Vänkäämisketju

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

nokku kirjoitti:Onkos adele tehnyt ihan tietokannan hakusanoineen? :o
Sillä kävi vanhanaikaiset, eli antoi mielenpahoitamisen toiselle:D
Nyt on full atak päällä:D
Kyllähän noin on hieman inhottavan kuuloisia kun nostaa asia yhteydestä pois, mutta sanottu mitä sanottu:D
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
antnis

Viesti Kirjoittaja antnis »

jari siren kirjoitti:
Sillä kävi vanhanaikaiset, eli antoi mielenpahoitamisen toiselle:D
Nyt on full atak päällä:D
Kyllähän noin on hieman inhottavan kuuloisia kun nostaa asia yhteydestä pois, mutta sanottu mitä sanottu:D
Jotenkin pitää kyllä arvostaa noin hyvää JS-simulaattoria :D

-
AN
higgins

Viesti Kirjoittaja higgins »

jari siren kirjoitti: Kyllähän noin on hieman inhottavan kuuloisia kun nostaa asia yhteydestä pois, mutta sanottu mitä sanottu:D
Älä! Olettekos te kaksi kuulleet: "Kuka itsensä ylentää se..."
Higg
Konditiona

Viesti Kirjoittaja Konditiona »

Tai päästänyt Porvoon Profeetan kirjoittamaan tunnareillaan?
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

higgins kirjoitti:
jari siren kirjoitti: Kyllähän noin on hieman inhottavan kuuloisia kun nostaa asia yhteydestä pois, mutta sanottu mitä sanottu:D
Älä! Olettekos te kaksi kuulleet: "Kuka itsensä ylentää se..."
Higg
Ei kai tässä kukaan ole itseään ylentänyt?
Minäkin ajoin trukkia kesän 78, jotta...
adele

Viesti Kirjoittaja adele »

Siis ilmasemalla oman mielipiteeni asiasta yritän vaikuttaa muiden mielipiteeseen enemän kuin se joka ilmaiseen minua vastakkaisen mielipiteen yritää vaikuttaa minun mielipiteeseeni:D Se että ihmisiä viedään kuin pässiä narussa kuin joku hassuhattuinen liiloine silmälaseineen kertoo mistä tykkää ja mitä hänelle tulee jostain mieleen, on nauretavaa. Nauran kyllä narutettaville pässeille, joilla ei ole kykyä ajatella itse, toisaalta ymärrän että on helppo uskoa kaikkeen ja heitää elämä jumalan tahdon harteille.

Sanottakoon nyt varmuudeksi että en pidä itseäni minään jumalan lahjana valokuvaukselle, mutta kohtuulisen kuitenkin.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

Tai sitten adele on tehnyt samanlaisen tietokoneohjelman kuin minä 90-luvulla. Siihen syötettiin tekstejä ja se tuotti sen jälkeen ihan saman tyylistä tekstiä kaikista niistä sanoista, joita sen tietokannassa oli. Jokaiselle sanalle oli laskettu todennäköisyys sille, millä se seuraa muita sanoja. Sitten vaan arvottiin satunnaisluvuilla sanajono, jossa tuo todennäköisyys huomioitiin.
grafia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grafia »

adapteri kirjoitti:
Tai sitten adele on tehnyt samanlaisen tietokoneohjelman kuin minä 90-luvulla. Siihen syötettiin tekstejä ja se tuotti sen jälkeen ihan saman tyylistä tekstiä kaikista niistä sanoista, joita sen tietokannassa oli. Jokaiselle sanalle oli laskettu todennäköisyys sille, millä se seuraa muita sanoja. Sitten vaan arvottiin satunnaisluvuilla sanajono, jossa tuo todennäköisyys huomioitiin.
Porvoonkielinen puppugeneraattori?
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
grafia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja grafia »

Konditiona kirjoitti:Tai päästänyt Porvoon Profeetan kirjoittamaan tunnareillaan?
Sama tuli minullekin heti mieleen.
"Stay on the bus. Stay on the f**king bus."
Arno Rafael Minkkinen
adele

Katkeraa on porukka, on se ikävää että asiantuntijat ymmärtää hyvän päälle, vaikka nämä wannabe kuvaajat on eri mieltä.
Mistä kukin on pahoitanutkin mielensä, en ehkä ole tykänyt kuvistanne ja käytätte ressukat iltanne kuitailemassa ihan asialliseen ketjuun.

On tyhmiä ja sitten on vielä erikoisen .....

