Hankin hiljattain Minoltan 5D:n, ja olen samalla harkinnut jonkun hyvän lehden tilaamista. Practical Photographyä on hakuttu täysin Canon/Nikon-keskeiseksi lehdeksi, joten harkitsen nyt Amateur Photographyn tilaamista. Hivenen tosin arvelluttaa hankkia viikottain ilmestyvä lehti, tokkopa kaikkia ehtisi/jaksaisi lukea.
Onko suosituksia vaihtoehdoksi AP:lle? Minua siis ennen kaikkea kiinnostaa jutut kuvaamisesta. Laitteistotesteissä pitäisi käsitellä muutakin kuin Canonia, ja ennen kaikkea objektiivisesti.
Amateur Photography:lle vaihtoehtoja?
-
Amateur Photography:lle vaihtoehtoja?
Konica Minolta Dynax 5D - AF 18-70 f/3.5-5.6(D) - AF 35 f/2.0 - Sigma AF 28-70 f/2.8 EX DF - AF 70-210 f/4
-
Olen itse lukenut pitkään Photography Monthlya (ostanut irtonumeroina kaikki lehdet viimeiset 15kk a´8€) sekä sitten olen tilannut Popular Photohraphy & Imagea (www.popphoto.com) naurettavaan hintaan jenkkilästä 36$ 24 nro lähetyskuluineen. Monthly on hyvin kuvauspainotteinen lehti ja minusta erittäin laadukas sellainen. Popularissa taas on vähän jenkkityylistä mainoksia aika paljon mutta sielläkin on mielenkiintoisia haastatteluja ja laitearvioita. Molempia suosittelen lämpimästi!
-
-
Photography Monthly on hyvä. Siinähän on kiitettävän vähän tuota laitejorinaa. Mikään halpa se ei kyllä ole, taisi tilaus olla 55£/vuosi.
Onko American Photosta kenelläkään kokemusta? Lienee tilattuna suunnilleen saman hintainen kuin tuo RaidoRin mainitsema popphoto. Tuosta Popular Photohraphy & Imagesta vielä: mikä on noin suunnilleen suhde laite-esittelyjen ja muiden kuvausjuttujen välillä?
Onko American Photosta kenelläkään kokemusta? Lienee tilattuna suunnilleen saman hintainen kuin tuo RaidoRin mainitsema popphoto. Tuosta Popular Photohraphy & Imagesta vielä: mikä on noin suunnilleen suhde laite-esittelyjen ja muiden kuvausjuttujen välillä?