Ylä-savon toimistotarvike

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
myöhänen

Ylä-savon toimistotarvike

Viesti Kirjoittaja myöhänen »

Kellään kokemuksia kyseisestä putiikista? Tilasin tässä ennen joulua (14.12.) canonin EF 28/1.8 usm kakkulan, ei ole vielä näkynyt ei kuulunut, muuta kuin automaattinen tilausvahvistus sähköpostiin. Laitoin jo kyseiseen firmaan tiedustelua maililla joulunalus-viikolla obiskan toimitusajasta, ei ole tullut vastausta. Äsken yritin lähestyä puhelimitse, sama tulos "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Ei ole sentään rahojen puolesta mitään paniikkia, kun postiennakolla tilasin, mutta olisi tuo nyt vähintäänkin reilua jos saisi edes jonkunlaista informaatiota siitä milloin tuo putki voisi mahdollisesti olla saatavilla, kun en kovin montaa kuukautta jaksaisi odotella. Ei tuota nyt oikein liikkeen kiinniolemisella voine selittää, kun on tässä nyt muutama arkipäiväkin ollut ennen ja jälkeen joulun?
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
spege

Viesti Kirjoittaja spege »

Täällä Sawossa on tapana ottaa asiat rauhallisesti. Kenties se ylä-sawon toimistotarvike on jo saanut tilattua objektiivin Canonilta, mutta ei ole saanut vielä (joulukankkusessa?) itseään niskasta kiinni ja pakattua pakettia... voi mennä hyvinkin tammikuun puoleen välliin, siis ennenkuin paketti lähtöö... :D
* Suur-Sawon valtakunnan ja DC.net kansan valokuvamarsalkka *
myöhänen

Soitin tuossa päivällä hieman myöhemmin toisen kerran, tällä kertaa ei herjannut "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", mutta eipä kyllä kukaan vastannutkaan. Jos ei muutaman päivän sisään ala kuulua, niin saa mun puolesta olla..
Ei mahtunu

Viesti Kirjoittaja Ei mahtunu »

spege kirjoitti:Täällä Sawossa on tapana ottaa asiat rauhallisesti. Kenties se ylä-sawon toimistotarvike on jo saanut tilattua objektiivin Canonilta, mutta ei ole saanut vielä (joulukankkusessa?) itseään niskasta kiinni ja pakattua pakettia... voi mennä hyvinkin tammikuun puoleen välliin, siis ennenkuin paketti lähtöö... :D
Tällainen epäilys minullakin on. Eli kyllä se sieltä tulloo jahka kerkiää...

Itse tosin länsisuomalaisena tunnen Ylä-Savoa lähinnä vain valokuvausreissujen yhtenä kohdealueena: Iisalmessa Ruotaanmäki, Pörsänmäki ja Pölönmäki sekä Porovedenkylä ja tietysti itse Porovesi, Lapinlahdella kuuluisa Väisälänmäki, Pielavedellä Laukkalan latomaisemat sekä Pielaveden ja Kiuruveden rajamailla karun kauniit näkymät siinä Rytkyn ja Rapakkojoen tienoilla (oli muuten heinääkin seipäillä loppukesällä 2007), Varpaisjärven mehevät suot ja hirsiladot sekä tietenkin Maaningan Korkeakoski (eli Suomen suurin vapaa vesiputous).
spege

Ei mahtunu kirjoitti: Eli kyllä se sieltä tulloo jahka kerkiää...
Tulloo, tulloo, elä sinä myöhänen hötkyile sen putken kansa, mikä helevetin hoppu sulla on tässä valamiissa mualimassa ?? :D
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

spege kirjoitti:CANON, MAC & EIZO!
Joku tuossa yhtälössä klikkaa...
ahz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahz »

Ei mahtunu kirjoitti:Itse tosin länsisuomalaisena tunnen Ylä-Savoa lähinnä vain valokuvausreissujen yhtenä kohdealueena: Iisalmessa Ruotaanmäki, Pörsänmäki ja Pölönmäki sekä Porovedenkylä ja tietysti itse Porovesi, .
Ai onko se Pörsämäki oikea paikka, luulin että se oli aakko Tepon keksimä fiktiivinen paikkakunta.

