Tamron 50-400mm F / 4.5-6.3 Di III VC VXD

https://www.sonyalpharumors.com/leaked- ... ii-vc-vxd/
Joo, ei tosiaan ollut huono. Se oli aikoinaan mun luottolasi, jolla kuvasin lähes kaiken. Itseäni ei kiinnosta överi pikselirunksutus, joten siks tollanen suht edullinen mut riittävän hyvä telezoomi hoitaa hommat.
Jep. Aurinkoisen päivän perhosretkelle kompakti tele olalle ja luuri taskuun. Muilla sit muut tarpeet.
Tarkoitan itseni kohdalla "telellä" just RX10M4:sta. Se on edelleen hyvä peli, 3 cm tarkentava "24 mm" ja 90 cm tarkentava "600 mm". Öttiäisten lähiteleilyssä omasta mielestä monikäyttöisempi kuin vaikka R5 + 100-500. Kennojen koko- ja resoerosta huolimatta jäljessä ei oo valtavan isoa gäppiä, f/2.4-4 vs. f/4.5-7.1 tasoittaa tilannetta.
Joo joo. Simuloitu upea MTF-käppyrä ja 30 lp/mm. Ei näin. Vähintään 50 lp/mm siihen käppyrään. Ennen pitkään joku taas junttaa tämän johki 100MP kinoon ja suttua puskee joka paikkaan....provides unparalleled high performance...
RX10 mk V julkaistaan huhujen mukaan kohta puoleen.aikaarska kirjoitti: ↑Elo 19, 2022 13 : 37 Joo, mä olen ruvennut ihan tosissaan katsomaan sonyn Rx10 räksää. On se sen verran monikäyttöinen peli.
Se olisi loistava kamera yhdessä luurikameran kanssa.
Kinojärkkäristä en luovu, koska sillä pystyy toteuttamaan sellaisia kuvauksia erinomaisella laadulla, mitä ei pysty kompaktilaitteilla/kiinteillä optiikoilla tekemään.