti:
Kiitos, laitoin kuvan tekstin yläpuolelle. Itselläni kuva näkyi jo aikaisemminkin heti, mutta näytöstähän tuo riippuu näkyykö kuva rullaamatta.nomad kirjoitti:Hyvä. Mutta nettisivusta sen verran, että sinun katsojaan kontaktia ottavan kuvasi tulisi näkyä sivua rullaamatta. Tai jos tämä ei ole mahdollista, niin erillisen linkin takana.Jääkaappi kirjoitti:Kiitoksia kumppanit positiivisista sanoista! On mahtavaa kuulla, että olen oikealla polulla!nomad kirjoitti: Hyvin raikasta ja positiivista tosiaankin. Pidin.
Logo sivun ylälaidassa
Minä kameran takana
Omakuvasi on kiva, mutta onko se aivan vimpan päälle terävä?
-
-
- Viesti:
Olin muutama viikko sitten kuvailemassa Tukholmassa ja mukanani vain Fujin kalustoa. Tästä pienestä irtoaa kyllä paljon ja toisaalta eihän se saa olla kamerasta kiinni.
Filippa & Petri
Filippa & Petri
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Tänne jäänyt mainitsematta, että päätin astua hieman Suomen ulkopuolelle. Trans-mongolia, Kiina, Thaimaa. Blogia pidän ja päivittelen matkan aikana kuvaten Fujilla. Liity mukaan!
Matkalla unelmia toteuttamaan!
Matkalla unelmia toteuttamaan!
-
- Viesti:
Ensimmäinen etappi saavutettu ja tästä Mongolian tunnelmiin autokolarilla höystäen.
-
- Viesti: