Sivu 1/2
LR 5:sen ns. markkinahinta
Lähetetty: Marras 08, 2015 19 : 39
Kirjoittaja eetu1978
Mitäs tuosta Lightroomin 5 versiosta kehtaa pyytää jos ja kun sellaisen laittaa myyntiin?
Lähetetty: Marras 08, 2015 23 : 56
Kirjoittaja mirrored
Kuinka kauppa on käynyt ebayssa, on varmaan hyvä verrokki. 40, 50 60€ ?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 5573.m1684
http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... 5573.m1684
----------------------------------------------------------------------------------
Reilua mainita ettei päivitysversioita kuutoseksi saa. edit. Saatan olla väärässä.
Lähetetty: Marras 09, 2015 7 : 51
Kirjoittaja Rockford
mirrored kirjoitti:Reilua mainita ettei päivitysversioita kuutoseksi saa.
Miksei saa? Adobe myy päivitystä sivuillaan.
Lähetetty: Marras 09, 2015 8 : 16
Kirjoittaja mirrored
Rockford kirjoitti:mirrored kirjoitti:Reilua mainita ettei päivitysversioita kuutoseksi saa.
Miksei saa? Adobe myy päivitystä sivuillaan.
Oletko varma eli kokeilitko tarpeeksi pitkälle klikkailla ja valita sen?
Lähetetty: Marras 09, 2015 8 : 26
Kirjoittaja mirrored
Ehkä olen väärässä. Löysin nyt tällaisen vanhan jutun.
"Adobe has done a very god job at hiding the link to purchase the standalone/upgrade version of the new Lightroom 6."
http://photorumors.com/2015/04/21/here- ... ghtroom-6/
Tuolla oli lupaavaa, mutta lopulta ostoskoriin se ei mennyt millään:
https://www.adobe.com/fi/products/catal ... ar_fi.html
Kokeilkaapa, kuka saa oikeasti toimimaan, jollain keinolla.
Lähetetty: Marras 09, 2015 8 : 52
Kirjoittaja Rockford
Oli mulla tuo LR6-päivitys ostoskorissa monta kertaa ennen kuin lopulta ostin täältä käytetyn lisenssin. Ihan samalla tavalla se nytkin sinne menee.
Lähetetty: Marras 09, 2015 12 : 07
Kirjoittaja Jovala
Kyllä mä päivitin mun vitosen kutoseen (standalone versioon). Ehkä ovat sittemmin tehneet politiikkaan muutoksen.
Lähetetty: Marras 09, 2015 13 : 54
Kirjoittaja mirrored
Kokeilin vielä kerran, tällä kertaa ensin kirjautuen Adobelle sisään. Ei sekään auttanut vaan ihan sama lopputulos kuin ilman kirjautumista: "ostoskorissa 0 tuotetta" vaikka kaikki muuten näytti toimivan OK.
Osta -> päivitysvalinta -> minulla on versio 5 -> kielivalinta -> lisää koriin.
https://www.adobe.com/fi/products/catal ... ar_fi.html
http://owenbillcliffe.co.uk/lightroom-6 ... e-upgrade/
Lähetetty: Marras 09, 2015 14 : 48
Kirjoittaja mattimi
Hei!
Onpa se tilauslinkki hankala löytää. Kyllä tilaus minulla onnistui. Lopetin ostamisen siihen, kun olisi pitänyt antaa luottokortin numero.
Mikko
Lähetetty: Marras 09, 2015 15 : 02
Kirjoittaja Rockford
mirrored kirjoitti:Kokeilin vielä kerran, tällä kertaa ensin kirjautuen Adobelle sisään. Ei sekään auttanut vaan ihan sama lopputulos kuin ilman kirjautumista: "ostoskorissa 0 tuotetta" vaikka kaikki muuten näytti toimivan OK.
Oisko joku selainongelma, mulla toimii ihan normaalisti vaikka en kirjaudu sisään tai tee muutakaan ihmeellistä:

Lähetetty: Marras 09, 2015 15 : 21
Kirjoittaja Maffer
Mä ostin kans päivityksen vitosesta kutoseen standalone. En jaksa edes muistaa miten sen linkin löysin.
Lähetetty: Marras 09, 2015 15 : 37
Kirjoittaja mirrored
Rockford kirjoitti:
Oisko joku selainongelma, mulla toimii ihan normaalisti vaikka en kirjaudu sisään tai tee muutakaan ihmeellistä.
OK, asia sitten jotakuinkin selvä yleisesti. Multa kai puuttuu jotakin lisäosaa tai jotain asetuksia on väärin tms.
77 + pyydetty 60 = 137€. Ihan järkihinta siten että viitosen ostaja saa kuin mahdollisuuden hankkia osamaksulla kuutosen.
Lähetetty: Marras 09, 2015 17 : 21
Kirjoittaja mattimi
Hei!
Tämä nyt menee vähän ohi, mutta kyllä Adoben markkinapolitiikka ihmetyttää. LR:a ei tahdo löytää mistään. Sivuilla ei ole yhteystietoja, palautetta ei voi antaa, vaan se menee jollekin yhteisölle.
Käytös on ylimielistä, asiakkaat ovat kiusanhenkiä, joista on hyvä pysyä etäällä. Vaikka yhtiöllä on käytännössä monopoli joillain tuotteilla, kuinka kauan ihmiset sietävät tätä.
Mikko
Lähetetty: Marras 09, 2015 17 : 29
Kirjoittaja mirrored
mattimi kirjoitti:Hei!
Tämä nyt menee vähän ohi, mutta kyllä Adoben markkinapolitiikka ihmetyttää. LR:a ei tahdo löytää mistään. Sivuilla ei ole yhteystietoja, palautetta ei voi antaa, vaan se menee jollekin yhteisölle.
