Aivan, eikä kukaan olisi vastannut tämän otsikon provoon. Nyt sentään on jauhettu tarpeellista monta sivua.Soggoth kirjoitti:Eikö homman nimi ole kuitenkin se, että porukka pääasiassa nauttii paskan jauhamisesta.. Jos näistä kommenteista haluttaisiin oikeasti päästä eroon, niin porukka ei provosoituisi jokaisesta tyhmästä kommentista.
Mitä mieltä olette foorumin tasosta?
-
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Ja koko hökötyskin oli Saksassa vääränkätinen, verrattuna Von Rosen/Suomen ilmavoimat -tunnukseen -joka oli lahjoitetussa koneessa valmiina. Ja värikin oli toinen.adapteri kirjoitti:Rosenin hakarististä tuli Suomen ilmavoimien tunnus. Kukaan ei ole näyttänyt yhteyttä Rosenin ja Saksan ilmavoimien hakaristin välillä. Hakaristihän on paljon vanhempi tunnus ja saksalaiset lienevät kopioineet omansa vanhemmasta kulttuuriperinnöstä.bobotti kirjoitti:Jos oltaisiin nykymaailmassa niin Aatun NSDAP olisi oikeudessa ruotsalaisen suvun tunnuksen anastamisesta eli hakaristi lienee von Rosen peruja josta sen toi ensimäisen maailmansodan lentäjä-ässä jolla oli siihen suuntaan suhteita.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
Nyt varmaan on kaikki oleellinen sekä epäoleellinenkin käyty viestiketjun alkuperäisen otsikon nimissä läpi.
Kun Adele-kukkahattutädiltäkin näyttää jo suurin puhti kadonneen, niin admin MattiH voisi varmaan laittaa lukkoon jo tämän saitin ?
Muuten..... kannattaa tutustua tuohon hakaristiin ja sen historiaan vaikkapa esim. wikipediasta, http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi , että suurimmat tiedonpuutteet tulee korjattua.
Kun Adele-kukkahattutädiltäkin näyttää jo suurin puhti kadonneen, niin admin MattiH voisi varmaan laittaa lukkoon jo tämän saitin ?
Muuten..... kannattaa tutustua tuohon hakaristiin ja sen historiaan vaikkapa esim. wikipediasta, http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi , että suurimmat tiedonpuutteet tulee korjattua.
... vain 0.03% kaikista viesteistä / 0.20 viestiä per päivä .... ei tunnu katu-uskottavalta, vaikka kuvannut jo vuodesta 1956
-
- Viesti:
Jos ajattelen tätä palstaa tai tarkemmin palstalaisia ja pyrin vertaamaan heitä reaalielämääni, niin en koe tarvetta tai mielenkiintoa tavata ketään naamakkain. Sen sijaan keskustelen täällä sen kanssa, joka "tulee torilla vastaan". Joskus hourailen yksinäni, toisinaan jätän kirjoittamatta.
Enkä oikeassa elämässäkään siedä turhasta valittajia :D. Niitä muuten Suomessa piisaa kyllästymiseen asti. En minä valita, mutta kyrsiihän se...
Enkä oikeassa elämässäkään siedä turhasta valittajia :D. Niitä muuten Suomessa piisaa kyllästymiseen asti. En minä valita, mutta kyrsiihän se...
-
- Viesti:
Et varmaankaan tarkoita saittia?Siltis kirjoitti:Nyt varmaan on kaikki oleellinen sekä epäoleellinenkin käyty viestiketjun alkuperäisen otsikon nimissä läpi.
Varmaan tarkoitat ketjua, mutta ihmettelen näitä pyyntöjä ketjun sulkemisesta, melkeen yhtä paljon kuin sitä että näitä pyynnöstä suljetaan.
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Olen saitilla ihka noviisi, mutta jo nyt on muodostunut mielikuva siitä missä ja miten mennään.
Olen huomannut, että täällä on todellisia asiantuntijoita joilta irtoaa asiallisia ja rakentavia mielipiteitä jopa ihan tumpuloiden kysymyksiin (lue : meikäläinen).
Olen ollut mukana viimeisten viiden vuoden ajan erilaisilla harrastussivuilla, ja täytyy todeta, että niissä on huimia eroja sekä keskustelun tason, että sivujen ylläpitäjien laatuvaatimuksissa.
Meikäläinen on onnistunut hermostuttamaan pari kertaa jonkun sivuston "vahdit", mutta noissa tapauksissa en myönnä olleeni väärässä (niin kuin en yleensäkään ;))
Jo yli kuusikymppisenä koen räävittömän toisten mielipiteitten moittimisen kummallisena, varsinkin jos moitteelle ei löydy hyvää selitystä.
Eri mieltä voi aina olla, mutta pitää kestää myös toisenlainen mielipide ilman persoonaan puuttumista.
