Myanmar

Esittele omia kuviasi! Anna palautetta muiden kuvista!
Vastaa Viestiin
Petes

Myanmar

Viesti Kirjoittaja Petes »

Muutama ruutu Myanmarista

http://www.petriskog.com/Travel/Myanmar ... 673_ztxrx9

kuvia vähän... reissu ei mennyt aivan suunnitelmien mukaan..

laittakaa slide pyöriin
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Tuukkah

Viesti Kirjoittaja Tuukkah »

Hienoja kuvia. Noi sivut ei oikeen istu kuviesi laatuun mielestäni. Joku perus kuvat.fi jopa ois fiksumpi siltä kannalta :) Mutta hyvät kuvat siis...
6DII, 24-70 F2.8L, 50 F1.8 +strobot
http://www.flickr.com/photos/tuukkah/" onclick="window.open(this.href);return false;
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Mukavia dokumentaarisia kuvia, joissa ihmiset näyttää tekevän mitä tekevät ilman että juuri kuvaajaa huomioivat. Tekninen laatukin mitä parasta.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
nomad

Viesti Kirjoittaja nomad »

Kuvat olivat kyllä hyviä, mutta sivut saivat minutkin tuskastumaan. En kakki sitten katsonutkaan.
Petes

Kertokaas suoraan mikä asia eniten tökkii sivuissa. Sivun on Smugmugin päälle tehty ja ei kai ne aivan kauheasti esim. Kuvat.fi:stä noin teknisesti eroa. Slide on minun mielestä helpoin tapa esittää kuvia.
Tietenkin, jos saisi suoraan isoksi jollain.

Jotain uutta voisi kehittää, vinkkejä( vaikka yv:llä jos ei halua tänne avautua)
Rockford
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rockford »

Petes kirjoitti:Slide on minun mielestä helpoin tapa esittää kuvia.
Slideshow toimi loistavasti, yksittäisten kuvien latautumisajat isoina oli ainakin mulla eilen todella hitaita. Yritin siis ensin katsoa yksittäisiä kuvia kun en tajunnut että pitäis katsoa slideshowna.
Petri Kekkonen :: Kuvia :: "Light and shade - time and space" - PSB
Tuukkah

Viesti Kirjoittaja Tuukkah »

Toi taustan mustavalkoinen häsä ja fonttien tyylit on eniten harrastelijamaiset. Yleensä kaikissa vakavasti otettavissa yritysten/palveluiden nettisivuilla käytettävät fontit on perus Arial, Times New Roman jne. luokkaa, ja toimii hyvin, vaikka olisi muuten pelkistetyt sivut.
6DII, 24-70 F2.8L, 50 F1.8 +strobot
http://www.flickr.com/photos/tuukkah/" onclick="window.open(this.href);return false;
Petes

Tuukkah kirjoitti:Toi taustan mustavalkoinen häsä ja fonttien tyylit on eniten harrastelijamaiset. Yleensä kaikissa vakavasti otettavissa yritysten/palveluiden nettisivuilla käytettävät fontit on perus Arial, Times New Roman jne. luokkaa, ja toimii hyvin, vaikka olisi muuten pelkistetyt sivut.
Kiitos palautteesta!
Harrastajan sivut nämä onkin, mutta yritän saada sivut käytännöllisemmiksi, selkeämmäksi ja helpompi käyttöisiksi... jollain aikataululla ;-)
mixout

Viesti Kirjoittaja mixout »

Petes kirjoitti:Kertokaas suoraan mikä asia eniten tökkii sivuissa. Sivun on Smugmugin päälle tehty ja ei kai ne aivan kauheasti esim. Kuvat.fi:stä noin teknisesti eroa. Slide on minun mielestä helpoin tapa esittää kuvia.

Jotain uutta voisi kehittää, vinkkejä( vaikka yv:llä jos ei halua tänne avautua)

Itse tykkäsin kuvista paljon. Niistä puuttui edukseen turistifiilis.

Itse sivustosta on vaikea löytää mitään positiivista. Se tarvitsee yhtenäisemmän ja siistimmän ulkoasun. Less is more.

-Taustan mustavalko-oksennus sotkee sivua.
-Yläbanneri eri paria itse taustan että kuvien taustan kanssa. Lisäksi siinä on joku awesome-mainos evästeistä
-Erittäin tökerösti istuva hakulaatikko jonka vieressä tökerö valikko
-Comic Sans on suoraan helvetistä, tilalle joku vakavasti otettava fontti
-Joku sivuvalikko esim päivämäärien tai kuvauskohteiden mukaan olisi kiva. Eli vähän vastaava kuin mikä nyt aukeaa ylävalikon Images-kohdasta. Tekisin ehkä niin, että koko valikko huitsin kuikkaan tuolta ylhäältä ja vain kuvakategoriat tms. sivuvalikkoon. Infot sun muut sit banneriin tai footeriin koko ajan näkyviin.

edit: slideshow oli hyvä eli ei pelkkää miinusta :)

Parempia palveluita löytyy suoraan valmiina, toki tuostakin saa ehkä kivan säätämällä.
Sakke_K

Viesti Kirjoittaja Sakke_K »

Millaista settiä jaksoit matkalla raahata?
--------
Aves!
Petes

Sakke_K kirjoitti:Millaista settiä jaksoit matkalla raahata?
5DmkII,1DmkIII, 16-35 mkIi, 24-70, 70-200 2.8 ja aika kasa tarvikkeita seka 0540 Gitzo
Petes

Pikkuisen päivitin sivuston ulkoasua... Parempi vai huonompi?

http://www.petriskog.com
Vastaa Viestiin