Missä parhaimmat kuvauskojut karhulle?

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Maffer
Viesti:

Re: Missä parhaimmat kuvauskojut karhulle?

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Kyllä se vinjetoi täydellä aukolla ~noin paljon ilman säätöjäkin mutta tuo ei ole täysi aukko. Sonyaikaisessa vanhassa oletuspresetissä oli aina vinjetti päällä luurissarjassa. Himmeetä kamaa muutenkin.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Janne M

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Vähän jo vanha ketju, mutta itse kävin vaimoni kanssa vajaa vuosi sitten Kuhmossa Bear Centressä ja se oli kyllä erittäin antoisa kokemus. Kirjoitin tarkempia kokemuksia silloin tuonne viestiketjuuni: viewtopic.php?p=1407815#p1407815

Lähimmillään 10 metrissä kävi karhu, ja se tuli melkein heti saapumisen jälkeen. Illan ja yön aikana karhu näkyi yhteensä 5 kertaa ja ainakin kaksi selvästi eri karhua oli liikenteessä. Bear Centressä myös vaikutti, että maasto oli pysynyt melko koskemattoman näköisenä, eikä hintakaan ollut paha (etenkin kun ainakin silloin Suomen Luonnonvalokuvaajien jäsenenä sai yön hintaan 112e/hlö/yö). Hinta sisälsi myös eväsrepun.

Ja jäi kyllä fiilis, että täytyy päästä joskus käymään vielä uudestaan. Ei pelkästään kuvien takia, vaan myös kokemuksen.
jormaolli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jormaolli »

Juu onhan ne kuvat nähty Suomessa miljoona kertaa mutta olisihan se kokemus itselle uusi ja varmasti jännittävä ainakin näin ekaa kertaa. Kyllä se turvallisempaa on kuin itse alkaisin hunajaa laittamaan metsään ja sinne muoviteltta pystyyn :D

Kerran olen nähnyt karhun luonnossa. Oli iso pelto, jossa käveli emo ja kaksi pentua. Silloin elettiin jotakin simpukka puhelin aikaa, eikä kameraakaan ollut mukana.

Jos niitä karhuja haluaa kuvata niitä kyllä se melkein vaatii tuollaisen pullamössö kioskin tai sitten pitää jollain paikallisella olla todella hyvät infot.
Vastaa Viestiin