Hel_NiS kirjoitti:Se, etten kelpaa tuohon seuraan on kunnianosoitus.
Näin se on nähtävä. Tuntemattoman sanoin: ..mutta hyvänä kakkosena tuli maaliin pieni ja sisukas Suomi.
”Ruotsalaisia emme enää ole, venäläisiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis Suomalaisia” (Adolf Ivar (Iwar) Arwidsson)
Hyvä Suomi!
Tältä sivulta löydät kuvia jotka ovat syystä tai toisesta yllättävän samanlaisia (linkki http://whotookthisphoto.blogspot.ca/?m=1
)
Keskustelkaamme tästä aiheesta sananvapauden nimissä.
Sivuhuomautuksena:
Haluaisin kiittää palstan moderaattoreita. En ole koskaan ennen törmännyt yhtä vapaamielisiin ja puolueettomiin modeihin kuin täällä. Jatkakaa hienoa työtä!
Melkoisen laajamittaista on ollut tuo kuvavarkaus. Liekkö edelleenmyyntiä havaittu vai onko kyseessä ollut pelkästään oman egon kohotus kun ei ole taidot muutoin piisanneet? Mikä lieneekään luku löydettyjen varastettujen kuvien määrälle?
Mitäpä tuumaatte, minkälaisia sanktioita on tälle tarinan sankarille luvassa? Suurin osa kuvavarkauksista joko jää käsittelemättä/huomaamatta tai sitten ne sovitaan hiljaisuudessa kahdenkesken.
fotom kirjoitti:Mitäpä tuumaatte, minkälaisia sanktioita on tälle tarinan sankarille luvassa? Suurin osa kuvavarkauksista joko jää käsittelemättä/huomaamatta tai sitten ne sovitaan hiljaisuudessa kahdenkesken.
Aika moni yksityinen tuntuu jättävän asian tähän. Itse ainakin harkitsisin muitakin toimia, varsinkin jos kuvia on myyty eteenpäin.
Kuvatoimistot taas eivät varmasti unehda varkauksia, toivottavasti näistäkin kuvista on tehty postikortteja myyntiin.
Todettakoon, että nuo mu43:n kaksi vielä näkyvillä olevaa, joskin tyngäksi lukittua ketjua ovet keränneet molemman ennätysyleisön mu43-mittakaavassa, n. 1500 lukukertaa molemmat.
htc kirjoitti:Todettakoon, että nuo mu43:n kaksi vielä näkyvillä olevaa, joskin tyngäksi lukittua ketjua ovet keränneet molemman ennätysyleisön mu43-mittakaavassa, n. 1500 lukukertaa molemmat.
Ei tämä salaisuus ole enää.
On vaan todella kummallista, että mu43 palstan tunnettu ja arvostettu jäsen Hera Bell saa tällaista suojelua.
Mitä tuo kertoo itse palstasta?
Eikö se ikibanni pitäisi antaa juuri Hera Bellille??!!
Viestintuojan ampuminen on sairasta.
htc kirjoitti:Todettakoon, että nuo mu43:n kaksi vielä näkyvillä olevaa, joskin tyngäksi lukittua ketjua ovet keränneet molemman ennätysyleisön mu43-mittakaavassa, n. 1500 lukukertaa molemmat.
Mitkäs kaksi ketjua. En ole tästä ketjusta ihan kaikkea lukenut, voisiko joku referoida mikä tuossa mu43 -foorumissa on olennaista?
On vaan todella kummallista, että mu43 palstan tunnettu ja arvostettu jäsen Hera Bell saa tällaista suojelua.
Mitä tuo kertoo itse palstasta?
Eikö se ikibanni pitäisi antaa juuri Hera Bellille??!!
Viestintuojan ampuminen on sairasta.
..
Ei tämä sinänsä poikkea tiukasta linjastaan. Olen itse yhden varoituksen mies, kun pohdin yhden poikittainolijan asennetta ääneen. Täällä pohdintani ei olisi nostattanut edes sen hypoteettisen "asennevammaisen" kulmakarvaa.
Kaksi vielä ja kuulun Hel_Nissin kanssa samaan klubiin. Toki hierarkiassa paljon alempana ;-D