Pikseli-lehti "in memoriam"

Kirjat/lehdet, näyttelyt, TV-ohjelmat, messut, kurssit, opiskelu ...
tabulatuur

Viesti Kirjoittaja tabulatuur »

Sen foorumin käyttäjät on samoja kuin tämänkin foorumin käyttäjät mutta ne ei siellä käy niin useasti kuin täällä.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

tabulatuur kirjoitti:Sen foorumin käyttäjät on samoja kuin tämänkin foorumin käyttäjät mutta ne ei siellä käy niin useasti kuin täällä.
Ja tuntevat sinut siellä, mutta ei uutta tunnustasi täällä?
tabulatuur

Itse en täällä ole ollut kun lyhyen aikaa. Enkä ole vielä esitellyt itseäni eli jos se jotain liikuttaa niin Jarmo on etunimeni ja se riittäköön niille jotka mun sukunimeni muutenkin tietävät. 32 vuotta ikää jos se kiinnostaa. Perhesuhde löytyy ja ne jätetään ulkopuolelle mun mielipiteitteni vuoksi. Kameran käyttäjänä en ole mikään insinööri vaan olen käyttänyt kameraa harrastusvälineenä pari vuotta.
mikkopoika

Viesti Kirjoittaja mikkopoika »

tabulatuur kirjoitti:Sen foorumin käyttäjät on samoja kuin tämänkin foorumin käyttäjät mutta ne ei siellä käy niin useasti kuin täällä.
Eikös se NYPPIIN forumi jo suljettu??!?!?
tabulatuur

Kyllä eikä suolikaksnelkkukaan ollut hyvä pälätysmesta.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

tabulatuur kirjoitti:...

Yks juttu mikä mua kummastuttaa Kamera-lehti ja Pikselin taustaan liittyvän kameraseura ry:n toiminnassa on se, että sen seuran entinen puheenjohtaja pakotettiin eroamaan seuran puheenjohtajan paikalta koska oli osallistunut Pikselin sponssaamaan messutapahtumaan jyväskylässä.
Eiköhän anneta asianomaisten itse kertoa tällaiset asiat, jos halua on. Tässä nimenomaisessa tapauksessa taisi olla eroamisen syy ehkäpä pieni eturistiriita luova.fi:n toiminnan (kurssit yms). ja kameraseuran välillä.

Pitänee käydä tuolla kameraseurassa (Hki) vähän useammin, nyt asumme parin kolmen sadan metrin päässä. Yksi syy liittyä kameraseuraan on mahdollisuus ostaa vuosilippu valokuvataiteen museoon, hinta on 8.5 euroa. Vuosilipulla voi käydä museossa niin usein kuin haluaa. Normaali sisäänpääsymaksu on 6 euroa.
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

Kuka noita kumpaakaan kaipaa ja miksi?

EISA-palkittujen esittelyä, pintaraapaisutestejä ja harrastajalta-harrastajalle-rakkaudella -juttuja. Samat jutut voi lukea täältä kera vielä runsaamman tahattoman komiikan, kuin kumpikaan noista lehdistä pystyy. Kameratestit Dpreview:stä ja uutiset tuoreena Matilta.
tabulatuur

Kyllä se sen kertoisi ellei olisi keskeytetty kameraseuran toimesta sanomasta siitä mitään siellä vuosikokouksessa ellei kokouksen puheenjohtaja olisi sitä omatoimisesti estänyt.
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

Tämähän on kuin espanjalainen päiväsarja. Löytyyköhän täältä vastaus Kameraseuralle hyvin katkerille?
Saas nähä...mitä mahtaa mainoskatkon jälkeen tulla?

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
tabulatuur

Jos tulis joku komedia tai dekkari. Kehitellään tässä idea muttei filmiä.

ps. Ai niin. Lähetys siirtyy digikanavalle ja analogiset lähetykset loppuu nyt.
raineri

Viesti Kirjoittaja raineri »

Kovin vähän on tarjontaa kotimaisten valokuvalehtien osalta, jos vertaa muihin harrastelehtien määrään per aktiviteetti. Mistä tälläinen voisi johtua ?
OskuK

Viesti Kirjoittaja OskuK »

raineri kirjoitti:Kovin vähän on tarjontaa kotimaisten valokuvalehtien osalta, jos vertaa muihin harrastelehtien määrään per aktiviteetti. Mistä tälläinen voisi johtua?
Ehkä kysymyksesi sisälsi jo vastauksen, kuten edellisenkin.

