Amateur Photography:lle vaihtoehtoja?

Kirjat/lehdet, näyttelyt, TV-ohjelmat, messut, kurssit, opiskelu ...
ged

Amateur Photography:lle vaihtoehtoja?

Viesti Kirjoittaja ged »

Hankin hiljattain Minoltan 5D:n, ja olen samalla harkinnut jonkun hyvän lehden tilaamista. Practical Photographyä on hakuttu täysin Canon/Nikon-keskeiseksi lehdeksi, joten harkitsen nyt Amateur Photographyn tilaamista. Hivenen tosin arvelluttaa hankkia viikottain ilmestyvä lehti, tokkopa kaikkia ehtisi/jaksaisi lukea.

Onko suosituksia vaihtoehdoksi AP:lle? Minua siis ennen kaikkea kiinnostaa jutut kuvaamisesta. Laitteistotesteissä pitäisi käsitellä muutakin kuin Canonia, ja ennen kaikkea objektiivisesti.
Konica Minolta Dynax 5D - AF 18-70 f/3.5-5.6(D) - AF 35 f/2.0 - Sigma AF 28-70 f/2.8 EX DF - AF 70-210 f/4
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
RaidoR

Viesti Kirjoittaja RaidoR »

Olen itse lukenut pitkään Photography Monthlya (ostanut irtonumeroina kaikki lehdet viimeiset 15kk a´8€) sekä sitten olen tilannut Popular Photohraphy & Imagea (www.popphoto.com) naurettavaan hintaan jenkkilästä 36$ 24 nro lähetyskuluineen. Monthly on hyvin kuvauspainotteinen lehti ja minusta erittäin laadukas sellainen. Popularissa taas on vähän jenkkityylistä mainoksia aika paljon mutta sielläkin on mielenkiintoisia haastatteluja ja laitearvioita. Molempia suosittelen lämpimästi!
Nöpö

Viesti Kirjoittaja Nöpö »

Itse kanssa tuota Photography monthlyä suosittelen, olen sitä jonkin verran lueskellut ja on ihan mukavan oloinen läpyskä. Lieneeköhän tämä jonkinlainen perillinen 35mm Photography-lehdelle? Sitä kun 80-luvulla muutaman vuoden tilailin ja silloin kovasti pidin aviisista kanssa.
suotila

Viesti Kirjoittaja suotila »

Photography Monthly on hyvä. Siinähän on kiitettävän vähän tuota laitejorinaa. Mikään halpa se ei kyllä ole, taisi tilaus olla 55£/vuosi.

Onko American Photosta kenelläkään kokemusta? Lienee tilattuna suunnilleen saman hintainen kuin tuo RaidoRin mainitsema popphoto. Tuosta Popular Photohraphy & Imagesta vielä: mikä on noin suunnilleen suhde laite-esittelyjen ja muiden kuvausjuttujen välillä?
Vastaa Viestiin