Noniin. Hain äsken postilta paketin missä oli tämä Nikonin 35-millinen. Kameraa ei ole nyt saatavilla mutta ensifiilikset:
1.) Tämä on ulkomitoiltaan noin 2/3 Sigman 35 Artista.
2.) Painoa käsikopelolla noin 1/2 Sigmaan verrattuna
3.) Rakenne on ihan jämäkän oloista muovia ja vastavalosuoja napsahtaa jämptisti paikalleen.
4.) Käsitarkennus ei ole häävi vaan tarkennusrengas pyörii tyhjää hetken aina suunnanvaihtamisen yhteydessä. Samaan tapaan kuin AF-S 28/1.8G.
Kokemuksia lisää jahka kerkiän kuvailemaan vähän enempi.
Nikon AF-S 35 1.8G FX
-
-
Mä olen kyllä tykännyt tästä objektiivista paljon, se on oikeastaan koko ajan D610 nokalla. Mun mielestä hyvä kompromissi laadun/terävyyden/painon suhteen. Olen omistanut aikoinaan myös atr 35:mm.
En ole tainnut kertaakaan käytää esim. 24-70 2.8, tämän Nikkorin hankinnan jälkeen.
En ole tehnyt tiiliseinä kuvauksia tai vertaillut af-s nopeuksia parempiin, ihan OMISSA käytännön kuvaamisissa osoittautunut oikein sopivaksi ITSELLENI :)
En ole tainnut kertaakaan käytää esim. 24-70 2.8, tämän Nikkorin hankinnan jälkeen.
En ole tehnyt tiiliseinä kuvauksia tai vertaillut af-s nopeuksia parempiin, ihan OMISSA käytännön kuvaamisissa osoittautunut oikein sopivaksi ITSELLENI :)