Toistaiseksi ne aiheet mitä olen lukenut, näyttäisi tilanne olevan täällä hallussa, ja toivon, että niin on myös jatkossa, koska repivä keskustelu ei johda harrastuksen kohentumiseen, vaan päin vastoin, karkottaa uudet ja kokemattomat sivustoilta pois.
Kiitän mahdollisuudesta olla jäsen näillä sivustoilla, koin melkoisen positiivisen tunteen kun nämä sivut löysin, harmittaa, että vasta nyt.
Olen huomannut, että täällä on todellisia asiantuntijoita joilta irtoaa asiallisia ja rakentavia mielipiteitä jopa ihan tumpuloiden kysymyksiin (lue : meikäläinen).
Olen ollut mukana viimeisten viiden vuoden ajan erilaisilla harrastussivuilla, ja täytyy todeta, että niissä on huimia eroja sekä keskustelun tason, että sivujen ylläpitäjien laatuvaatimuksissa.
Meikäläinen on onnistunut hermostuttamaan pari kertaa jonkun sivuston "vahdit", mutta noissa tapauksissa en myönnä olleeni väärässä (niin kuin en yleensäkään ;))
Jo yli kuusikymppisenä koen räävittömän toisten mielipiteitten moittimisen kummallisena, varsinkin jos moitteelle ei löydy hyvää selitystä.
Eri mieltä voi aina olla, mutta pitää kestää myös toisenlainen mielipide ilman persoonaan puuttumista.
Toistaiseksi ne aiheet mitä olen lukenut, näyttäisi tilanne olevan täällä hallussa, ja toivon, että niin on myös jatkossa, koska repivä keskustelu ei johda harrastuksen kohentumiseen, vaan päin vastoin, karkottaa uudet ja kokemattomat sivustoilta pois.
Kiitän mahdollisuudesta olla jäsen näillä sivustoilla, koin melkoisen positiivisen tunteen kun nämä sivut löysin, harmittaa, että vasta nyt.
-
Tervetuloa.markku55 kirjoitti: Liittynyt: 13 Tammi 2010
Olet onnellisessa asemassa siinä suhteessa, että Hangosta tällä palstalla vaikuttaa kunnioitettu "Järjen Valo", "Kaikkien Asioiden Erikoisasiantuntija", "Kuvien Ystävä" nimimerkki raparperi.... ei kun adapteri.
On varmaa tullut vastaan siellä Hangon autioilla kaduilla? Sellainen Koijärvi ituhipin näköinen pitkätukka, nuhruinen olemus, harhaileva katse. On ilmeistä, että moisen vaikuttajan henkisen suuruuden muodostama kenttä jo yksin auttaa läheisyydessä olevia lajitovereita parempiin suorituksiin valokuvaamisen saralla, miksei muussakin.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
- Viesti:
Täällä on sitten pari ihan oikeaa luontokuvaajaakin, älkää vain sekoittako meitä keskenämme. Sillä toisella "nuhruinen olemus"-kaverilla ei ole yhtä pitkää ponnaria kuin minulla ja sillä, jolla on saman pituinen hippiletti, ei ole harhailevaa katsetta.adele kirjoitti:Tervetuloa.markku55 kirjoitti: Liittynyt: 13 Tammi 2010
Olet onnellisessa asemassa siinä suhteessa, että Hangosta tällä palstalla vaikuttaa kunnioitettu "Järjen Valo", "Kaikkien Asioiden Erikoisasiantuntija", "Kuvien Ystävä" nimimerkki raparperi.... ei kun adapteri.
On varmaa tullut vastaan siellä Hangon autioilla kaduilla? Sellainen Koijärvi ituhipin näköinen pitkätukka, nuhruinen olemus, harhaileva katse. On ilmeistä, että moisen vaikuttajan henkisen suuruuden muodostama kenttä jo yksin auttaa läheisyydessä olevia lajitovereita parempiin suorituksiin valokuvaamisen saralla, miksei muussakin.
-
Tunnistamisen helpottamiseksi voisi olla hyvä, jos kävisit ottamassa peilin kautta kuvan itsestäsi ja kuvien ystävänä liittäisit sen tähän ketjuun. Samalla tulisi peilille käyttöä.adapteri kirjoitti:Täällä on sitten pari ihan oikeaa luontokuvaajaakin, älkää vain sekoittako meitä keskenämme. Sillä toisella "nuhruinen olemus"-kaverilla ei ole yhtä pitkää ponnaria kuin minulla ja sillä, jolla on saman pituinen hippiletti, ei ole harhailevaa katsetta.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
-
Tätä keliä mukaellen sanon olevani ulkona kuin lumiukko noitten viimeisten kommenttien suhteen, liekö positiivisia vai ihan jotain muuta.
Tämmöiselle 60+v kaverille ei aina nuorten jutut natsaa, mutta yritetään pysyä mukana ajan hengessä.
