Hei,
Yllätyksekseni en löytänyt mistään kaupasta Canon Plus Glossy II paperia, jota olen käyttänyt vuosia. Sitä ei löytynyt Canonin sivultakaan eli ilmeisesti tätä paperia ei tuoda enää Suomeen. Ulkomailla sitä näkyy olevan myynnissä. Mitä paperia ehdotatte tilalle Canon tulostimeeni?
Canon Photo Paper Plus Glossy II
-
-
- Viesti:
-
-
Re: Canon Photo Paper Plus Glossy II
Hei.
Kannattaa kokeilla Canson Infinityn PhotoGloss Premium RC:tä.
Sitä saa esimerkiksi Top Shotista, Telefotosta ja Suomalaisesta kirjakaupasta.
Kannattaa kokeilla Canson Infinityn PhotoGloss Premium RC:tä.
Sitä saa esimerkiksi Top Shotista, Telefotosta ja Suomalaisesta kirjakaupasta.
oh8nax kirjoitti:Hei,
Yllätyksekseni en löytänyt mistään kaupasta Canon Plus Glossy II paperia, jota olen käyttänyt vuosia. Sitä ei löytynyt Canonin sivultakaan eli ilmeisesti tätä paperia ei tuoda enää Suomeen. Ulkomailla sitä näkyy olevan myynnissä. Mitä paperia ehdotatte tilalle Canon tulostimeeni?
-
Kas. Eihän Canon ole koskaan mitään papereita edes tehnyt, kunhan on piraattimerkkejä brändännyt. Sekin on nyt katsottu kannattamattomaksi. Aika jännää, kun tietä ettei tulostimilla tienata, vaan väreillä ja papereilla. Eihän Canon tietenkään väriäkään tee...pyroz kirjoitti:Tähänkin liittyen vinkkinä: Canon luopuu kokonaan omista paperituotteistaan lähitulevaisuudessa
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Re: Canon Photo Paper Plus Glossy II
Kannattaa tutustua esimerkiksi Canson Infinityn PhotoGlossy ja HighGlossy materiaaleihin. Niissä on esimerkiksi vähemmän optisia kirkasteita kuin Canonin tuotemerkin alla myytävissä.
TopShotista ja Telefotosta löytyy suoraa hyllystä.
TopShotista ja Telefotosta löytyy suoraa hyllystä.
oh8nax kirjoitti:Hei,