Vänkäämisketju

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

higgins kirjoitti:
Lastu kirjoitti:
higgins kirjoitti: Ikävä tuottaa pettymys, mutta onnittelut taisivat mennä väärään osoitteeseen. Viesti ei taida olla Adelen kynästä alunperin. ;0)
No ei kai se JS:kään ( häntähän tarkoitat?) noin hullu ole? En usko ennen kuin näytät sen alkuperäisen, Higg
En ole kirjoitanut noin, mutta olen joskus kirjoitanut seuraavasti että, ei kaikki voi olla menestyjiä, yhteiskunassa tarvitaa myös suorittajia, ei roskatkaan mene itsestään kaatopaikalle.
En kyllä asettanut itseäni kumpaankaan joukkoon.

Voidaan myös sanoa että voit elää tehdäksesi työtä tai tehdä työtä elääksesi.

Edellä oleva on ikävä kyllä totta:(

Edit mainitakoon vielä että kyseinen kirjoitus oli esimerkki ketjustani: huonoja kuvaajia tarvitaan laumoitain että hyvät erottuvat.
Viimeksi muokannut jari siren, Elo 03, 2008 22 : 39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Virus

Viesti Kirjoittaja Virus »

Konditiona kirjoitti:Jos tää vänkääminen jatkuu tätä menoa niin kohta joku kehtaa väittää että talkkuna pierettää enemmän kuin ruisleipä.
Lopeta nyt toi vänkääminen tai soitan äitilles.
-EeKe-

Viesti Kirjoittaja -EeKe- »

Virus kirjoitti: Lopeta nyt toi vänkääminen tai soitan äitilles.

Mä voisin lähettää tekstarin, mutta ei ole numeroa?
Virus

Viesti Kirjoittaja Virus »

-EeKe- kirjoitti:
Virus kirjoitti: Lopeta nyt toi vänkääminen tai soitan äitilles.

Mä voisin lähettää tekstarin, mutta ei ole numeroa?
Joka tapaukses joku itkee taas kohta.
telegram

Viesti Kirjoittaja telegram »

adapteri kirjoitti:Pakkohan minun oli. Kaikissa kunnon vänkäysketjuissa vedetään teinikortti esiin vähintään kerran sivulla. Nyt kun te nuoret taas höpisitte turhia, oli niin hyvä muistuttaa tuostakin.
Tuolla viestimäärällä viittit edes alkaa ryppyilemään!

Eiku, oho.
telegram

Konditiona kirjoitti:Mähän oon itse kaikkein paras tunnistamaan itsessäni puutteita. Oon jopa milloin vain valmis esittämään niistä lyhyen ja suppean tiivistelmän (=viisi tuntia + elvytys) kelle tahansa kiinnostuneelle.
Voisit tehdä muuten tästä vaikka podcastin? :D
Konditiona

Viesti Kirjoittaja Konditiona »

telegram kirjoitti:
Konditiona kirjoitti:...itsessäni puutteita. Oon jopa milloin vain valmis esittämään niistä lyhyen ja suppean tiivistelmän (=viisi tuntia + elvytys)
Jaa ilmaseks vai? Sitä paitti mikä se semmoinen liskomuotti oikeen on?
Viimeksi muokannut Konditiona, Elo 04, 2008 13 : 46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
higgins

Viesti Kirjoittaja higgins »

[quote="jari siren]
En ole kirjoitanut noin, mutta olen joskus kirjoitanut seuraavasti että, ei kaikki voi olla menestyjiä, yhteiskunassa tarvitaa myös suorittajia, ei roskatkaan mene itsestään kaatopaikalle.
[/quote]

Hävetä saisitte molemmat, sekä sinä että adele. Joskus se vänkääminenkin menee liian pitkälle vaikka ko ketjussa ollaankin.

Higg
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

higgins kirjoitti:[quote="jari siren]
Hävetä saisitte molemmat, sekä sinä että adele. Joskus se vänkääminenkin menee liian pitkälle vaikka ko ketjussa ollaankin.

Higg
[/quote][/quote][/quote]
Mitä tuota häpeämään, se nyt vain on noin.
Tulevaisuudessa saatetaan olla nesteessä, kun nykynuorisosta suurin osa haluaa vältää suoritajan osaa.
Asenteelinen muutos on ollut näkyvissä jo 80-luvunlopusta, suuren työttömyydenkin valitessa mm. siivousala on tietääkseni kärsinyt työvoimapulasta.

