Onko kenelläkään Nicon Coolpix 5200 ???
onko hyvä kamera ???
saako tässä kamerassa valokuvaan päiväyksen, joka kuvaan jos haluaa ???
(eli saako päiväyksen päälle, kun haluaa ja pois myös silloin, kuin sitä ei tarvitse ???)
Nicon Coolpix 5200
-
Olen ollut tyytyväinen
Kyllä tuo on ihan kelpo peli. Hyviä kuvia on tullut. Tosin en ole oikein oppinut hyödyntämään niitä lukuisia toimintoja, joita kamerassa on.
Kyllä kuviin päiväyksen saa, tosin itse laitan merkinnän ennemmin kuvan viereen albumissa.
Vaikeuksia minulla on ollut ilman salamaa kuvattaessa. Joko käsi tärisee liikaa tai ihmiset ovat liian nopeita. Voi tosin olla, että minulla on säädöt pielessä.
Kerron mielelläni lisää, mikäli sinulla on jotain kysyttävää.
pappa79
Kyllä kuviin päiväyksen saa, tosin itse laitan merkinnän ennemmin kuvan viereen albumissa.
Vaikeuksia minulla on ollut ilman salamaa kuvattaessa. Joko käsi tärisee liikaa tai ihmiset ovat liian nopeita. Voi tosin olla, että minulla on säädöt pielessä.
Kerron mielelläni lisää, mikäli sinulla on jotain kysyttävää.
pappa79
-
Re: Nicon Coolpix 5200
Olisikohan järkevää, että tiedusteisit maahantuojilta tai suoraan valmistajilta, missä heidän malleistaan mahdollisesti saa valokuvaan päiväyksen? Olet joutunut hukkaamaan aikaasi kysellessäsi kyseisen ominaisuuden/toiminnon perään täällä foorumissa.mamma79 kirjoitti:Onko kenelläkään Nicon Coolpix 5200 ???
saako tässä kamerassa valokuvaan päiväyksen, joka kuvaan jos haluaa ???
(eli saako päiväyksen päälle, kun haluaa ja pois myös silloin, kuin sitä ei tarvitse ???)
Ja tuossa ylempänä suositeltu Camedia 5050 ON hyvä kamera (kompaktisellainen;). Ainoa puute lienee se, ettei kamerassa ole USB-liitäntää, vaan kortit on lykättävä lukijaan.
Myyntiin lähdössä helmikuussa:
SMC-Pentax 35/2.8 M
Sigma 24/2.8 Filttermatik (M42)
SMC-Pentax 100/2.8 M (tai)
SMC-Takumar 105/2.8 (M42)
Rikenon 2x conv. PK, 7-elementtinen!
Tiedustele yv:nä tai spostina.
SMC-Pentax 35/2.8 M
Sigma 24/2.8 Filttermatik (M42)
SMC-Pentax 100/2.8 M (tai)
SMC-Takumar 105/2.8 (M42)
Rikenon 2x conv. PK, 7-elementtinen!
Tiedustele yv:nä tai spostina.
-
Nikon 5200
Löytyykö jostain suomenkielinen manuaali Nikon Coolpix 5200 kameraan?
Voiskohan joku valaista asiaa.
Voiskohan joku valaista asiaa.
-
- Site Admin
- Viesti:
Suomen Nikonilta voi suoraan ostaa, hinta lienee sellaiset 80 euroa viiva 100 euroa. http://www.nikon.fi/
Nikonin FAQ
sieltä sitten kysymys Where can I find Nikon user manuals?
Where can I find Nikon user manuals
Jollakin voi olla suomenkielinen manuaali tarpeettomana, englanninkielisenhän pdf:n taitaa saada netistä. Voisit yrittää vaikkapa ostaa tuollaisen tarpeettoman manuaalin.
Nikonin FAQ
sieltä sitten kysymys Where can I find Nikon user manuals?
Where can I find Nikon user manuals
Jollakin voi olla suomenkielinen manuaali tarpeettomana, englanninkielisenhän pdf:n taitaa saada netistä. Voisit yrittää vaikkapa ostaa tuollaisen tarpeettoman manuaalin.
-
Nikon Coolpix 5200
Kiitos Matti Harjulle asiallisesta vastauksesta.
Koska kamerani oli lahja,niin en heti antajalta ruvennut manuaalia kyselemään.
Asia hoitui kun kävelin Porin Prismaan,josta 5200 oli ostettu,näytin takuukuitin ja viiden päivän päästä tuli postilaatikkooni manuaali ja pikaohje suomenkielisenä.
Joten kaikki hyvin.
Koska kamerani oli lahja,niin en heti antajalta ruvennut manuaalia kyselemään.
Asia hoitui kun kävelin Porin Prismaan,josta 5200 oli ostettu,näytin takuukuitin ja viiden päivän päästä tuli postilaatikkooni manuaali ja pikaohje suomenkielisenä.
Joten kaikki hyvin.