Samaa kyllä katoin. Joko 300D tai 350D ja tuota Sigma 70-300mm saa näköjään reilulla satkulla uutena.
Eli tuo on tyyliin sen max. 100€ hintainen paketti.
Huikkasen myöhässä bongasin tän älynystyröitä kiihoittavan suurteoksen modernien objektiivien ongelmista. Voi luoja, minkälaista nysväystä tää kameraharrastus voi pahimmillaan olla. Ja ollaan todellakin ojassa&allikossa , kun tolle pseudotasolle päästään.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa!Vîta est tempus optimum homini
"Kameran rungolla pääsee alkuun, mutta erottamaton osa pakettia on hyvä objektiivi..."
"Aloittelijan ei kannata hamstrata kaikkia lisävarusteita kerralla, mutta taitojen karttuessa tarpeellisia osia voivat olla ainakin muistikortti, kameralaukku..."
"Kameran rungolla pääsee alkuun, mutta erottamaton osa pakettia on hyvä objektiivi..."
"Aloittelijan ei kannata hamstrata kaikkia lisävarusteita kerralla, mutta taitojen karttuessa tarpeellisia osia voivat olla ainakin muistikortti, kameralaukku..."
Ja lisäys: harmaakortti olisi kova sana eli tuolla saa aina "valkotasapainon" kohdilleen. Ei tuu enään keltaisia kuvia.
Paha ammattitaidon puute, itse olen kyllä onnistunut tarkentamaan kaikilla Canoneillani pieleen.
Pieleen tarkentaminen on kyllä konservatiivisia kuvausmenetelmiä käyttäen ylivoimaisesti vaikeinta tapahtumatyyppisissä kuvauksissa juuri Canonilla johtuen siitä keskustan tarkennuksen herkkyydestä, joka riittää sekä heikoissakin ohjausvaloissa että muutenkin parhaiten sisätiloissa, jos ihan puhtaasti mietin paljonko tulee huteja kuvaushommissa. Tosin kyllähän niitä huteja aina välillä tulee Canonillakin, mutta ne liittyvät sitten tarkennuksen nopeuteen tms. ja niitä on todella vähän.
Riippuu taas niin paljon siitä mitä kuvaa. Jos kohde liikkuu, niin kyllä niitä huteja tulee. Staattisiin kohteisiin tarkennettaessa Canonin keskipistetarkennus on kieltämättä erinomainen, muttei sekään aina tarkoita että tarkennus olisi ns. kriittisen tarkka, kyllä niitä joutuu silti parsimaan LV:n kanssa suurennoksella ja manuaalisesti tarkentamalla. Yllättävän hyvin se silti napsuu, ei sillä, mutta väite ettei koskaan mene huti on räikeä valhe.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
"...Ostetaan objektiivi, mieluiten Canon, mutta muutkin käy. Vaatimuksena nopea valotusaika ja polttoväli n. 70-200. Hyväkuntoinen toki, eikä maksaisi maltaita...."