Kunhan ei ole syvällä jonkun muun jutussa. Lopputulos on kuitenkin sama....OskuK kirjoitti:"Hän oli syvällä omassa jutussaan,Munt kirjoitti:Tässä unohtuu nyt kokonaan tämä valokuvausasia, eli kaverilla oli selvästi oma tyyli löytynyt. Ulostuonnissa oli vielä hiomisen varaa...
..
mutta vaikutelma lerpahti ulostulossa"?
Parhaimmat valokuvaukseen liittyvät "heitot" osa 2
-
-
- Viesti:
-
-
- Viesti:
http://nikonrumors.com/2012/12/17/did-p ... mera.aspx/
Vai kopioivatko kummatki sattumalta designin samasta palsaippuasta?
Vai kopioivatko kummatki sattumalta designin samasta palsaippuasta?
"All I can do is be me, whoever that is." -Bob Dylan
-
-
- Viesti:
:DWhig kirjoitti:"Kyllä tosiaan seuraava kehitysaskel kameroissa saisi jo olla mahdollisuus internettiin. Nyt jo kamerateollisuuden johtavat tehtaat, kuten Nokia, ovat valmistaneet sellaisia kameroita. Ja pian niitä tulee joka valmistajalta."
Nimimerkki kansaIainen murobbs:ssä.
Tuliko p:tä niskaan?
-
-
Olin tuossa kuvaamassa yleisellä paikalla. Kuvauskohde kiukutteli, ettei halua tulla kuvatuksi. Kuvattavan valmentaja sanoi, ettei minulla ollut kuvauslupaa. Vaati kuvia tuhottavaksi tai.....
Vaatija oli kuitenkin noin 30cm minua lyhyempi ja hartioita hänellä tuskin edes nimeksikään joten hän ei uhkailuista huolimatta vienyt kameraa käsistäni. Pysyi vaateissaan tai ottaa yhteyden poliisiin ja tekee rikosilmoituksen! Annoin hänelle käyntikorttini jotta rikosilmoiituksen teko sujuisi ongelmitta :-)
Vaatija oli kuitenkin noin 30cm minua lyhyempi ja hartioita hänellä tuskin edes nimeksikään joten hän ei uhkailuista huolimatta vienyt kameraa käsistäni. Pysyi vaateissaan tai ottaa yhteyden poliisiin ja tekee rikosilmoituksen! Annoin hänelle käyntikorttini jotta rikosilmoiituksen teko sujuisi ongelmitta :-)
-
Olitko tärkeääkin yhteiskunnallista epäkohtaa paljastamassa, kun oli välttämättä kuvattava vaikka kohde ei sitä halunnut?onninpoika kirjoitti:Olin tuossa kuvaamassa yleisellä paikalla. Kuvauskohde kiukutteli, ettei halua tulla kuvatuksi. Kuvattavan valmentaja sanoi, ettei minulla ollut kuvauslupaa. Vaati kuvia tuhottavaksi tai.....
-
- Viesti:
-
hansu65 kirjoitti:.
Itse en ainakaan kaipaa täyskennosta, kuvaan niin vähän maisemia, tai henkilöitä. siis pentaxilta,ff kenno runko kyllä löytyy ja käytänkin sitä edellämainituissa tilanteissa, joskus ehkä 10 x vuodessa.
tuo kroppi on laadultaan niiiiiin hyvä ja herkkä että sillä kuvaaminen on suorastaan nautinto!
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
-
- Viesti:
Vähän samaa sarjaa:OskuK kirjoitti:hansu65 kirjoitti:.
Itse en ainakaan kaipaa täyskennosta, kuvaan niin vähän maisemia, tai henkilöitä. siis pentaxilta,ff kenno runko kyllä löytyy ja käytänkin sitä edellämainituissa tilanteissa, joskus ehkä 10 x vuodessa.
tuo kroppi on laadultaan niiiiiin hyvä ja herkkä että sillä kuvaaminen on suorastaan nautinto!
antnis kirjoitti:Jep. On vain mies ja lasi.Jaakko85 kirjoitti:Edistyneksi valokuvaajakasi tulee kun hankkii 5d:n ja normaaliobjektiivin?antnis kirjoitti:
Croppilasi ei ole mikään vaihtoehto edistyneelle valokuvaajalle (tm).
-
AN
5D 50/1.4
-
AN
5D50
-
-
Se oli ihan pitempää kiusaa. Kuvasin lasten kiekko-ottelua. Yksi lapsista sitten poistettiin suihkuun. Hän siinä ohimennen nimitteli minua v ituksi ja käski vetämään käteen. Otin sitten tästä lausunnon antajastakin kuvan. Itse valmentaja joka tietty on sitoutunut Suomen Jääkiekkoliiton sääntöihin lasten kasvatustehtävässään kertoi minun rikkoneen lakia ja siitähän sitten seuraa rikosilmoitus. Annoin tosiaan hänelle käyntikorttini jotta säästetään poliisin vaivoja ja voivat ottaa suoraan yhteyttä.muikkunen kirjoitti: Olitko tärkeääkin yhteiskunnallista epäkohtaa paljastamassa, kun oli välttämättä kuvattava vaikka kohde ei sitä halunnut?
-
- Viesti:
-
Kyseessä ilotulitusten kuvaus ja raketteihin tarkentaminen.Suomi24 foorumilla kirjoitti:Olen useita Nikonin ja useita Canonin runkoja käyttänyt. Valitettava tosiasia on, että vaikka Nikon päihittää mielestäni Canonin ergonomiassa ja yleisessä käytettävyydessä mennen tullen, tarkennus matelee etanan tavoin. Canonin tarkennus pelaa kuin rasvattu salama.
Täytyy varmaan kuvata korkeintaan etanan vauhtia liikkuvia kohteita tai vaihtaa Canoniin ;)
-
Hmm outoa tuo tarkennus ongelma Nikonilla? Minusta tuo kaverin kuva on Nikonilla otettu ja ei siinä ainakaan ole tarkennusongelmia ollut? :/Tobb kirjoitti:Kyseessä ilotulitusten kuvaus ja raketteihin tarkentaminen.Suomi24 foorumilla kirjoitti:Olen useita Nikonin ja useita Canonin runkoja käyttänyt. Valitettava tosiasia on, että vaikka Nikon päihittää mielestäni Canonin ergonomiassa ja yleisessä käytettävyydessä mennen tullen, tarkennus matelee etanan tavoin. Canonin tarkennus pelaa kuin rasvattu salama.
Täytyy varmaan kuvata korkeintaan etanan vauhtia liikkuvia kohteita tai vaihtaa Canoniin ;)
Ei ole häpeä olla pelle, kunhan vain itse tietää olevansa sitä.
-
- Viesti: