JL Anttola kirjoitti: ↑Marras 10, 2023 21 : 08
Kyllä luurilla oma paikkansa on valokuvaus- tai videointivälineenä. Jos nyt esimerkiks sattuu joutumaan resitentin hautajaisiin, niin ois se nolo tekoälyttömällä järkkärillä hakkee säätöjä kohalleen ja yrittää ehtiä kirkon käytävällä ohi kuletettavasta arkusta saaha videota tai kuvia, kyllä se on tekoälyllisellä kännykällä paljon joutusampaa ja helpompaa, ja sitäpaitsi tyylikkäämpää...
Tyylikkäämpää?
Mikä on enempää tyylitöntä, kuin ottaa kännykällä kuvia jossain tilaisuudessa.
Joka toinen tavan tallaaja 2023 räpsii tilanteessa kuin tilanteessa kännykällä kuvia. Jopa silloin, kun se ei edes olisi soveliasta.
Mietitääs nyt hetki tilannetta x, jossa osaava järkkärikuvaaja tajuaa tilanteen arvokkuuden ja kuvaa. Hän kuvaa niin, että se takatöllö on pimeä, eli hyödyntäen evf:ää, jotta takatöllön loiste ei häiritse muita ympäristössä.
Mitä tekee samassa tilassa oleva luurikuvaaja?
Sojottaa käsivarret suorana niin, että luurin näyttön kirkkausasetus täysillä. Skö se on tyylikästä se?
Kun tulee jonkunkin verran käytyä konserteissa, niin ihan arkipäivää tuo luurikuvaajien tyylittömyys, kun minä minä minä...
Ja osaavalla kuvaajalla järjestelmäkameran säädöt ovat selkärangasta lähteviä, ei niiden kanssa tarvitse mitään säätöjä erikseen hakea
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.