Isosceles kirjoitti:Muista sauli sitten että et myy voitolla niitä eebäystä ostettuja rojuja tai ilmotat verottajalle mahdolliset tulot... ehhee..
Lol. Tai siis skandinaavisesti, hieman krapulan rajalta todettuna löl.
No juu, tuli onneksi kiljuttua sen verran vähäisiä summia noista romuista, ettei pitäisi kuin 1-2 kohdetta mennä purkkiin. Ja hintaposliinitoimintaa kannatan siinä määrin, että jos ja kun tulee noita ylimääräisiä roippeita poistettua, niin hintatasosta saa, voi ja pitääkin kommentoida.
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
Hankintapäätös perustui pitkään pohdiskeluun ja tietoiseen riskin ottamiseen: yleensä olen pyrkinyt välttelemään kaikenlaista halpakrääsää (etenkin valokuvausasioissa), mutta toisaalta olen todennut että jotkut Lidlin tuotteet ovat yllättävänkin korkealaatuisia - varsinkin hintaansa nähden, mutta joskus ihan absoluuttisestikin.
Koska tarvetta filmiskannerille on, mutta "oikeiden" filmiskannerien hankkiminen tuntuu tänä päivänä olevan käsittämättömän hankalaa (kaupat tarjoavat lähinnä "ei oota" tai lupaavat "palata asiaan myöhemmin" mutta sen jälkeen ei sitten kuulukaan enää mitään), ajattelin antaa tälle vekottimelle mahdollisuuden. Sehän harmittaisi ihan oikeasti, jos jättäisi nyt ostamatta ja jälkeenpäin kuulisi jostain, että kyseinen laite on suoranainen helmi...
Lieneekö kukaan muu hankkinut samaa vekotinta? Kokemuksia? Itse en muiden kiireideni takia ehdi perehtyä siihen kuin vasta joskus parin viikon kuluttua.