saltikov kirjoitti:Suuri on huoli - ehkä suora yhteydenotto kuvajaan olisi paikallaan... ai niin, julkinen panettelu sopii prokuvaajien profiiliin paremmin.
saltikov kirjoitti:Suuri on huoli - ehkä suora yhteydenotto kuvajaan olisi paikallaan... ai niin, julkinen panettelu sopii prokuvaajien profiiliin paremmin.
?
Ootko kännissä vai onko muuten vaan vajavainen ymmärryskyky? Väännetään rautakangesta:
On tainnut kuvaajalle maistua muutama huurteinen liikaa...
En tiedä teetkö itse keikkaa "kännissä" mutta vihjaleminen että muutkin tekee sitä on panettelua... siis jos ei ole asiasta ensikäden tietoa.
Mee hoitoon? Olisit osoittanut viestin sitten suoraan minulle, jos minun panetteluni täällä häiritsee. Ei tarvitse vääntää rautalangasta sitten seuraavalla kerralla.
Parempi ettei arvaile ääneen, ettei tule paha mieli kenellekään.
Minä mitään keikkaa tee kenellekään, koska kykyni ei riitä tarpeeksi pätevän kuvan tekemiseen. Mitä nyt tutuille joskus räpsin.
Päivän iltalehdessä hyvä esimerkki siitä kun samasta kohteesta on kahden kuvatoimiston materiaalia käytetty yhtäaikaa
- eipä ole kuvankäsittelijöiden silmät olleet samaa paria olettaen että ko firmojen kalusto on kunnossa ja säädetty..
( Iho, hiukset, matto jne... )
Näyttäis siltä että on laitettu CMYK kuva jossa on jo paino profiili nettiin, vai olenko ihan hukassa? Eli virhe olisi mielestäni Taloussanomien.
Näitä "punanahkojahan" näkee tosiaan nettikuvissa, varsinkin lehtien nettisivustoilla tasaiseen tahtiin. Kysymys varmaankin juuri jostain yllämainitun kaltaisesta tilanteesta kun tuupataan se painoon valmiiksi tehty kuva sellaisenaan nettiin..?
maraton kirjoitti:
Onkos tää sitä kuvamanipulaatiota? Kuvaajalle potkut!
Tulee mieleen että voi olla myös kennovika.
Liikkuvan kuvan puolellahan noi violetit tai vihreät läikät ovat ihan jokapäiväistä kauraa töllössäkin. Jotenkin vain näyttää kuin ne jäisivät enimmäkseen katsojilta huomaamatta.
Kuva ei välttämättä huono ole, mutta kuvateksti ei oikein täsmää. Ainakaan parran määrään. Taitaa korjaantua pian
"
Tuulikki Koskinen katsastaa Lars Henrikssonin auton Helsingin Katsastus Centerissä Malmilla. Koskisen työtehtävät laajenevat lähivuosina, jos EU:n komission uusi katsastusdirektiivi tulee voimaan. "Siitä tulee lisätöitä meille, eikä kaikilla taida olla A-korttiakaan", hän sanoo.
"
Näyttäis siltä että on laitettu CMYK kuva jossa on jo paino profiili nettiin, vai olenko ihan hukassa? Eli virhe olisi mielestäni Taloussanomien.
Näitä "punanahkojahan" näkee tosiaan nettikuvissa, varsinkin lehtien nettisivustoilla tasaiseen tahtiin. Kysymys varmaankin juuri jostain yllämainitun kaltaisesta tilanteesta kun tuupataan se painoon valmiiksi tehty kuva sellaisenaan nettiin..?
- Hans
paikallislehdissä näkyi joskus paperisessa näitä johtuuko se käänteisestä ilmiöstä?