Fotofinlandia 2016

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

Palkintojenjakokuvassa voi huomata tämänkin puuhastelun tason. Kuvia esitetään Windows 7:n image viewerillä. Aikamoista.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
-Antti-

Viesti Kirjoittaja -Antti- »

Kattokohan porukat vähän liian nopeasti? Mä tykkäsin monistakin. Sammakoissa oli erinomaista meininkiä luontokuvana. Lastensairaalaa valtio ei pysty maksamaan, mutta kun muut on maksanu, niin jo kerkiää poliitikko tuhlaamaan rahoja johonkin seinäkoristeeseen, että pääsee piireihin ja cocktailkutsuille. Sairaiden lasten asia siis todella ajassa, väkevä aihe ja kuva ja kuvaaja toki vain renki. Vika kuva todella voimakas. Dystopiassa oli hyvää luurismeininkiä. Mustaa huumoria ja hienoja kuvia. Ihan jees nää mun mielestä. :-)
ISSPES

Viesti Kirjoittaja ISSPES »

Kaarina Leinosen tyttöjen värit, kuvasarja mitä en olisi koskaan halunnut nähdä... Tapahtui veden alla ja mun stadi oli parhaat, mutta enhän mä kyllä oikein taiteesta mitään ymmärrä.
Maffer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maffer »

-Antti- kirjoitti:Kattokohan porukat vähän liian nopeasti? Mä tykkäsin monistakin. Sammakoissa oli erinomaista meininkiä luontokuvana. Lastensairaalaa valtio ei pysty maksamaan, mutta kun muut on maksanu, niin jo kerkiää poliitikko tuhlaamaan rahoja johonkin seinäkoristeeseen, että pääsee piireihin ja cocktailkutsuille. Sairaiden lasten asia siis todella ajassa, väkevä aihe ja kuva ja kuvaaja toki vain renki. Vika kuva todella voimakas. Dystopiassa oli hyvää luurismeininkiä. Mustaa huumoria ja hienoja kuvia. Ihan jees nää mun mielestä. :-)
Kyllä mä äänestin just tota lastensairaalalle *sensuroitu*. Se kuvasarja osui mut sitten loppui ymmärrys.
Vastaa Viestiin