HP Photosmart Pro B9180

Printterit, skannerit, online-tulostukset
HQ

Viesti Kirjoittaja HQ »

shanti kirjoitti:Onko siellä minullekin, tarkoitan hyllyssä, heti saatavana. Kerrotko paikan, niin haen pois. Tiedossani ei ole Suomessa kuin yksi , jolla on 9180. Testit ovat olleet erittäin positiivisia, hinta-laatusuhde lienee ok.
Siilinjärveläinen Kasuplan Oy sai toimitettua minulle aparaatin 23.9 kolmen päivän toimitusajalla.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
HQ

Viesti Kirjoittaja HQ »

saltikov kirjoitti:Synkkää yksinpuhelua mutta menkkööt... taitaa mennä kaiken kukkuraksi OT. Mutta metsässä on usein hauskempaa.... varsinkin partisaanina.

Eli olen tutustunut EYE-ONE mittaussoftaan parinviikon ajan. PROOF versio on kuulemma kallis (miksi kukaan ei varoittanut). Vaikea sanoa. Käyttöliittymä on hyvä ja NOPEA. Sopii erinomaisesti laiskalle taiteellisvaikutteiselle insinöörille.

Mustesuihkun RIP:n puutteessa olen profiloinut HP 3800N laseria. 4x17x20 väriruudukon mittaus (abou 5 min) ja profiili tuottaa hieman punertavaa jälkeä (referenssi yksi paino puolassa ;-). Myös suppeampia väristrippejä (yht. 3 kpl) on käytössä.

Tutustuin profiilin editointisoftaan ja totean sen aika yksinkertaiseksi. Havaitsen että profiililla on kaksi suuntaa - input ja output - mitä nuo nyt tarkoittaakaan. Printeriprofiilin printauspään korjaus auttaa punertavuuteen mutta säädöt ovat aika kökköjä.... jään miettimään lopullista merkitystä koska tarvitsen laajemman lähdeaineiston eri painotöistä.

Jos joku eksyy niin voipi kertoa kokemuksia noista RIP-softista :-) saakutti, toinen hymiö samana päivänä yli kuukauden tauon jälkeen.
HuhHuh.

Oikeesti.

Tolla menolla ainoo punertavuus, mikä näkyy kenellekkään ulkopuoliselle, on kalibroijan omissa silmissä.
shanti

Viesti Kirjoittaja shanti »

Saltikov, tämä monitorini on sony ja se täytyy heti vaihtaa, sillä salama silppusi Redit ja yläpään. Taidan hankkia applen 23".

Printtaustauko, muutama merkityksetön plänttäys. Olen niin jääräpäinen, että pyrin tekemään kaiken itse, värierottelutkin.

Hp advancen kiiltävä on parasta, mitä olen omista vedostamistani nähnyt,
muistuttaa muovipaperiaikaa, siis niitä ensimmäisiä ihmeitä parikymmentä vuotta sitten, jolloin bulkkin tekemiseen löytyi uusi vaihde, vitonen.

No, miltä se silkkipinta näyttää, silkkiasulta vai orgaaniselta puuvillapaidalta?
shanti

Tuo partisaani vertaus oli tuore, taidanpa varastaa sen. Pääsen koneelle nyt harvemmin, kun tuo toinen macci ei suostu avaamaan tätä fooruumia, netscape on kadonnut melkein ruudulta ja explorer on vanha, siis 9 järjestelmä. Niin ja täällä on eräs, joka kirjoittaa työkseen, yötä päivää, niinkuin ennen vanhaan eräs, joka oli pimiössä aamusta yöhön.

Tuo rippisi ripistä oli hyödyllinen tieto, ovatko ne tarkoitettu johonkin suurtuotantoon. Mites se adoben plugi-toimii, täällä ei kunnioittanut mittoja, vaan sävelsi itse koko paprun täyteen, ilman marginaaleja.
shanti

Ai, ja-ha, tuo olikin jokin mittaussofta, eikä rippi, kaikkien kanssa sinä seurusteletkin.
Aamukirkkoon, shanti, aamukirkkoon.
shanti

näytön profilointi sujuu niin, että naama iloiseksi, näin tuo red-käyrä asettuu luonnolliselle tasolle.
Onko mitään uutta papruista?
shanti

Moi salti, siirryin inteliin, mutta en saa tulostimia esiin. Oletko jo käyttänyt muita paperilaatuja kuin hoopeetä, tämähän menee farssiksi, kun ei tiedä, saako esim. ilfordin papereille hyvää jälkeä. Paprujen hinnat ovat kovat. En päässyt edes smartitin sivuille.
Keleen partisaanit ovat tietysti kahmineet kaikki varastot itselleen.
shanti

hei väki, ei siellä smartitissa ollut papruja, mikä se toinen mesta oli, josta löytyy? Totta tosiaan, taidanpa vaan ostaa suinpäin, ohimennen, mielijohteesta, se tekee kuulema ihmisen onnellisemmaksi, lisää lajin yhteenkuuluvuutta.
shanti

moi, logo on luultavasti samalla koodi? Tilasin nettorgetilta lastin,kiitos.
shanti

Moi Saltikov, pulassa, syötin hpeen softan tähän uuteen vehkeeseen, mutta en saanut 9180 esiin?Oliko siinä jokin järjestys, korpraalista kenuun?
Partisaaneilla oli vain yksi johtaja ,generalissimus, aate ja arki. Hpee tuoksuu nyt vähemmän kuolleelta kun vieressä on dualcore.
shanti

Partisaanit lukevat ohjekirjat vain kerran, he ovat tulen armoilla ja suojelussa.
Tuhkakasa on itkun paikka, äidille. Ainoa vihollinen on peilissä, mutta sitä ei sissi tiedä, hän vain jatkaa vedostamista.
Eli kiiltävää värille ja satiinia mustavalkoiselle.
shanti

Pulasta selvittiin, kiitos myötätunnosta.
shanti

Ajoitko printterin mveet adjustayerin Chamix kautta,monot pois ja redit greenit ja bluet yhteensä 100%. Vain onko uusi soijajuusto uunissa, kaikki tulet sammuvat aikanaan.
Vastaa Viestiin