Terve,
Olen ostamassa digikameraa ja tämä Sonyn DSC-T1 on erittäin kiinnostava vaihtoehto. Erittäin tyylikäs ja sopii paidan taskuun. Hyvät perusominaisuudet eli nämä 3xoptiset zoomit, 5milj megapikseliä yms.
mm. New York camera myy tätä kameraa hintaa 444€!!! Ei todellakaan paha hinta enää. Mitä mieltä olette tästä kamerasta, esim. Canon IXUS -malleihin verrattuna? Itse en ole kuullut kuin Sonyn mallista pelkkää hyvää vain ja IXUS on vähän liian kansan kamera. Mutta kertokaa, jos asiasta jotain tiedätte?
Mika
Sony DSC-T1
-
-
Akun kesto ei taida olla hurja, joten varmasti joutuu ostamaan toisen saman tien. Toinen pieni miinus on Sonyn Memorystickien hinta, eli pikkasen tulee kyllä lisäkustanuksia, vaikka itse kamera olisikin halpa.
—Timo
—Timo
Quot capita, tot sensus.
Nikon Coolpix 2500 > Sony DSC-F717 > Olympus C-5060WZ > Nikon Coolpix 5400 > Nikon D70 > Nikon Coolpix 8400 > Nikon D60 > Nikon D300
Nikon Coolpix 2500 > Sony DSC-F717 > Olympus C-5060WZ > Nikon Coolpix 5400 > Nikon D70 > Nikon Coolpix 8400 > Nikon D60 > Nikon D300
-
Tuo nopeus juuri kiinnostaa, nimittäin omassa DSC-P8:ssa salamalla kun räpsii, kestää luvattoman kauan ennen kuin saa seuraavan kuvan napattua. Miten T1:sessä?markkua kirjoitti:itselläni ollut käytössä helmikuusta asti, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Ainoastaan salamakuvaus on puutteellinen lähinnä pienen salaman johdosta. Kamera on erittäin nopea ja kuvat teräviä. Valikot selkeitä, macro kuvat huikeita. Kaiken kaikkiaan uskomaton suoritus kameran kokoon nähden.