Ainiin, olix perjantaina kun tilasin B4 kuulan (on muuten mainio vekotin) ja Manfrotton poikkiputken tether kuvaukseen. Tuo halppis poikkipuu oli kiinnityksiltään ihan p_stä. Laitan sen pystyyn päähänja kuulan sinne nokkaan!
En sano keneltä kauppiaalta, mutta tosiaan tuli jalustan päälle poikkipuu, jossa ei ole niitä kiinnikkeitä (tuli 131D eikä 131DDB) lopputulos siis on että varmaan OSTANkin sitten myös Manfrotto 131D:n (joka jo toimitettiin, vaikka tilasin/tarkoitin ja maksoin jo 131DDB:n jonka toimittavat pikana!)... :D :) ;)
Nikonin kiikarit Anttilan tyhjennyksestä. Hinta oli 160,-. lähti hintaan 60,-
Liittyy kuvaamiseen, nyt löydän repun ja tripodin suolta helpommin, sateellakin. :)
Helppohan toi on, kun joku on jo kertaalleen sen 160 noista maksanut...
Taidat haukkua räksyttää väärää osoitetta, kyseiset kiikarit olleet Länsi-Viipurin hyllyssä esittelykäytössä pitkään.
Ei verkkokaupan siirtoyksilö kyseessä. Tunnen loparit saaneen myyjän.
Nukutko nyt paremmin yösi?
Ville^K kirjoitti:Ricoh GR II taskukameraksi. So far vaikuttaa oikein asialliselta :)
Mulla taitaa olla ykkösversio tuosta ja on aivan mielettömän mukava peli. Hämmentävän ripsakka pokkariksi.
Kyllä!
Itse oon erityisesti mieltynyt tohon snap focus -toimintoon niin ei tarvi AF:n arpomisen kanssa taistella :) Käytin tota nyt viime viikonloppuna Flowssa ja toimi aivan erinomaisesti! Tarkennus viiteen metriin, f/4 ja senkun paukutti menemään :)
Iskikö nikotus? Itse olen tykästynyt Penan intervallikomposiittiin joka sopisi sunkin kuviin. Tosin en tunne onko kilpailijoilla vastaava mahdollisuus.