Mutta miksi ihmeessä kukaan tilaisi objektiivinsä toimistotarvikeliikkeestä, ja ennenkaikkea miksi ihmeessä kukaan tilaisi objektiivinsä savolaisesta toimistotarvikeliikkeestä?
Ei mahtunu

Viesti Kirjoittaja Ei mahtunu »

ahz kirjoitti:
Ei mahtunu kirjoitti:Itse tosin länsisuomalaisena tunnen Ylä-Savoa lähinnä vain valokuvausreissujen yhtenä kohdealueena: Iisalmessa Ruotaanmäki, Pörsänmäki ja Pölönmäki sekä Porovedenkylä ja tietysti itse Porovesi, .
Ai onko se Pörsämäki oikea paikka, luulin että se oli aakko Tepon keksimä fiktiivinen paikkakunta.
Ei se mikään fiktiivinen paikka ole, vaan kyllä sellainen kylä tosiaan on olemassa. Kuuluu Iisalmen kaupunkiin (joka alueliitosten jälkeen lienee alueeltaan varsin laaja.)
spege

ahz kirjoitti:..ennenkaikkea miksi ihmeessä kukaan tilaisi objektiivinsä savolaisesta toimistotarvikeliikkeestä?
Savossa on tunnetusti lupsakka palavelu ja halavat hinnat. 28/1,8-tötterön kylykijäisenä tulloo vielä muikkukukko!
hsm

Viesti Kirjoittaja hsm »

Ei mahtunu kirjoitti:
ahz kirjoitti:
Ei se mikään fiktiivinen paikka ole, vaan kyllä sellainen kylä tosiaan on olemassa. Kuuluu Iisalmen kaupunkiin (joka alueliitosten jälkeen lienee alueeltaan varsin laaja.)
Pörsänmäki siis. Ollaan skarppeina, ettei vaikuteta pöljiltä. Pöljä seis. Viitta viitostien varrelta.
myöhänen

spege kirjoitti:
Tulloo, tulloo, elä sinä myöhänen hötkyile sen putken kansa, mikä helevetin hoppu sulla on tässä valamiissa mualimassa ?? :D
Ei minulla mikään kiire olekaan, mutta jos liikkeessä ei vastata maileihin eikä puheluihin, niin mielestäni vähintäänkin erikoinen tapa kohdella asiakasta. Kuukausitolkulla tuskin kukaan haluaa odotella tilaamaansa, varsinkin kun kyse on "vain" yhdestä tötteröstä?
spege

myöhänen kirjoitti:
spege kirjoitti:
Ei minulla mikään kiire olekaan, mutta jos liikkeessä ei vastata maileihin eikä puheluihin, niin mielestäni vähintäänkin erikoinen tapa kohdella asiakasta.
Kenties liikkeen kompjuutteri on juntturassa ja telehvuunista virrat loppu tai SIM-kortti viärinpäin?
myöhänen

spege kirjoitti:
myöhänen kirjoitti:
spege kirjoitti: Tulloo, tulloo, elä sinä myöhänen hötkyile sen putken kansa, mikä helevetin hoppu sulla on tässä valamiissa mualimassa ?? :D
Ei minulla mikään kiire olekaan, mutta jos liikkeessä ei vastata maileihin eikä puheluihin, niin mielestäni vähintäänkin erikoinen tapa kohdella asiakasta.
Kenties liikkeen kompjuutteri on juntturassa ja telehvuunista virrat loppu tai SIM-kortti viärinpäin?
Olisi aika saada kompjuutteri toimimaan, akku ladattua ja sim-kortti oikein päin :-)
Rullat

Viesti Kirjoittaja Rullat »

jos hyvää palvelua haluat ja kakkulan parikymppiä kalliimmalla, kokeile optotek ;-)
myöhänen

Komento takaisin, olivat kuulema lomilla ja siitä johtui tämä pitkä vastausviive. Viikolla 2-3 pitäisi kakkulan olla heillä, joten minulla sitten oletettavasti hieman myöhemmin.. No pääasia että on tulossa :-)
ahz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahz »

myöhänen kirjoitti:Komento takaisin, olivat kuulema lomilla ja siitä johtui tämä pitkä vastausviive. Viikolla 2-3 pitäisi kakkulan olla heillä, joten minulla sitten oletettavasti hieman myöhemmin.. No pääasia että on tulossa :-)
Juu, viikolla kaksi tai kolome pittäis olla, mut voippi olla ettei uakkaan.
Rullat

suattaapi olla nii
myöhänen

ahz kirjoitti:
myöhänen kirjoitti:Komento takaisin, olivat kuulema lomilla ja siitä johtui tämä pitkä vastausviive. Viikolla 2-3 pitäisi kakkulan olla heillä, joten minulla sitten oletettavasti hieman myöhemmin.. No pääasia että on tulossa :-)
Katsellaan nyt rauhassa ensin nuo viikot ja tuumitaan sitten sen jälkeen asiaa uudemman kerran. Uutta vuotta!
Rullat

Kiitos samoin! Hyvää uuttavuotta!
spege

ahz kirjoitti:
Saatana kun yleissivistyksenne on niin heikko ettette ossaa etes huastaa savvoo oikein!

näin se menee:

"Juu, viikola kaks tai kolome pitäs olla linssin tiälä, mutta voipi kylläkii käyvä nii köpsästi että ei vielä sillo oo. Mutta elä tosiaa myöhäne hötkyile, kyllä se tuupi tulloo jahka kerkiää, sopiva pahviluatikko sille on jo valamiina.." :D
Vastaa Viestiin