Sama täällä. PHyn tarinoista tulee mieleen Veikko Huovisen Kuoliaaksinaurattaja.jopisalo kirjoitti:tervehdys
En kyllä päässyt ilman tuhtia äänihymyä PHy:settiä loppuun saakka. Kiitos piristyksestä.
Kuvaaminen jumittaa, mistä uusia ideoita?
-
Re: Kuvaaminen jumittaa, mistä uusia ideoita?
-
juuh, mutta mun mielestä Phy kommentissa oli oiva järki kuitenkin; usein tärkeää siirtyä epämukavuusalueelle omalta mukavuusalueelta. Nykyajan jumittuneessa maailmassa snadi itseruoskinta aina välillä tarpeen!
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
Onhan se noinkin. Mutta kun mietin omaa elämää, niin se on kokonaisuudessaan jumiutunutta. Taas meni joulu vanhalla kaavalla, samoin lomareissut, arki jne. Toistaiseksi se ei minua stressaa paljoa, koska aina välillä kun innostuu repäisemään jotain uutta, päällimmäisin fiilis on, että "olihan se ihan kivaa vaihtelua, mutta en minä hyväksi koettua tuttua tapaa tähän vaihda".Hard kirjoitti:Tämä jumiutuminen on ollut mielessäni jo pidempään, esim. aika ajoin kun katselee vanhoja kuvia niin retkikohteesta riippumatta on samat rajaukset, kohteet, tunnelma yms. Olisi kiva, kun kuvausretkellä tai ihan normiarjessakin keksisi uusia lähestymistapoja kuvaamiseen, saisi paljon enemmän irti. Ulkomailla reissatessa on ollut helpompaa, kun kohteet ovat niin erilaisia mutta aika samalla kaavalla sielläkin menee kuin kotimaassa.
Hannu