Myynti / asialliset vastaukset
-
- Viesti:
-
No jos taas minua tarkoitat, niin anteeksi kauheasti. Taitaa vaan olla meillä ajatukset vähän eri.euka kirjoitti:Olen kyllä mutta mielestäni täällä voisi olla jokin osio missä voisitte leikkiä hauskaa sen sijasta että spämmäätte kaikki asiallisetkin topicit täyslaidallisella *sensuroitu*. ;)
Kun kerrankin ollaan jopa oikealla alueella.
-Ihmisille jotka eivät koskaan lue otsikoita/ohjeita/tiedotuksia/muita juttuja/mitä vaan, tiedoksi että lukemasi threadi on alueella/luet nyt:
digicamera.net -foorumin päävalikko -> Sana on vapaa -Asian vierestä keskusteleminen on sallittua ja pipoakin voi löysätä...
Ps Vastaavasti, en tiedä miten Sinunkaan P-sanasi tuossa muutti tämän threadin paremmaksi kuin "hauskanpito"?
Laite, puolusta nyt edes sinä, pitäisikös taas avata kaljathreadi, vai uskalletaankos me jatkaa täällä pipojen venymisen uhallakin?
lm
jatketaan, jatketaan ;Dluola kirjoitti:Laite, puolusta nyt edes sinä, pitäisikös taas avata kaljathreadi, vai uskalletaankos me jatkaa täällä pipojen venymisen uhallakin?
kaljaakin tekis mieli, mutta ei taida jääkaapissa olla yhtään.
eli: taidan siirtyä sängylle makailemaan ja lukemaan silmarillionia.
-
-
Jep , ja venytetään....ihan piruuttaankin kunnes pamahtaa! (siis pipon kumilanka)
Tunnustettava on, että taloudesta kalja tai pari löytyy, mutta kun minun ei taas tee mieli.. niin ne menee aina jutut ristikkäin. Flunssan kun luulin olevan ohi mutta ei sittenkään ihan; ei oikein haju ja makuelämykset ole parhaimmillaan.
Lukeminen on hyvä idea, mutta olen kai pilannut silmäni tässä näytön edessä, ei sitä nyt jaksa paperiliittymää tänä iltana.. järkevämpäähän tuo taitaisi olla kuin haahuilla netissä. Mutta muutama mielenkiintoinen linkki täältäkin taas on tarkistettava ainakin ensin.
Tunnustettava on, että taloudesta kalja tai pari löytyy, mutta kun minun ei taas tee mieli.. niin ne menee aina jutut ristikkäin. Flunssan kun luulin olevan ohi mutta ei sittenkään ihan; ei oikein haju ja makuelämykset ole parhaimmillaan.
Lukeminen on hyvä idea, mutta olen kai pilannut silmäni tässä näytön edessä, ei sitä nyt jaksa paperiliittymää tänä iltana.. järkevämpäähän tuo taitaisi olla kuin haahuilla netissä. Mutta muutama mielenkiintoinen linkki täältäkin taas on tarkistettava ainakin ensin.
lm
-
Oliskos tuo hyväkin iskutaktiikka? Meinaan vaan, että siinähän voisi saada pluspisteet ei-tyypillisestä ensirepliikistä, kun avaa suoraan keskustelun tuosta? Mitäs tähän sanovat arvon naispuoleiset jäsenemme?spege kirjoitti:Ravintolaan vain olutta kiskomaan ja loppuillasta on hyvä sössöttää ihmisille vaikka Canonin ja Nikonin eroista!
lm
-
On kokeiltu. Ei toimi kovin hyvin.luola kirjoitti:Oliskos tuo hyväkin iskutaktiikka? Meinaan vaan, että siinähän voisi saada pluspisteet ei-tyypillisestä ensirepliikistä, kun avaa suoraan keskustelun tuosta?spege kirjoitti:Ravintolaan vain olutta kiskomaan ja loppuillasta on hyvä sössöttää ihmisille vaikka Canonin ja Nikonin eroista!
-
Siinäpä onkin hyvä syy spämmätä kaikki vähänkin asialliset keskusteluntyngät ;) No sinällään väliäkös sillä kun ei tarvi kovin pitkälle noita DSLR-osioiden ketjuja selata kun huomaa että offtopic on hyvin hallussa. Anteeksi häiriö pojat, jatkakaa!luola kirjoitti:No jos taas minua tarkoitat, niin anteeksi kauheasti. Taitaa vaan olla meillä ajatukset vähän eri.euka kirjoitti:Olen kyllä mutta mielestäni täällä voisi olla jokin osio missä voisitte leikkiä hauskaa sen sijasta että spämmäätte kaikki asiallisetkin topicit täyslaidallisella *sensuroitu*. ;)
Kun kerrankin ollaan jopa oikealla alueella.
-Ihmisille jotka eivät koskaan lue otsikoita/ohjeita/tiedotuksia/muita juttuja/mitä vaan, tiedoksi että lukemasi threadi on alueella/luet nyt:
digicamera.net -foorumin päävalikko -> Sana on vapaa -Asian vierestä keskusteleminen on sallittua ja pipoakin voi löysätä...
-
Oliskos tuo hyväkin iskutaktiikka? Meinaan vaan, että siinähän voisi saada pluspisteet ei-tyypillisestä ensirepliikistä, kun avaa suoraan keskustelun tuosta? Mitäs tähän sanovat arvon naispuoleiset jäsenemme?[/quote]luola kirjoitti:Ravintolaan vain olutta kiskomaan ja loppuillasta on hyvä sössöttää ihmisille vaikka Canonin ja Nikonin eroista!
Taidan olla aika huono naispuolisten edustaja, sillä on vierähtänyt muutaman vuosi(kymmen...;-), kun olen viimeksi ollut ravintolassa "siinä mielessä", perheellinen, nääs jne. Mutta näin Digicamera.netin naispuolisena edustajana voisin eläytyä tilanteeseen ja todeta, että minä olisin otettu mainitun avauksen jälkeen, varsinkin, jos sössötys jäisi vähemmälle ;-)