Radiotoimittaja
-
Radiotoimittaja
Tällainen kuva tuli otettua yliopistomme opiskelijaradiosta inspiroituneena, toimiiko?
_MG_1996-3 by Iiro Rautiainen, on Flickr
_MG_1996-3 by Iiro Rautiainen, on Flickr
-
- Viesti:
-
Kiitos kaikille, mukavaa että toimii :)
Voi olla että oon avannu varjoja tms. vähän liikaa kun läppärin näyttö millä käsittelin kuvan tällä kertaa näyttää tummat vähän väärin.alsalus kirjoitti:Loistava kuva, hyvät tunnetilat ja suoran lähetyksen fiilistä. Kuvan sävyt tosin tuntuvat vähän hassuilta, ikään kuin fill lightia olisi inahduksen liikaa.
-
- Viesti:
hieno kuva radion toiminnasta. Laitan kuitenkin ansiot pääasiassa tuon pojan tilille, ilman häntä aika normikuva. Oikean henkilön olette valinneet toimittajaksi.
Tytön eläytymistä lisäisin, jotenkin, voisi heittää epätoivoissaan paperit ilmaan, tai haroa hiuksiaan vielä dramaattisemmin kuin tuossa nyt.
Voisi vielä lisätä tunnelmaa kalansilmätyyliseksi, mutta makuasia. Hyvä noinkin.
Ja onnittelut siltakilpailun voitosta! Annoin täällä sulle sen kuvan yhteydessä vinkin osallistua siihen kilpailuun mutta olit varmaan jo muutenkin mukana. Jos et ollut niin voisin ottaa voitostasi provikan, normaalin 92,4 prosenttia palkintosummasta. En ole ahne.
Tytön eläytymistä lisäisin, jotenkin, voisi heittää epätoivoissaan paperit ilmaan, tai haroa hiuksiaan vielä dramaattisemmin kuin tuossa nyt.
Voisi vielä lisätä tunnelmaa kalansilmätyyliseksi, mutta makuasia. Hyvä noinkin.
Ja onnittelut siltakilpailun voitosta! Annoin täällä sulle sen kuvan yhteydessä vinkin osallistua siihen kilpailuun mutta olit varmaan jo muutenkin mukana. Jos et ollut niin voisin ottaa voitostasi provikan, normaalin 92,4 prosenttia palkintosummasta. En ole ahne.
kestän hyvinkin rajua kehumista!
-
Kiitoksia! Juu kyllähän tuo mallin eläytymiskyky auttoi tosi paljon :)
Heh, olihan tuo kuva jo sisällä kisassa. Palkinnoksi sain illallislahjakortin pohjanhoviin, tuo prosenttiosuus jättäisi minulle ja tyttöystävälle vain yhteisen viinilasin, joten jos jätetään tämä vaikka virtuaalikädenpuristukseen?
Heh, olihan tuo kuva jo sisällä kisassa. Palkinnoksi sain illallislahjakortin pohjanhoviin, tuo prosenttiosuus jättäisi minulle ja tyttöystävälle vain yhteisen viinilasin, joten jos jätetään tämä vaikka virtuaalikädenpuristukseen?
-
Mulla vähän ärsytti kun se raati päätti top10-kuvat yleisön mielipiteistä välittämättä :D mun hdr-räpellyksessä oli toiseks eniten tykkäyksiä, melkee 250 mutta ei finaaliin asti riittänyt. Olis voinu olla tiukka skaba sitten finaalissa missä yleisöllä oli valta :D
Tämä kuva siis: http://try.kuvat.fi/kuvat/Maisemakuvaus ... nlasku.jpg
Tuo oli otettu kauan ennen koko kisaa ku kokeilin hdr-hommia ekaa kertaa.
Mut onnea voittajalle! Jos jää ylimäärästä pihviä nii vislaa niin tuun tästä vierestä rääppiäisiin! ;)
Mut onnea voittajalle! Jos jää ylimäärästä pihviä nii vislaa niin tuun tästä vierestä rääppiäisiin! ;)
-
Nämä valokuva kisathan voisi arvioida suoraan kansan tykkäyksinä facebookissa. Tulokset olisi paljon reilummat. ;)TiRy kirjoitti:Mulla vähän ärsytti kun se raati päätti top10-kuvat yleisön mielipiteistä välittämättä :D mun hdr-räpellyksessä oli toiseks eniten tykkäyksiä, melkee 250 mutta ei finaaliin asti riittänyt. Olis voinu olla tiukka skaba sitten finaalissa missä yleisöllä oli valta :D
-
Tai sitten tämä ammattilaisista koostuva raati keskenään, jolta sitä silmää löytyy. Nythän voittaja valittiin finaalisteista juurikin kansan tykkäyksinä facebookissa, jos ei lasketa mummuja, jotka postikortilla äänestää ;)paaton kirjoitti:Nämä valokuva kisathan voisi arvioida suoraan kansan tykkäyksinä facebookissa. Tulokset olisi paljon reilummat. ;)TiRy kirjoitti:Mulla vähän ärsytti kun se raati päätti top10-kuvat yleisön mielipiteistä välittämättä :D mun hdr-räpellyksessä oli toiseks eniten tykkäyksiä, melkee 250 mutta ei finaaliin asti riittänyt. Olis voinu olla tiukka skaba sitten finaalissa missä yleisöllä oli valta :D
Mutta pakko sanoa, että kyllä se kansakin loppupeleissä osasi oikean voittajan valita! Tätä mieltä itsekin.