määvaan kirjoitti: ↑Maalis 13, 2023 13 : 47
Ikuisena pessimistinä jo nyt alkaa minua vähän potuttaa, jos puolen vuoden päästä myyntiin tuleva Pixel 8 Pro on selvästi parempi kameraltaan kuin 7 Pro.
Mistähän noita huomisen luureja saisi ostettua jo nyt, ettei aina saisi kantaa jo valmiiksi museovehkeitä laariin?
Jos jotain olen kulutuskiimassa oppinut, niin ainakin sen, etten lähde enää ostohypetyksiin mukaan.
Sama järkkäri ollut jo monta vuotta, ja edelleen palvelee käytössäni erittäin hyvin ja tekee edelleen kuvanlaadultaan kilpailukykyistä 42mp kinokuvaa.
Vaikka Suomeen ei edes tule kaikkia maailman (ja kiinan) älypuhelimia, niin silti tänne ilmestyy uusia malleja kuin sieniä sateella...Muutamia vuosia sitten päätin, etten osta yli 400-500€ älypuhelimia, mutta sen lupauksen jouduin rikkomaan suht. nopeasti kun luurien kameraominaisuudet kokivat oikeasti niin hyödyllistä kehitystä. Ja lisäksi älypuhelimesta on tullut niin hyödyllinen "kodinkone" vähän joka rintamalla, että siitä melkein mielellään jo maksaakin ihan reilusti. Puheluiden puhuminen on minulla enää joku 10% luurin käytöstä, jos sitäkään...
..Mutta nyt sitten päätin, etten vaihda puhelinta useammin kuin max. kerran 2 vuodessa. Ja sen aion Oneplus 9pro luurin kanssa tehdä.Tämä tarkoitaa, että voisin vaihtaa puhelinta jo tänä vuonna.
Katsellaan nyt rauhassa. GCam toi niin mukavasti lisä-iloa luuriin, ettei ainakaan kiirettä ole. Pixeleissä odotan ainakin 8 mallia ja sen speksejä.