Terve!
Apua kaivataan.
Onnistuin rikkomaan TFT-nayton kamerastani, joka on otsakkeen mukainen. Kuvaaminen onnistuu muuten, mutta taytyy tyytya tuohon 'point & shoot' moodiin, kun noita valikkoja ei oikein voi surffailla ilman nayttoa :(
Ongelma on se, etta olen sen verran perahikialla, etta lahimmalle tietokoneelle on n. paivan matka, eli muistikortin tyhjentaminen talla tavalla on erittain hankalaa.
Jos joku siis voisi laatia minulle tammoisen simppelin 'kartan' jolla homma hoituu sokkona, niin olisin kiitollinen. Siis tyyliin: "Kaannat valitsimesta 'Set-Up', painat kerran ohjaimesta alaspain, sen jalkeen kerran ylospain, sitten painat keskinappia, jonka jalkeen...jne."
Kuulostaa vahan holmolta, mutta en keksi muutakaan.
Olen muuten myos selvittanyt, etta uusi naytto ko. kameraan maksaa kaikkiaan 180 euroa, mika on yli puolet mita maksoin kamerasta viime kesana. Paljonkohan korjaus maksaisi Suomessa, kenellakaan tietoa? Ei taida menna takuun piikkiin... :p
Sony DSC-W1 kayttajat auttakaa miesta maessa!
-
-
- Viesti:
www.dpreview.com
Tuolla on usein gif-animaatioita noista valikoista arvostelujen yhteydessä, katopa jos valaistuisit sieltä.
Tuolla on usein gif-animaatioita noista valikoista arvostelujen yhteydessä, katopa jos valaistuisit sieltä.
Stigma EX