nomad kirjoitti:Kun nyt aikaa on niin palaanpa tähänkin älyttömyteen. Kommenttina edelliseen ruuvi-af:n hehkutukseen heitän alle Photozonen luonnehdinnan Nikkor 2.8/180mm af:stä.
Eli "very fast" :-))) Minä ja Avokid ollaan käytetty tuota objektiivia ja tiedetään, ettei sen tarkennus D200/300/A700 tyylisillä harrastajatason rungoilla ole mitenkään kaksinen. Riittää yleiskäyttöön muttei esim urheilukuvaukseen. D700(/D3 sarjan rungoilla tarkennus nopeutuu, mutta ei se silti vieläkään "rattaita riko", kuten edellä huvittavasti hehkutettiin.
Kaksi virhettä:
1. Sinulla kaikki tietävällä kaverilla on jopa aikaa keskustella älyttömästä asiasta meidän tavisten kanssa, menikö tuo sinusta oikein? Miksi ihan todella vaivaudut keskustelemaan meidän kokemattomien tavisten kanssa koska et siitä mitenkään hyödy - tiedät jo kaiken?
2. Oletko todella testannut tuota Nikonin lasia A700:lla, jos et, niin et tiedä Sonyn A700:n tarkennusnopeudesta mitään, ja et siis voi määritellä mihin tarkennusnopeusluokkaan se kuuluu. Jos olet testannut, niin ihmettelempä millaisella adapterilla ja miten Nikonin opiska ihan oikeasti on toiminut vertailukelpoisesti A700:ssa.
Oikeastaan kolmaskin virhe tekstissäsi esiintyy, vedät mukaan kaverisikin, ihan kuin se lisäisi mielipiteen luotettavuutta, päin vastoin "minä ja kaikki mun kaverit" aiheuttaa ainakin meikäläisessä reaktion, tuo ei siis itse tiedä mitään, kun pitää kaveritkin ottaa tueksi.
Juuri näin!
Jos näiden kanikoni-miesten kirjoituksista otetaan pois nälvintä muun merkkisen kameran omistajille, niin ei jää jäljelle kuin tyhjä kohta.
No niin, nyt sitten on tullut tarkennusta Sonyn uusiin FF tulemisiin, eli 24 MPi:n SLT malli tulee 2012 keväällä ja 36 MPi:n malli muutamien kuukausien päästä siitä.
määvaan kirjoitti:No niin, nyt sitten on tullut tarkennusta Sonyn uusiin FF tulemisiin, eli 24 MPi:n SLT malli tulee 2012 keväällä ja 36 MPi:n malli muutamien kuukausien päästä siitä.
määvaan kirjoitti:No niin, nyt sitten on tullut tarkennusta Sonyn uusiin FF tulemisiin, eli 24 MPi:n SLT malli tulee 2012 keväällä ja 36 MPi:n malli muutamien kuukausien päästä siitä.
No jos tuon 24 MPi:n FF:n hinta saadaan puristettua alle kahden tonnin, niin kyllä A77:n myynti alkaa jo takkuamaan koska myös tuo 24 MPi:n FF on suunniteltu kovalle sarjatulelle.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
määvaan kirjoitti:No jos tuon 24 MPi:n FF:n hinta saadaan puristettua alle kahden tonnin, niin kyllä A77:n myynti alkaa jo takkuamaan koska myös tuo 24 MPi:n FF on suunniteltu kovalle sarjatulelle.
Myynnistä en tiedä, mutta mulla alkoi osto takkuamaan kovasti...
Nyt pitää pistää käsi taskuun ja vaikka nippusiteellä vyöhön kiinni jottei tule käteltyä kauppiasta 77:sta.
määvaan kirjoitti:Paljonkohan A77:n kuoriin pitää tehdä muutoksia että FF kennon saa sinne ympättyä ja vastaavasti isompi etsin?
Vieläkin isompi etsin? Liveviewistä täytyy sitten tehdä varmaan 5":nen, ainakin. :)
Tää onkin meidän näkövammaisten malli. :-D Kun uuden etsimen etsinnäkymä näyttäisi suuremmalta kuin yhdessäkään kinofilmijärkkärissä on koskaan ollut, siinä olisi taas yksi myyntivaltti keittoon. >:-)
Ajattele, näkövammainen kuvaamassa urheilukisoja uudella SLT:llä.
*Fotoingenjöröverstelöjtnant, Suur-Sawon valtakunnan valokuvamarsalkan armollisella ylennyksellä*
kari55 kirjoitti:Kolmaskin malli tulee samaan putkeen liekö sitten NEX-9 ;) Joo ei ole vielä a700 päivityksen aika ...
Mene ja tiedä. Olisihan se kiva, jos tulis edes yksi malli jonka edessä ei ole puoliläpäisevää peiliä. Läpsyväpeilistä tuskin siis tulee, niin toivottavasti tulee sitten kokonaan peilitön.
OskuK kirjoitti:Mikä mahtaa sitten kameroiden hintaa mahtaakaan ollenkaan laskea, jos ei halvempi valmistus ja komponentit? Valmistuksen siirto Venäjälle?
Jopa oli sekava mielipide, ei ainakaan virallista suomea.
OskuK kirjoitti:Mikä mahtaa sitten kameroiden hintaa mahtaakaan ollenkaan laskea, jos ei halvempi valmistus ja komponentit? Valmistuksen siirto Venäjälle?
Juu, en edusta tosiaankaan virallista Suomea, minun mielipiteeni ovat, ilmeisesti poikkeuksellisesti, omiani.
Mutta voi auttaa sinua selventämän niitä kaikkia kohtia, joita et tajua.
Juu, en edusta tosiaankaan virallista Suomea, minun mielipiteeni ovat, ilmeisesti poikkeuksellisesti, omiani.
Mutta voi auttaa sinua selventämän niitä kaikkia kohtia, joita et tajua.
No aloita vaikka siitä, että mitä sekavalla tekstilläsi tarkoitit.
Sony A7R 3, A6500, 5n, Pentax K-30, Olympus E-PL5,-6,-7, E-M1, iso joukko AF/MF laseja ja vanhaa filmi sälää