Käytös on ylimielistä, asiakkaat ovat kiusanhenkiä, joista on hyvä pysyä etäällä. Vaikka yhtiöllä on käytännössä monopoli joillain tuotteilla, kuinka kauan ihmiset sietävät tätä.
Mikko
Joo kyllä samantapaiset aatokset voimistuvat, jos ei pian vastausta kuulu toisestakin lisenssinsiirrosta:
http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 837.0.html Ihan kuin asioitten vaikeuttaminen olisi hyvää bisnestä, kunhan on tarpeeksi markkinaosuutta.
Mutta kyllä asiakaspalvelun chatti toimi hyvin.
Lähetetty: Marras 13, 2015 14 : 20
Kirjoittaja eetu1978
No niin.. Kaupoista ollaan päästy sopuun, mutta Adobe tekee tästäkin aivan *piip* vaikeaa.
https://helpx.adobe.com/x-productkb/pol ... cense.html
Tällaisen linkin takaa löytyy kaavake, joka pitäisi lähettää eteen päin, no muuten ihan hyvä, mutta tuo linkki kaavakkeessa ei toimi.
Eikös se apu sitten löydy Adoben sivuilta? Voi kun löytyisikin, ainoat mitä mä sieltä löysin, koskivat CC-jäsenyyttä..
Että josko jollain olisi laittaa apua tähän :)
Tällä välin katselen, että olisko tuosta Adoben chatista apua, kovin ovat vaan kiireelliisiä ja ohjailee foorumille..
Lähetetty: Marras 13, 2015 21 : 35
Kirjoittaja mirrored
Eiköhän niillä ole huoltotauko sivustolla. Itse sain apua chatin kautta, saatko sitä toimimaan.
Lähetetty: Marras 14, 2015 7 : 14
Kirjoittaja mirrored
eetu1978 kirjoitti:No niin.. Kaupoista ollaan päästy sopuun, mutta Adobe tekee tästäkin aivan *piip* vaikeaa.
https://helpx.adobe.com/x-productkb/pol ... cense.html
Tällaisen linkin takaa löytyy kaavake, joka pitäisi lähettää eteen päin, no muuten ihan hyvä, mutta tuo linkki kaavakkeessa ei toimi.
Eikös se apu sitten löydy Adoben sivuilta? Voi kun löytyisikin, ainoat mitä mä sieltä löysin, koskivat CC-jäsenyyttä..
Että josko jollain olisi laittaa apua tähän :)
Tällä välin katselen, että olisko tuosta Adoben chatista apua, kovin ovat vaan kiireelliisiä ja ohjailee foorumille..
Kaavakkeessa oleva linkki ei näytä toimivan, mutta ohjesivulla oleva kyllä toimii.
Tässä omat tuoreet kokemukset:
http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 837.0.html Hyvin se meni, kunhan ensin tajusin mitä vaaditaan.
Lähetetty: Marras 14, 2015 8 : 41
Kirjoittaja eetu1978
mirrored kirjoitti:eetu1978 kirjoitti:No niin.. Kaupoista ollaan päästy sopuun, mutta Adobe tekee tästäkin aivan *piip* vaikeaa.
https://helpx.adobe.com/x-productkb/pol ... cense.html
Tällaisen linkin takaa löytyy kaavake, joka pitäisi lähettää eteen päin, no muuten ihan hyvä, mutta tuo linkki kaavakkeessa ei toimi.
Eikös se apu sitten löydy Adoben sivuilta? Voi kun löytyisikin, ainoat mitä mä sieltä löysin, koskivat CC-jäsenyyttä..
Että josko jollain olisi laittaa apua tähän :)
Tällä välin katselen, että olisko tuosta Adoben chatista apua, kovin ovat vaan kiireelliisiä ja ohjailee foorumille..
Kaavakkeessa oleva linkki ei näytä toimivan, mutta ohjesivulla oleva kyllä toimii.
Tässä omat tuoreet kokemukset:
http://www.kameralaukku.com/portal/inde ... 837.0.html Hyvin se meni, kunhan ensin tajusin mitä vaaditaan.
Asiat voi hoitaa helposti, tai sitten Adoben tyyliin..
Miksi sarjanumeroa ei voi yksinkertaisesti vapauttaa omilta sivuilta ihan itse?
Ja se sätti, joo, puolisen tuntia mä jaksoin odotella vastausta, mutta ei mitään kuulunut.
Ja ne Adoben tukisivut, sieltä en edelleenkään löytänyt suoraan tähän aiheeseen liittyvää kohtaa, aktivointia yms. kyllä löytyi, mutta lisenssin siirto/vapautus näytteli olematonta roolia.
Onhan tämäkin tapa pitää asiakkaansa..
Lähetetty: Marras 14, 2015 19 : 59
Kirjoittaja mirrored
Joo, Adobe on syvältä näissä hommissa.
Mulla kuitenkin kului vain neljä minuuttia henkilökohtaisen palvelijan vapautumiseen chatissa.
Ohjelmia ei varmaan kannattaisi rekisteröidä. Sitten voisi olla helpompaa?
Lähetetty: Marras 15, 2015 9 : 57
Kirjoittaja eetu1978
mirrored kirjoitti:Joo, Adobe on syvältä näissä hommissa.
Mulla kuitenkin kului vain neljä minuuttia henkilökohtaisen palvelijan vapautumiseen chatissa.
Ohjelmia ei varmaan kannattaisi rekisteröidä. Sitten voisi olla helpompaa?
Tai jättää kokonaan ostamatta..
Kyllä tuo heidän ns. asiakaspalvelu on aika mitäänsanomaton.