Pakko heittää oma lusikka tähän soppaan. Minun mielestä tuota suodattamista kannattaa ehdottomasti harrastaa varsinkin jos pääsee kattomaan arvotelijan omia kuvia. Esimerkiksi mun kommentit maisemakuvista voi jättää omaan arvoonsa kun näkee kuinka lapanen oon siinä lajissa.puuhapete kirjoitti:Tässä tuleekin se minkävuoksi tämä laadukkaan arvostelun asia on tärkeää ja suotavaa. Monet, varsinkin aloittelijat kuvittelevat saavansa palautetta ja arvostelua itseään "paremmilta" kuvaajilta ja jos tällainen ns. parempi kuvaaja antaakin palautetta pelkästään omista mieltymyksistään ja lähtökohdistaan, niin ennenkuin tämä aloittelija hoksaa itse suodattaa olennaisen saattaa pahimmassa tapauksessa hyvä harrastus jopa loppua (äärimmäinen ja karrikoitu esimerkki).onninpoika kirjoitti:Minulle dc.net on paikka jossa voin kysyä mielipiteitä itseäni huomattavasti paremmilta ja kokeneemmilta kuvaajilta.
Kuvien arvostelu
-
- Viesti:
-
Näin se on, kukaan meistä ei voi sanoa Justin Bieberiä muuta kuin loistavaksi, koska kukaan meistä ei myy niin hyvin!miikkis006 kirjoitti:Pakko heittää oma lusikka tähän soppaan. Minun mielestä tuota suodattamista kannattaa ehdottomasti harrastaa varsinkin jos pääsee kattomaan arvotelijan omia kuvia. Esimerkiksi mun kommentit maisemakuvista voi jättää omaan arvoonsa kun näkee kuinka lapanen oon siinä lajissa.puuhapete kirjoitti:Tässä tuleekin se minkävuoksi tämä laadukkaan arvostelun asia on tärkeää ja suotavaa. Monet, varsinkin aloittelijat kuvittelevat saavansa palautetta ja arvostelua itseään "paremmilta" kuvaajilta ja jos tällainen ns. parempi kuvaaja antaakin palautetta pelkästään omista mieltymyksistään ja lähtökohdistaan, niin ennenkuin tämä aloittelija hoksaa itse suodattaa olennaisen saattaa pahimmassa tapauksessa hyvä harrastus jopa loppua (äärimmäinen ja karrikoitu esimerkki).onninpoika kirjoitti:Minulle dc.net on paikka jossa voin kysyä mielipiteitä itseäni huomattavasti paremmilta ja kokeneemmilta kuvaajilta.
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
-
- Viesti:
Ainahan voi kommentoida mutta tuskin Bieberiä kiinnostaa. Eli yrtitn sanoa, että kannattaa pikkusen kattoa minkä verran antaa painoarvoa kenenkin kommenteille niin hyvässä kuin pahassakin.Näin se on, kukaan meistä ei voi sanoa Justin Bieberiä muuta kuin loistavaksi, koska kukaan meistä ei myy niin hyvin!
-
Hyvä täsmennys. Heikinheimo aikanaan puolusti kriitikkoja sanomalla, ettei tarvitse olla lehmä tietääkseen milloin maito on hapanta. Mutta tosiaan, sillä on silti väliä, kuka on kritikoimassa.miikkis006 kirjoitti:Ainahan voi kommentoida mutta tuskin Bieberiä kiinnostaa. Eli yrtitn sanoa, että kannattaa pikkusen kattoa minkä verran antaa painoarvoa kenenkin kommenteille niin hyvässä kuin pahassakin.Näin se on, kukaan meistä ei voi sanoa Justin Bieberiä muuta kuin loistavaksi, koska kukaan meistä ei myy niin hyvin!