Epson 3880 sotkee

Printterit, skannerit, online-tulostukset
rolsen

Re: Epson 3880 sotkee

Viesti Kirjoittaja rolsen »

Suuresti arvostan kun korjataan eikä hankita uutta! Melko luokatonta laatua kyllä Epsonilla tämä malli.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
juhyny1

Viesti Kirjoittaja juhyny1 »

Aivan sama se on ainakin epsonilla muutkin mallit, siellä on 120€ tuntiveloitukset jos korjautat muitakin malleja, ei niitä silloin monta tuntia kannata korjauttaa. Esim. tämä XP-950 ja XP-960 mallit niisssä on kaikissa se lukitus että kun hukkavärityyny tulee tiensä päähän se lopettaa toimintansa ja korjaus maksaa 270e + huoltoon toimituskulut päälle ja kysymyksessä on hieman päälle kahdensadan euron tulostin.
Sen lukituksen saa kuitenkin poistettua netistä lataamalla kahdensan dollaria maksavan avaimen ja on toiminut sen jälkeen jo pari vuotta. Eli epsonin tuen mukaan se olisi silloin kannattanut heittää roskiin.
Samoin kavi meidän kameraseuran tulostimelle Epson Photo XP-960 malli, ei epsonin tuki sitä sano että sen saa toimimaan noin yksinkertaisella konstilla.
Eli kaksi tulostinta olen saanut tuolla toimimaan ihan normaalisti. siinä on ilmainen versio jolla se toimii jonkun viikon mutta sitten pitää maksaa tuo vajaa 10 dollaria.

Alla linkki josta tuo löytyy jos jollakin on sama ongelma

https://resetkey.net/trialresetkey" onclick="window.open(this.href);return false;
Agfa

Viesti Kirjoittaja Agfa »

Kyllä tässä varmistui se että seuraavakin tulostimeni on Canon.
niffe

Viesti Kirjoittaja niffe »

Agfa kirjoitti:Kyllä tässä varmistui se että seuraavakin tulostimeni on Canon.
Samat on mietteet. Jos ei asiakastyytyväisyys ja asiakkaiden lähtökohdat kiinnosta toimittajaa pätkän vertaa, on tehtävä tarvittavat korjaustoimenpiteet oma-aloitteisesti. Sitä paitsi Pixma 10S ja Pixma 100S vaikuttavat tulostavan aivan asiallista jälkeä.
markkut

Viesti Kirjoittaja markkut »

Terve.
Mulla oli Epsonin 3000 ja alkoi tekemään samaa. Ikää laitteella oli vähän yli 4v. Olin tukeen yhteydessä monta kertaa ja sovimme, että lähetän laitteen huoltoon. Sain Epsonilta uuden surecolor p600 tulostimen korvauksetta. Ko. tulostin vastaa 3000. Pelittää ja toimii hyvin.
juhyny1

Viesti Kirjoittaja juhyny1 »

Eikös tämä 3000 ole max. vain A3 kokoon?
markkut

Viesti Kirjoittaja markkut »

Pitää paikkansa, mutta silloin oli, puhetta, että joissakin 3800 on sama ongelma. Käsittääkseni Epson korvasi , koska joissakin 3000 ja 3800 sarjan tulostimissa oli ongelmana sotkeminen. Sotku tapahtui norm tulostuksessa ja se oli musta väri joka sotki, kun tulostit matta paperille, niin tulostus toimi hyvin, vika oli todella outo.
Vastaa Viestiin