No mutta voi minusta sinunkin pitäisi olla kiitolinen kun en tavatessani todenut faktaa, että kävely ja purkan syönti on mahdottomuus yhtäaikaa tapauksessasi.
Sen siaan hymyilin ja puihin kuin jollekkin täysijärkiselle, ok nauroin kyllä kippurassa kun lähdit. Siis enhän minä tiedä oletko dorka vai et, sinä vain vaikutat kirjoitamasi perusteella dorkalta.
Huom tässä ei ole mitään henkilö kohtaista, minä vain pohdin! Itse voin jatkaa tätä vaikka tappiin saakka tietäen että enemistö tajuaa mistä on kysymys ja tuntemani sijaishäpeä vain kasvaa.
tareone
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tareone »

Tsot, tsot. Se on dorga, ei dorka.
nokku

Viesti Kirjoittaja nokku »

Ehei, kyllä nämä ovat aitoa tavaraa, legendaarisia puheenvuoroja sheriffiltä. Hetkiä, kun teinit ja muut vajakit juoksivat Porvoon teräsbetoninyrkkiä kohti. Kauniisti jonossa, vuoronumerolaput säntillisesti esillä.
adele

tareone kirjoitti:Tsot, tsot. Se on dorga, ei dorka.
Kuuluu tilaasi et edes ymmärrä olla huolissasi, kun on riittävän tyhmä ei sitä edes tajua:(. Minun tasapainoani se ei heiluta, päinvastoin pienetkin vastoinkäymiset tuntuu voitolta kun muistaa että tuolaisi nollia on mailmassa.

Käyn löylyissä ja sittten alistun avautumaan, mutta sinulla on vielä mahdolisuus perua halusi kuula mielipiteenii.
Minusta bändi kuvaaminen on valokuvauksen naurettavin alalaji. Siellä te pölperöt ootte ollut ja räpsinyt kuvia, puutuu vain miksi ja mitä on kuvilla haettu.
Todella säälittävää toimintaa ja valokuvaamisella ei ole mitään tekemistä bändien reproamisen kanssa. No tasan ei käy älyn lahjat:(
tareone
Viesti:

Ah... :D
tareone
Viesti:

oho, tupla, sori dorgat vajakkiteinit.
bobotti

Viesti Kirjoittaja bobotti »

Adelella on näemmä taas noussu munasarjat kurkkuun....
*täytyyhän sitä lampeen heittää ainakin yx kivi.....*
TS: Turun urheilumuistomerkki vilisi kirjoitusvirheitä : EN SE OLLuT MINÄ! ;D
adapteri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja adapteri »

adele kirjoitti:Katkeraa on porukka, on se ikävää että asiantuntijat ymmärtää hyvän päälle, vaikka nämä wannabe kuvaajat on eri mieltä.
Mistä kukin on pahoitanutkin mielensä, en ehkä ole tykänyt kuvistanne ja käytätte ressukat iltanne kuitailemassa ihan asialliseen ketjuun.
Niinpä, minä en ikinä anna anteeksi, ettet sanonut kuvastani "kiva kuva". Tosin en muista, mistä kuvasta, mutta olkoot.
Finnegan

Viesti Kirjoittaja Finnegan »

adele kirjoitti:Katkeraa on porukka, on se ikävää että asiantuntijat ymmärtää hyvän päälle, vaikka nämä wannabe kuvaajat on eri mieltä.

On tyhmiä ja sitten on vielä erikoisen .....

No mutta voi minusta sinunkin pitäisi olla kiitolinen kun en tavatessani todenut faktaa, että kävely ja purkan syönti on mahdottomuus yhtäaikaa tapauksessasi.
Sen siaan hymyilin ja puihin kuin jollekkin täysijärkiselle, ok nauroin kyllä kippurassa kun lähdit. Siis enhän minä tiedä oletko dorka vai et, sinä vain vaikutat kirjoitamasi perusteella dorkalta.
Huom tässä ei ole mitään henkilö kohtaista, minä vain pohdin! Itse voin jatkaa tätä vaikka tappiin saakka tietäen että enemistö tajuaa mistä on kysymys ja tuntemani sijaishäpeä vain kasvaa.
Otapa vielä pari keski oluta :(
higgins

Viesti Kirjoittaja higgins »

pois
Viimeksi muokannut higgins, Huhti 20, 2011 16 : 18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Matti_JH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Matti_JH »

Minusta näin hieno ketju ei kuulu jäädä unholaan.
Vastaa Viestiin