Pikseli 9/2006

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
arn
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arn »

Bobotti puhuikin siinä silkkaa asiaa. Allekirjoitan.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Mua harmitti kun siinä lätkäjutussa puhuttiin niistä suursalamalaitteista, mutta kuvaa niistä ei ollut eikä myöskään selkeää esimerkkiä niiden avulla saatavasta edusta. Tapiola tarinaa oli myös mukava tutkailla kun paikka on tuttu ja mukana oli hyviä kuviakin.

Koska Pikseli tekee jutun Spegestä?
Jepe

Viesti Kirjoittaja Jepe »

Niin, tosiaan tulihan se Pikseli sieltä. :D

Karannut vähän käsistä.... :D :D
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

Peterin high-key juttu oli asiallinen, esimerkkikuvineen.

Spege voisi kyllä kirjoittaa jutun mersuista ja luontokuvauksesta. Mun mielestä myös juha_m pitäisi saada lehteen vaikka objektiivitestaajaksi ja sitten siellä voisi olla Jarin oma "Siren kysyy, sinä vastaat?" osio, jossa Siren esittää kysymyksen ja lukijat vastaavat, ihan niinkuin täälläkin. Kun tälle linjalle on lähdetty, niin miksei myös 24 aukeamaa tezen kuvia, kuvapläjäystä ennen ja jälkeen saisi helposti myytyä Kuvatoimisto/Kuvakori koko aukeaman mainokset.

Toivottavasti nämä ehdotukset välittyvät täältä Pikselin toimitukseen.
raineri

Viesti Kirjoittaja raineri »

Tapiol2003 kirjoitti:
raineri kirjoitti:Pikselissä on ollut selvää yritystä paneutua itse kuvaamiseen laajemmin,ja tuoda esiin kuvaamisen eri osa-alueita eri kuvaajien näkökulmista.
Mutta tämä viimeinen numero floppasi aika pahasti,havaittavissa oli jonkin asteisia väsymisen merkkejä.
Tarkoittaako tuo selkosuomella sitä, ettei ko. numerossa ole esitelty juuri sellaista kuvausta, joka kiinnostaa nimenomaan sinua ?
Kyllä mua otti ihan oikeasti pattiin tämä poliittinen liturgia, polliisi vastaan murkkuikäiset koohottajat.Näistä voi toki jokainen lausua oman kansalaismielipiteensä ihan vapaasti,mutta oikea paikka tuoda julki omia tuntojaan ei varmasti ole harrastajille suunnattu valokuvalehti.Miltä se näyttäisi lehden sivuilla jos vaikka TM julkaisisi raportin kettutyttöjen viimeisistä tempauksista.
reksi

Viesti Kirjoittaja reksi »

olli R kirjoitti: Itse myönnän ainoaksi virheeksi sen, että kuvat voisivat olla isompia ja tekstiä vähemmän.
Entäpä jos ei ollutkaan virhe, vaan ilmentäisi samanlaista tekstin ja kuvan sekä substanssin suhteen muutosta kuin kirjallisuuslehti Parnassoonkin on tulossa:

Parnasson sivulta: "Parhaassa tapauksessa tavoitteena on löytää hyvä piirtäjä tai kuvittaja, joka voisi ryhtyä säännöllisesti julkaisemaan töitään Parnassossa."
Vastaa Viestiin