Moi, löytyykö täältä ketään, jolla olisi kokemusta Muurlan Opiston valokuvalinjasta? Onko oikeasti rahan arvoinen opiskelupaikka ja onko opettajilla ammattitaitoa sekä opettamisen että valokuvauksen puolesta?
Itse harkitsen opistoon hakemista backup -suunnitelmana, jos ensisijaiset paikat eivät päästä sisään.
Kokemuksia Muurlan Opistosta?
-
-
Mä olen käynyt muurlan valokuvaulinjan 6 vuotta sitten. Voin suositella erittäin lämpimästi. Sama vastuuopettaja on siellä edelleenkin ja osaa hommansa hyvin. Meillä kävi paljon vierailevia ammattikuvaajia vetämässä pajoja ja kertomassa työskentelystä.
Itse olen työllistynyt alalle ja tiedän monta kolleegaa jotka ovat käyneet Muurlan.
Parastahan siellä oli rauhallinen sijainti, hyvä porukka ja opetus sekä 24/7 käytössä olevat tilat.
-jarno-
Itse olen työllistynyt alalle ja tiedän monta kolleegaa jotka ovat käyneet Muurlan.
Parastahan siellä oli rauhallinen sijainti, hyvä porukka ja opetus sekä 24/7 käytössä olevat tilat.
-jarno-
-
Toisaalta voi sanoa, että työllistyminen tälle alalle on vaikeaa riippumatta siitä minkä koulun olet käynyt. Vakkaripaikkoja ei käytännössä ole ja freelancerinä homma on omasta itsestä kiinni. Pitää osata markkinoida omaa osaamistaan ja olla hyvin verkostoitunut.kunijo-1 kirjoitti:Tässä yhteydessä voisi tietysti nostaa esille kysymyksen, millaiset ovat työllistymisnäkymät tuon koulun ja koulutuksen jälkeen?
-jarno-