Rockford kirjoitti:^ Johan on upeasti ajoitettu hetki, ajatonta tunnelmaa kuvassa.
Äippä saattaa olla samaa mieltä ajoituksesta.
Seuraavaksi pää napsahtaa tuohon liukumäen reunaan ja huuto on kamala. :)
Komea kuva. Milloin tämä on otettu?
Ei osunut pää, mutta tais tulla vähän selälleen maahan. No, huuto kyllä seurasi, mutta ei suurempaa damagea.
Koko uimapuku ja likumäki on yllättävän liukas yhdistelmä. :)
Viime kesänä kuvattu, 400asa filmi ja oli varmaan 50mm 1.8.
Kyllä vaan. Alkuperäinen muokkaus oli pehmeämmin liukuva. Nätti sisustustaulu tuli. En vaan löytänyt sitä ensiksi muokkaamaani kuvaa enää mistään, tämä oli vähän nopeammin vetästy.
Vieläkö näyttää tämä kuva luonnottomalta?
Nettiin ulostettu versio näyttää olevan himpun tummempi tuosta muurin kohdalta, mitä lightroomin kautta katseltu.
Tää on poikkeuksellisen hyvä kuva. Sellainen, joka jää erikseen mieleen. Mä ottaisin tän kuitenkin vielä editointiin siltä osin, että tausta häiritsee kokonaisuutta. Ihan perus taustan mustaaminen parantaisi tätä kuvaa. Toi huppu + katse on ihan kunkku.
alsalus kirjoitti:Tää on poikkeuksellisen hyvä kuva. Sellainen, joka jää erikseen mieleen. Mä ottaisin tän kuitenkin vielä editointiin siltä osin, että tausta häiritsee kokonaisuutta. Ihan perus taustan mustaaminen parantaisi tätä kuvaa. Toi huppu + katse on ihan kunkku.
Tänks!
Huomasin heti kuvaa ottaessa että tausta häiritsee ja siirsin pojan siten että taustalla on vain valkoista seinää, mutta sitten ei enään tullut yhtä hyvää katsetta. Ja en mä mitään taustoja osaa käsitellä ja mustailla :)