Olen edelleen mukana työelämässä tuotekehitysvastaavana, joten ihan muumioksi en itseäni määrittelisi, mutta antakaa edes hieman siimaa, niin, että ymmärrän mistä puhutte.
Rakentavassa hengessä,
Markku
Tämmöiselle 60+v kaverille ei aina nuorten jutut natsaa, mutta yritetään pysyä mukana ajan hengessä.
Olen edelleen mukana työelämässä tuotekehitysvastaavana, joten ihan muumioksi en itseäni määrittelisi, mutta antakaa edes hieman siimaa, niin, että ymmärrän mistä puhutte.
Rakentavassa hengessä,
Markku
-
- Viesti:
Älä huoli ei nämä edellä olevat veijarit ole sinua nuorempia kuin adele ehkä pari vuotta, adapteri on ymmärtääkseni Kanssasi saman ikäinen.markku55 kirjoitti:Tätä keliä mukaellen sanon olevani ulkona kuin lumiukko noitten viimeisten kommenttien suhteen, liekö positiivisia vai ihan jotain muuta.
Rakentavassa hengessä,
Markku
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Ok, eli meikäläisen tulisi vaan kiriä kiinni tuo oikean hengen ja sanavaraston tietolaari, jotta pystyn olemaan samalla tasolla muitten "fossiilien" kanssa.
Sinänsä kiva kuulla, että mukana on muitakin kuin vaan noita nokkelia nörttejä, joille en pärjää mitenkään, en tietotaidossa saatikka kommunikaation tasossa.
Jatketaan tästä uudella innolla.
Ps. kaipaako kukaan analogisia vermeitä, löytyisi Durstia, kaukaloita, pimiölamppua, filimien kelaus purkkeja, kehityspurkkeja jne, jopa muovipapereita 70-luvun alusta.
No, ei tarvitse vaivautua, tuo oli enemmän vitsi, mutta vermeet kyllä löytyy.
Sinänsä kiva kuulla, että mukana on muitakin kuin vaan noita nokkelia nörttejä, joille en pärjää mitenkään, en tietotaidossa saatikka kommunikaation tasossa.
Jatketaan tästä uudella innolla.
Ps. kaipaako kukaan analogisia vermeitä, löytyisi Durstia, kaukaloita, pimiölamppua, filimien kelaus purkkeja, kehityspurkkeja jne, jopa muovipapereita 70-luvun alusta.
No, ei tarvitse vaivautua, tuo oli enemmän vitsi, mutta vermeet kyllä löytyy.
-
- Viesti:
Tervetuloa saitille kaima! Itse en (sentään, vielä!) yli kuusikymppinen ole, mutta nimimerkistäni voi joku nokkelikko jotain päätellä.markku55 kirjoitti:Olen saitilla ihka noviisi, mutta jo nyt on muodostunut mielikuva siitä missä ja miten mennään.
Olen samaa mieltä tuosta persoonaan puuttumisesta. Jotenkin on sen merkki, että paukut on loppu, jos pitää mennä henkilökohtaisuuksiin.
Paljon hienompi olisi nähdä enemmän vääntöä ilman henkilökohtaisuuksia.
Esimerkiksi mieltymyksistä; (makuasioista VOI kiistellä), asiantuntemuksesta; (näistä onkin toimivia esimerkkejä) jne...
Joku "kuvakaksintaistelu" voisi olla hyvä idea. Haasta kaveri(n kuva) ja anna katsojien päättää. Reality-formaatin vannoutuneena vastustajana päätän, että tässä kisassa ei putoa ihminen, vaan kuva. Kisan jälkeen kättä päälle uutta kuvaa kehiin.
Kyllä tämä on ihan "asiallinen" saitti, kun oman filtterin muistaa puhdistaa määräajoin.
Make
-
-
Suora linkki - Herman Göringadapteri kirjoitti:Rosenin hakarististä tuli Suomen ilmavoimien tunnus. Kukaan ei ole näyttänyt yhteyttä Rosenin ja Saksan ilmavoimien hakaristin välillä. Hakaristihän on paljon vanhempi tunnus ja saksalaiset lienevät kopioineet omansa vanhemmasta kulttuuriperinnöstä.bobotti kirjoitti:Jos oltaisiin nykymaailmassa niin Aatun NSDAP olisi oikeudessa ruotsalaisen suvun tunnuksen anastamisesta eli hakaristi lienee von Rosen peruja josta sen toi ensimäisen maailmansodan lentäjä-ässä jolla oli siihen suuntaan suhteita.
Toi gubbe pölläs sen NSDAP:n tunnuksen.
Ruotsissa 1920 ammattilentäjänä toiminut Hermann Göring avioitui vuonna 1923 (toisissa lähteissä helmikuussa 1922) Karin Kantzowin kanssa. Karin Kantzowin sisar oli naimisissa Eric von Rosenin kanssa.
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
-