Waldo's Peoplen Waldo:

"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
Ouvinen

Viesti Kirjoittaja Ouvinen »

Njaa. Olisin pitänyt yllätyksenä mikäli maasta olisi löytynyt tilaa kaikille kuvauslehdille. Eiköhän Kamerassa ja Pikselissä olla tajuttu myös markkinoille pyrkivän kilpailijan, RAW:n tuleminen... Toivottavasti.
Matti Ouvinen - Vastaan sinulle, vaikka kirjoittaisit jonkun muun nimellä...
tabulatuur

Toivottavasti tulee niin vois lukea sitä RAW:ta ensin ja katsoa miltä se näyttää. Kamera-lehteä en suosittele pahimmalle vihamiehellenikään kun se lehti keskittyy vaan ilmaisiksi saatujen lukijakuvien esittelyyn ja artikkeliksi naamioitujen kameramainosten esittelyyn.
MattiH
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MattiH »

tabulatuur kirjoitti:Toivottavasti tulee niin vois lukea sitä RAW:ta ensin ja katsoa miltä se näyttää. Kamera-lehteä en suosittele pahimmalle vihamiehellenikään kun se lehti keskittyy vaan ilmaisiksi saatujen lukijakuvien esittelyyn ja artikkeliksi naamioitujen kameramainosten esittelyyn.
Ei maksa RAW-lehtikään kuvaajille mitään :-)
tabulatuur

No voi *sensuroitu*. En sitten sitäkään lue. Täytyy sitten lopettaa suomalaisten valokuvauksesta kertovien lehtien luku kun tarjonta on sellaista mikä ei minulle sovi.
Tuomo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Peter Forsgårdin blogissa ennakkoon julkaistu Heikki Valtavaaran pääkirjoitus on varustettu merkinnällä "Valtavaara pyysi minua julkaisemaan (...) pääkirjoituksen blogissani. Syy tähän on julkisuudessa olleet väärät tiedot kyseisestä kaupasta."

Aika kohteliaasti julkisuus-sanan taakse on verhottu tosiasia, että nämä "väärät tiedot" ovat olleet pelkästään tässä kyseisessä Digicamera.netin säikeessä nimimerkin puskasta ampumia kommentteja.

Tiedoksi vain teineille ja 32-vuotiaille perheenisille: ei se mitään sankaritoimittajan työtä ole, että heittelee "sisäpiiritietoa" nimimerkin takaa kertomatta todellista henkilöllisyyttään. Vastuuntuntoiset ihmiset kirjoittavat omalla nimellään myös arkaluontoisista asioista ja ottavat vastuun omista väitteistään.

Tämä on yleinen kommentti, ei Pikselin entisenä avustajan tehty vuodatus.

Terveisin,

Tuomo Björksten
Free-toimittaja Jyväskylästä

P.S. Olen syystäkin ylpeä ammattitoimittajien tavasta tarkistaa faktansa ja kirjoittaa omalla nimellään.
tabulatuur

Tuomo minä esittelin itseni tuossa jo joten en esiinny minään muuna henkilönä. Sukunimeni tietää muut kuin sivulliset joten sen kertomalla julkisesti aiheuttaa sen, että teinit ja sinä mahdollisesti mukaanlukien rupeatte harjoittamaan häiriköintiä soittelemalla uhkaussoittoja ja tilaamalla perättömiä roskalehtiä. On näet joku häirikkö eräällä toisella palstalla sitä tehnyt. Oletko yksi niistä innokkaista joka haluaa häirösoittoja tehdä?
Viimeksi muokannut tabulatuur, Syys 01, 2007 18 : 46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
raineri

Viesti Kirjoittaja raineri »

OskuK kirjoitti:
raineri kirjoitti:Kovin vähän on tarjontaa kotimaisten valokuvalehtien osalta, jos vertaa muihin harrastelehtien määrään per aktiviteetti. Mistä tälläinen voisi johtua?
Ehkä kysymyksesi sisälsi jo vastauksen, kuten edellisenkin.
Mietin vaan tota suhdetta harrastajajien määrään. Onko Suomessa tosiaan esim. niin paljon pokerin pelaajia, kun lehtiä löytyy useita erilaisia.
Pforsgar

Viesti Kirjoittaja Pforsgar »

Kohtuullisen erikoiseksi tämä ketju on mennyt. Nyt syytetään jo keskusteluun osallistunutta häiriösoittajaksi....

RAW-lehti on ihan mielenkiintoinen uutuus. Itse laitoin tilauksen sisään heti kun se oli mahdollista. Taustalla ainakin on hyviä tekijöitä, toivottavasti talous on laskettu siten, että jatkuvuus on turvattu.
t. Peter Forsgård

Valokuvaaja
www.youtube.com/@ForsgardPeter
peterforsgard.squarespace.com
Vastaa Viestiin