Sigma 50mm 1.4 ART HSM
-
-
Niin, paitsi käytännön valokuvauksessa saattaa vatuttaa, kun korvat on vihreät ja pusero punertaa, mutta ei siinä mitään, kunhan testaaminen sujuu.paaton kirjoitti:Tuo ca on kyllä hyvä olla olemassa, siitähän testaajat voivat päätellä lasin olevan oikein tarkennettu kun skarppia kohtaa ei löydy mistään.
..
-
Juu, tuossa 58/1.4n nikkorin testissä teräväkohta tosiaan piti etsiä ca:n avulla.Munt kirjoitti:Niin, paitsi käytännön valokuvauksessa saattaa vatuttaa, kun korvat on vihreät ja pusero punertaa, mutta ei siinä mitään, kunhan testaaminen sujuu.paaton kirjoitti:Tuo ca on kyllä hyvä olla olemassa, siitähän testaajat voivat päätellä lasin olevan oikein tarkennettu kun skarppia kohtaa ei löydy mistään.
..
http://www.lenstip.com/397.4-Lens_revie ... ution.html
Vaikka tarkennustaso olisi miten mutkalla, niin kyllähän se skarppikohta pitäisi jostain löytyä.
-
Tais mennä scheiss-miehiltä naamakin vihreäksi.Munt kirjoitti:Niin, paitsi käytännön valokuvauksessa saattaa vatuttaa, kun korvat on vihreät ja pusero punertaa, mutta ei siinä mitään, kunhan testaaminen sujuu.paaton kirjoitti:Tuo ca on kyllä hyvä olla olemassa, siitähän testaajat voivat päätellä lasin olevan oikein tarkennettu kun skarppia kohtaa ei löydy mistään.
..
Gold member of Sigma 14mm f/1.8 & 100-300mm f/4 fun club.
-
Oletko saanut taas muijalta selkään vai mistä juontuu tämä provoaminen?janne. kirjoitti:Tais mennä scheiss-miehiltä naamakin vihreäksi.Munt kirjoitti:Niin, paitsi käytännön valokuvauksessa saattaa vatuttaa, kun korvat on vihreät ja pusero punertaa, mutta ei siinä mitään, kunhan testaaminen sujuu.paaton kirjoitti:Tuo ca on kyllä hyvä olla olemassa, siitähän testaajat voivat päätellä lasin olevan oikein tarkennettu kun skarppia kohtaa ei löydy mistään.
..
..
-
Niin mikä tuossa näyttää mahtavalta?- Osaako joku sanoa edes millä aukolla ja millä etäisyydellä nämä on kuvattu?-Tällaiset muka testit on täyttä kuraa- Tässäkään ei ole mitään muuta tarkoitusta, kuin-Tämä on viidakkomarkkinointia. Todellisuus voi olla ihan mitä vaan- Pitäisin tätä "testiä"- mutukehuun-- Niin helvetin huono tällainen "testi" oikeasti on-Tai kusetukseksi-Munt kirjoitti:Oletko saanut taas muijalta selkään vai mistä juontuu tämä provoaminen?
Sokea tampiokin näkee- haha. lol. buahaha.
Niin, kerro sinä kun olet asiantuntija? ;-)
--------
Aves!
Aves!
-
-
Niin, siitähän se riita tulee kun itse syytät toista provoilusta ja minä vain lainaan sun juttuja :-) Just. Ihan oli kuule riitely ajatuksena aika kaukana, ajattelin että omista sanoistasi voisit jotain oppia...Munt kirjoitti:Sakke yrittää saada jotain riitaa aikaan, mutta et onnistu siinäkään.
..
--------
Aves!
Aves!
-
-
Scheiss-mieheksi nimittely on provoamista. Mielipide helvetin huonosta testistä taas on mielipide. Näe ero, Sakke, tai edes yritä.Sakke_K kirjoitti:Niin, siitähän se riita tulee kun itse syytät toista provoilusta ja minä vain lainaan sun juttuja :-) Just. Ihan oli kuule riitely ajatuksena aika kaukana, ajattelin että omista sanoistasi voisit jotain oppia...Munt kirjoitti:Sakke yrittää saada jotain riitaa aikaan, mutta et onnistu siinäkään.
..
..
-
Piirto voi olla Zeiss-tasolla, mutta jos AF on Nikkor 58mm:n tasolla, niin tämä saa jäädä kauppaan.
http://www.dpreview.com/lensreviews/nikon-58mm-f1-4g/2
http://www.dpreview.com/lensreviews/nikon-58mm-f1-4g/2
-
Olen samaa mieltä, testi voi olla joko hyvin tehty tai huonosti. Se, että kommentoit tuota yhtä ainutta testiä tuolla sinulta suoraan lainaamallani sanallisella patterilla, ei ehkä ole kuitenkaan kovinkaan asiallista :-) Itsepä sahaat omaa oksaasi, vaikka muita syytät ihan samasta.Munt kirjoitti:Scheiss-mieheksi nimittely on provoamista. Mielipide helvetin huonosta testistä taas on mielipide. Näe ero, Sakke, tai edes yritä.Sakke_K kirjoitti:Niin, siitähän se riita tulee kun itse syytät toista provoilusta ja minä vain lainaan sun juttuja :-) Just. Ihan oli kuule riitely ajatuksena aika kaukana, ajattelin että omista sanoistasi voisit jotain oppia...Munt kirjoitti:Sakke yrittää saada jotain riitaa aikaan, mutta et onnistu siinäkään.
..
..
--------
Aves!
Aves!
-
-
Niin, mähän melko selvästi ilmaisin, että en usko tuota "testiä" enkä mene retkuun.Sakke_K kirjoitti:Ööh, menikö ihan ohi :-) Sun käyttäytymistä mä tässä kyllä vatuloin :-DMunt kirjoitti:Sä voit sakke uskoa nämä kaikki näennäistestit ja onnellisena vatuloida sitä testikuvaa kotonasi, mutta kaikki ei mene retkuun, sori vaan.
..
..
-
Jos provosointi ja meuhkaaminen on sun mielestä selkeää ilmaisua, niin luoja meitä varjelkoon :-)Munt kirjoitti:Niin, mähän melko selvästi ilmaisin, että en usko tuota "testiä" enkä mene retkuun.Sakke_K kirjoitti:Ööh, menikö ihan ohi :-) Sun käyttäytymistä mä tässä kyllä vatuloin :-DMunt kirjoitti:Sä voit sakke uskoa nämä kaikki näennäistestit ja onnellisena vatuloida sitä testikuvaa kotonasi, mutta kaikki ei mene retkuun, sori vaan.
..
..
--------
Aves!
Aves!