Quru kirjoitti:tilalle tulee kompaktimpi Kaleinarin 100mm f2.8.
On muuten yksi skarpeimmista laseista, jota olen testannut. Mistä hommasit?
-Sale
Huuto.netistä. En tiedä yleistä hintatasoa, mutta tuo kustansi 69e + postit. Pääsen testailemaan vasta syksymmällä kun lasi menee postissa kaverille Jyväskylään, itse kun olen kesän aikana vähän ympäriinsä ja välillä postin ulottumattomissa niin pyysin lähettämään kaverin osoitteeseen.
E: Mukava muuten kuulla skarppiudesta, ostos tuli ilman suurempia tutkimuksia laadusta kun tuli vastaan sattumalta ja polttoväli-koko-valovoima-suhde oli kohdallaan.
Huwi kirjoitti:eilen lähti tilaukseen pentaxin 50mm/1.4, nyt odotellaan toimitusta. Täydellä aukolla piirtelee vähän pehmeitä, mutta aukon himmennettynä arvosteluiden mukaan jo melko mukavan näköistä. Tulispa vielä tän viikon puolella
Perhana kun oli päässy loppumaan, ja kaksinkertaisella hinnalla en kyllä muilta myyjiltä osta. Lähti sitten sigman vastaava tilaukseen, on vissiin vähän hiljasempi kuin tuo pentax
Nikon D700 + MB-D10
Nikon 50/1.8 G
Nikon 24-70/2.8 G ED
Nikon 35/2 AF-D
Nikon 85/1.8 AF-D
Tänään tuli haettua postista Nikonin kittilasi, joka lähti D200-rungon mukaan. Myös Sigman 18-50/2.8 tuli kipaistua ja ihan mukavaa jälkeähän silläkin pukkaa tulemaan.
-Sale
Hirmuinen hintaposliini ja armoton murska-arvostelija.
Tänään sain pitkän odottelun jälkeen hakea lähimmästä siwasta sigman 50mm 1.4 EX putken ja jälki on aivan ihanaa... Tamronin kittiputken jälkee tuo tekee niin kaunista jälkeä, että huhhuh. Taitaa jäädä kameraan pidemmäksikin aikaa, vaihdellaan sen ja zenitarin fisun välillä
Nikon D700 + MB-D10
Nikon 50/1.8 G
Nikon 24-70/2.8 G ED
Nikon 35/2 AF-D
Nikon 85/1.8 AF-D
Ansmann C-450 Pro gripin Canoniin, mukana yksi 2200 mAh:n akku, verkkolaite sekä seinään että autoon. Jossain alan brittilehdessä kun tuota kehuivat, niin.... Ja hintaa kertyi vähän reilut 86 egee. Saas nähdä kuinka äijän käy?
1970/1980-luvulla Nikonia, 1990-luvulla jäähdyttelyä, 2000-luvulla Canonia (enää ei viitsi vaihtaa).
Henri Cartier-Bresson: "There is nothing in this world that does not have a decisive moment."
Suotimiin liittyvää, sovitteita/pidikkeitä tuolta http://www.telefoto.fi/
kyllä oli nopea toimitus, tavarat oli seuraavana päivänä klo 11 minulla kädessä.
Perjantaina tuli hankittua vihdoinkin kuukauden töissä puurtamisen jälkeen Canonin 500D kitti Oulun Kärkkäiseltä hulppealla 3 vuoden takuulla. Sitten vaan kovasti kuvailemaan ja lisäputkien ostoa harkintaan.
ojukka kirjoitti:Perjantaina tuli hankittua vihdoinkin kuukauden töissä puurtamisen jälkeen Canonin 500D kitti Oulun Kärkkäiseltä hulppealla 3 vuoden takuulla. Sitten vaan kovasti kuvailemaan ja lisäputkien ostoa harkintaan.