Kerro kun ostit kuvaukseen liittyvää tavaraa, osa 2
-
- Viesti:
nikkor 55-200 VR
"Olen kuvannut eri kameroilla ihan itse"
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
https://www.flickr.com/photos/190197415 ... 568316264/
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Gamma kirjoitti:Lumikengät.
Lisää tavaraa autotallin hyllylle pölyttymään?
Wannabe luontokuvaajalle välttämätön varuste.
Vastaan vaikkei minulta mitään kysyttykään.Sauli Särkkä kirjoitti:Pistelethän raporttia, kun ehdit.reksi kirjoitti:Lumikengät
-Sale
Pari kertaa olen noita nyt käyttänyt, semmoiset 3-4km per reissu. Pehmeässä lumessa uppoavat aikalailla mutta pääsee niillä huomattavasti paremmin kuin tavallisilla kengillä tai kapeilla suksilla. Kunhan tulee vähän suojasäätä väliin ja lumi tiivistyy uskoisin noiden olevan vallan mainiot. Suksisauvat auttavat kummasti tasapainon ylläpitämisessä kun kamera ja jalusta heiluvat kaulassa. Ja saa sauvoilla lisäpuhtia mäkien kapuamiseenkin. Suksiin verrattuna paljon näppärämmät risukossa liikkumiseen ja kuvauspaikalla steppailuun.
Elokuvissa noita aiemmin naureskelin ja ajattelin etteivät jenkit ymmärrä suksien päälle mutta nyt mielipide alkaa muuttua, ehkä eivät jää pelkiksi autotallin hyllyn täytteeksi.
Niin auton ajo noilla voi olla hankalaa.
Lumikenkien kanssa pitää olla sauvat. Harmi vaan etten ehtinyt saada näitä ennen ensi viikonlopun kuvausretkeä Utöseen:Sauli Särkkä kirjoitti:Pistelethän raporttia, kun ehdit.reksi kirjoitti:Lumikengät
http://www.scandinavianoutdoorstore.com ... lumisompa/
-
- Viesti:
-
- Viesti:
Saas nährä ostinko...iipeissä huutelin menemään melko monesta kohteesta. Jos tulee päällekkäisyyksiä, niin ylimääräiset tulevat testien jälkeen myyntiin, mutta mökille kuitenkin tarvii filmiromujen kaveriksi tietyt putket, kotiin tarvitaan manuaalifiilistelyyn tietyt ja loput sitten lähtevät eteenpäin halavalla.
Prkl, kun tämä lämpöinen rommi menee kuumennetun veden ja sokerin kanssa niin pettävällä tahdilla kupoliin, että näitä "kyllä mää tästä ton verran voisin maksaa" -fiiliksen osalta tulee hommattua.
No, sen verran olen viimeaikaisista (selväpäisistä) ostoksista havainnut, että Nikonin E-sarjan 50-millisissä se täysin musta variantti on fyysisesti ihan oikeasti pienempi, "pannarimaisempi" kuin se kromirenkainen versio. Piirtotestien jälkeen tiedän kumman pidän normikuvauksia varten ja kumman pistän mökille.
-Sale
Prkl, kun tämä lämpöinen rommi menee kuumennetun veden ja sokerin kanssa niin pettävällä tahdilla kupoliin, että näitä "kyllä mää tästä ton verran voisin maksaa" -fiiliksen osalta tulee hommattua.
No, sen verran olen viimeaikaisista (selväpäisistä) ostoksista havainnut, että Nikonin E-sarjan 50-millisissä se täysin musta variantti on fyysisesti ihan oikeasti pienempi, "pannarimaisempi" kuin se kromirenkainen versio. Piirtotestien jälkeen tiedän kumman pidän normikuvauksia varten ja kumman pistän mökille.
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
-