Nojoo.. Mulla vaan kun tuo videopuoli on todella tärkee niin ei taida Leican runkoa tulla taloon. Ei mulla metsiä oo siihen malliin että voisin ostaa tuon rungon ihan vaan näppäily/"ei häpäisy" käyttöön.
Ja toisekseen. Näin valokuvapasifistina mua ei niin hirveästi paina linssien häpäisyt. Riittää että toimivat, ovat hyviä ja pysyvät hyvässä kunnossa. Toista se on teillä arvon marsalkoilla ja muilla sotaherroilla. Tarvitaan sääntökirjaa, kunniakoodia, sotaoikeutta, kuria ja nuhdetta. Ilmeisesti penkinlämmitinkin lienee sotaherrojen vakio varuste: http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art- ... 24259.html
Joo, hassel toi tälle idiootille Canon-kamaa, ja maksoikin vielä "ruhtinaallisesti", kun kelpasi. No, nyt tuli akkukahva tuohon 5D:hen, niin eihän toi kerpele enää mahdu siihen hasselin olkalaukkuun! Taitaa mennä ihan oikean laukun hankintaan ;-)
Kryptos kirjoitti:Tuli sitten tilattua Saksan Amazonista ROGUEGRID2 3-in-1 hunajakenno salamalaitteille
Olipas mielenkiintoinen värkki. Ihan hyviä vihjeitä tuon käyttöön löytyy youtubesta. Usein tilanteita, että pitäisi saada säröä ja särmää valaistukseen eikä aikaa tai mahdollisuuksia softboxin virittämiseen, niin tuon kaivaminen repusta voi tuoda isoakin apua tilanteeseen.
Joo, noita hunajakennoja on monenlaisia, mutta tämä vaikutti kohtuuhintaiselta ja samassa paketissa on kolme eri valaisun leveyttä. Katsotaan, millainen on käytännössä. Varmaan hyvinkin toimiva.
Tänään tuli hankittua pitkään haluamani Canon EF 70-200 f/4L IS USM. Kiitos Phopez:lle kaupasta, joka sujui hienosti. Pohdin pitkään tämän tai f/2.8:n välillä, mutta lopulta päädyin pieneen kompromissiin valovoimassa. Säästihän siinä tietenkin myös merkittävän summan rahaa. Päivän kevyiden kokeilujen jälkeen olen erittäin tyytyväinen.
Tänään hajosi uskollinen sotaratsu Brother värilaser. Oli tilanne päällä ja saatava mahdollisimman nopeasti 8-sivuinen väriräportti tulostettua. Kävin paikallisia kauppoja läpi ja loppupelissä hommasin Epson WF-5620 mustesuihkun hintaan 169€. Kaksipuolinen tulostus joka on työn takia ihan must. Alkutestien perusteella ihan asiallinen laite. WiFi-liittymä on mukava n. 20v piuhanvedon jälkeen.
Onko muilla kokemusta noista Epson WorkForce laitteista?
laft kirjoitti:toissa päivänä ostin canon 7 d mk II ja ny jo valmis myymään eteenpäin =D kroppi ei vaa tunnu olevan mua varten
Laita samalla linssitkin myyntiin ja siirry meidän onnellisten Nikonilaisten leiriin ;D
Älä nyt tuollaista ehdota. Vielä lopettaa valokuvaamisen. :D
en mä sentään niin epätoivonen ole että nikonin leiriin siirtyisin, mutta ei toi kroppi vaa istu mun käteen, taitaa mennä vaihtoon ja yks täyskennonen lissee tilalle.