Edellinen XP-koneeni teki tuota aika ajoin, jos unohti tikun kiinni koneeseen kun sammutti, haki seuraavalla kerralla käyttistä tikulta.dcappi kirjoitti:Sieltä BIOSistahan se käynnistysjärjestys konffataan, ei se kone mitään arvo vaan noudattaa ihan orjallisesti sille määrättyä järjestystä.JKyytinen kirjoitti:Jotkut koneet yrittävät etsiä käynnistyslevyä ulkoisista muisteista. Minä huomasin yläkoulussa koulun "laatu"koneista sen, mutta eipä ole missään muissa koneissa ollut.rautaperä kirjoitti:Olen huomannut että joskus käynnistymisen estää se että kameran muistikortti on unohtunut usb-väylään. Ilmeisesti kone hakee käynnistyslevyä sieltä
Ei auttanut vaikka kävi laittamassa C-aseman ensimmäiseksi listassa, jotenkin se muuttui jos sen tikun tai ulkoisen unohti kiinni.
Tässä kyllä taas omalla virranhallinnalla oleva ulkoinen sai olla kiinni, sellainen jossa virta piti itse katkaista ei saanut olla.
Sen kanssa oppi elämään, ei se milloinkaan siitä parantunut. Emo oli Asuksen KV8-sarjaa, muuta en enää muista.