Sitäpaitsi taitaa olla roskankuljettajan palkka suurenpi kuin valmistuneen insinöörin, jotta kenen sitten pitäisi olla katkera?
adele

Viesti Kirjoittaja adele »

higgins kirjoitti:Hävetä saisitte molemmat, sekä sinä että adele. Joskus se vänkääminenkin menee liian pitkälle vaikka ko ketjussa ollaankin.
Ei se haittaa, mutta eikö pitäisi heilutella luutua, tai ajaa sitä trukkia netissä notkumisen sijaa, se ei varmaan ole tarkoitette teidän käyttöön se pääte? Paha sanoa kuvaustaidoistasi, mutta pirun tyhmät jutut sulla on ainakin, jos sen halut ansioksi laskea?
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
higgins

[quote="adele mutta pirun tyhmät jutut sulla on ainakin, jos sen halut ansioksi laskea?[/quote]

Kiitos samoin, Higg
adele

higgins kirjoitti:[quote="adele mutta pirun tyhmät jutut sulla on ainakin, jos sen halut ansioksi laskea?
Kiitos samoin, Higg[/quote]

Sä olit muistaakseni sikafarmari ja sen kyllä huomaa:( No korttisi olet lyönyt pöytään, en halua kakaroiden kanssa vääntää ja sinä ja minä tiedetään varmasti että et ole vielä kuutatoista täyttänyt ja siksi käytöksesi on tuollaista, muuten olitsit suorastaan ...... jos tuolaisia päästelisit sormistasi.
telegram

Konditiona kirjoitti:
telegram kirjoitti:[quote="Konditiona"...itsessäni puutteita. Oon jopa milloin vain valmis esittämään niistä lyhyen ja suppean tiivistelmän (=viisi tuntia + elvytys)
Jaa ilmaseks vai? Sitä paitti mikä se semmoinen liskomuotti oikeen on?[/quote]

Podcastit on käsittääkseni yleensä sellaisia tylsiä jaarituksia jonninjoutavista aiheista, joita voi sitten kansa latailla kuunneltavaksi. Ihan ilmaisia kyllä. Aattelin, että säästäisit monta viisituntista ettei tarvitsisi kiinnostuneille joka kerta erikseen luennoida. Luultavasti kuitenkin moni on kiinnostunut tuosta viiden tunnin luentopaketistasi. :)
adele

telegram kirjoitti:
Konditiona kirjoitti:
telegram kirjoitti:...itsessäni puutteita. Oon jopa milloin vain valmis esittämään niistä lyhyen ja suppean tiivistelmän (=viisi tuntia + elvytys)
Podcastit on käsittääkseni yleensä sellaisia tylsiä jaarituksia jonninjoutavista aiheista, joita voi sitten kansa latailla kuunneltavaksi. Ihan ilmaisia kyllä. Aattelin, että säästäisit monta viisituntista ettei tarvitsisi kiinnostuneille joka kerta erikseen luennoida. Luultavasti kuitenkin moni on kiinnostunut tuosta viiden tunnin luentopaketistasi. :)
Unilääkkeeksi ilman vierotusoireita? Onko tässä liikeidea? Bentzothan tekevät käyttäjistään narkkareita, koska koukuttavat niin pahasti. Kontsun jaarituksessa tuskin olisi riippuvuuden vaaraa. Käyttäjä tekisi mitä tahansa nukahtaakseen viipymättä.

On paljon asiallisiakin podcasteja
higgins

adele kirjoitti:Sä olit muistaakseni sikafarmari ja sen kyllä huomaa:( No korttisi olet lyönyt pöytään, en halua kakaroiden kanssa vääntää ja sinä ja minä tiedetään varmasti että et ole vielä kuutatoista täyttänyt ja siksi käytöksesi on tuollaista, muuten olitsit suorastaan ...... jos tuolaisia päästelisit sormistasi.
1. Sikoja en ole nähnytkään kuin ehkä joskus peilistä?
2. Kakarasta olen kaukana, taidat itse olla...
3. Jos roska- ja trukkikuskeja vedetään noin rasistisesti lokaan, niin eikö silloin olekkin jonkun syytä heitä puolustaa ( Ei, en kuulu kumpaankaan ryhmään ).
4. Mitä roska- ja trukkikuskien haukkuminen kuuluu kamerafoorumille? Tai niiden työtätekevien?
5. Jos adele yritit JS:lle piikitellä noilla jutuillasi, sotkeuduit samoihin tyhmyyksiin kuin alkuperäisissä viesteissä oli.

Nyt tämä siis meni tällaiseksi, totiseksi vänkäämiseksi, Higg
higgins

tupla, saa poistaa
adele

Onko se vanhempien syy, että kasvaa niin kieroon että ei osaa kunnioittaa toisia ihmisiä?
Taitaa tämä netissä roikuminen hämärtää todellisuutta ja yllätys on suuri kun oikeassa elämässä ei voikaan sanoa tai tehdä mitä haluaa.
Molemmat väärin, mutta on ihmisiä joita pitäisi vetää pataan:)
higgins

adele kirjoitti:Molemmat väärin, mutta on ihmisiä joita pitäisi vetää pataan:)
Ensin se haukkuu trukki- ja roskakuskit, sitten se uhkaa väkivallalla. Hyvä meininki, Higg
nokku

Viesti Kirjoittaja nokku »

Onkos adele tehnyt ihan tietokannan hakusanoineen? :o
Vastaa Viestiin