suositeltavaa optiikkaa 300D:hen

Objektiivit, filtterit, loitot jne.
kohan

Viesti Kirjoittaja kohan »

huikka78 kirjoitti: No huh! Tuo olikin täysin uutta tietoa minulle ja kuulostaa kieltämättä suorastaan älyttömältä. Mahtaakohan tuo olla ihan rautaan kirjoitettu vai voisikohan firmwaren "päivityksestä" olla apua? Olen ajatellut pärjätä ilman moista päivitystä. Olisikohan sittenkin pitänyt investoida siihen D70:iin =)
Hyvin tuolla 300D:llä on pärjännyt sen jälkeen kun tarkennuksen sai pysymään One-Shot moodissa ja FEC:llä voi salamaa säätää.
Peilinlukitusta olen tarvinnut muutaman kerran jalustalta kuvatessa.
Varsinainen puute vielä on AIServo edes sillä vauhdilla mikä tässä rungossa on.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
mmika

Viesti Kirjoittaja mmika »

kohan kirjoitti:Hyvin tuolla 300D:llä on pärjännyt sen jälkeen kun tarkennuksen sai pysymään One-Shot moodissa ja FEC:llä voi salamaa säätää.
Onko sulla Beta .71 vai .7 ?
Jos .71 niin onko ollut mitään ongelmia? Pitääkö vielä muistaa WB/auto fläshätessä?
kohan

Viesti Kirjoittaja kohan »

mmika kirjoitti:
kohan kirjoitti:Hyvin tuolla 300D:llä on pärjännyt sen jälkeen kun tarkennuksen sai pysymään One-Shot moodissa ja FEC:llä voi salamaa säätää.
Onko sulla Beta .71 vai .7 ?
Jos .71 niin onko ollut mitään ongelmia? Pitääkö vielä muistaa WB/auto fläshätessä?
Viimesin on menossa 16.6 eli 71B. Kyllä samat lähtöasetukset pätee ennen softan vaihtoa. Kieltä ei voi vaihtaa kuin Canonin alkuperäisellä softalla.
anttisalon

Viesti Kirjoittaja anttisalon »

Odottavan aika on pitkä.........

Tänään p i t ä i s i saapua 70-200 mm f/4 L UPSin kyydittämänä. Miten voikaan aika mennä niin hitaasti? Onko tämä oikeasti näin hidas linssi?

(jonnekin oli pakko purkaa tuskaa)
anttisalon

Viesti Kirjoittaja anttisalon »

Objektiivi saapui! Jihaa! Eipä ole vaikea keksiä tekemistä työpäivän jälkeen...
heikkisj

Viesti Kirjoittaja heikkisj »

Huh, aika arvokasta optiikka porukka suosittelee. Ja eipä siinä mitään kunhan vaan muistaa että jollekin se Ladakin riittää, ts. ei ole pakko ostaa Mersua jos kokee ettei sitä tarvitse. Minä olen selvinnyt monta vuotta halvemmalla ja onhan noita kuvia julkaistukin ihan riittävästi. Haaveilen toki L-sarjasta, ensin pitää kuitenkin maksaa Digi-runko pois...
rdahl
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rdahl »

heikkisj kirjoitti:Huh, aika arvokasta optiikka porukka suosittelee. Ja eipä siinä mitään kunhan vaan muistaa että jollekin se Ladakin riittää, ts. ei ole pakko ostaa Mersua jos kokee ettei sitä tarvitse. Minä olen selvinnyt monta vuotta halvemmalla ja onhan noita kuvia julkaistukin ihan riittävästi. Haaveilen toki L-sarjasta, ensin pitää kuitenkin maksaa Digi-runko pois...
Aivan, osalla on jo 1D mk2 ja usea L sarjan lasi, lähes joka toisella 70-200/2,8 IS USM ja 300/2,8 IS USM sun muuta. Mukavahan se on kun on laittaa harrastukseen rahaa muutama 10000 euroa.
Leikki leikkinä ja pylly pois tyynyltä....
Itselläni on 70-200/4 L USM jonka sain vihdoin maksettua ja tulossa 50/1,8, digijärkkäriä en enää omista, kun meni ns. vanhaksi.
Eli oli D30, mutta myin pois, nyt odotellaan hintojen laskua, jos vaikka olis varaa 10D:n ostoon, siis käytettynä. Tällä hetkellä on filkka runkona vanha EOS 300, jolla kuvaa vain MV:a ja joskus harvoin diaa.
Vastaa Viestiin