Vänkäämisketju

Pipoa voi löysätä, mutta aiheen tulee liittyä jotenkin valokuvaukseen.
antnis

Viesti Kirjoittaja antnis »

adele kirjoitti:Se mitä joku teini haistatteleen on sinänsä yhden tekevää, ainoa mikä muo nyppii on että tällä foorumilla minulla ei ole lupavastata, vaikka teistä kääpiöstä riittäisi kyllä hauskoja sanomisia?Asia ei minua vaivaisi jollei se minua kiinostaisi, toisaalta mestari pitsinnyplääjä ei saa minulta mitään reaktiota koska asia ei minua kiinosta. Se että ymmärämme olla laittamatta kieltä pistorasiaa yms. on aika riitävää, muiden asioiden tiedostaminen lisää tuskaa. Miksi komenteissasi ei ole mitään rakentavaa vaan pelkiä moiteita ja miksi kuvittelet et sinulla olisi jotain pohjaa neuvoa toisia? Nyt on myös pakko todeta että otan 1-5 kertaa kuussa vinkkua ja olen tänne kirjoitanut noin kolme kertaa päissäni:):):):):D!!!:):):):):D!!!:):):):):D!!!

Eli kahesti tätä aikaisemmin? :D

-
AN
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

antnis kirjoitti:
adele kirjoitti:Se mitä joku teini haistatteleen on sinänsä yhden tekevää, ainoa mikä muo nyppii on että tällä foorumilla minulla ei ole lupavastata, vaikka teistä kääpiöstä riittäisi kyllä hauskoja sanomisia?Asia ei minua vaivaisi jollei se minua kiinostaisi, toisaalta mestari pitsinnyplääjä ei saa minulta mitään reaktiota koska asia ei minua kiinosta. Se että ymmärämme olla laittamatta kieltä pistorasiaa yms. on aika riitävää, muiden asioiden tiedostaminen lisää tuskaa. Miksi komenteissasi ei ole mitään rakentavaa vaan pelkiä moiteita ja miksi kuvittelet et sinulla olisi jotain pohjaa neuvoa toisia? Nyt on myös pakko todeta että otan 1-5 kertaa kuussa vinkkua ja olen tänne kirjoitanut noin kolme kertaa päissäni:):):):):D!!!:):):):):D!!!:):):):):D!!!

Eli kahesti tätä aikaisemmin? :D

-
AN
Kyll se yrittää vain olla hauska, vahigossa/ymärryksen vähyydestä vain avaa itseään.
Adele ei voi juoda viinaa kun sillä menne heti putkipäälle ja kontrolli häviää.
Mutta todistetuksi tuli taas että voi olla superdorga ihan selvinpäinkin.
Virus

Viesti Kirjoittaja Virus »

Käypä saunassa niin saadaan vähän vauhtii tähän hiipuvaan ketjuun!!
Virus

Virus

saltikov kirjoitti:
Virus kirjoitti:Meniks nyt liika henkilökohtaseks?
Juu, ulkomaanmatkojen välillä ei pääse niin helposti pakoon itseään.
Onneks mulla ei oo varaa kun kemiallisiin ulkomaanmatkoihin.
laonovi

Viesti Kirjoittaja laonovi »

Tais monella iskeä suomalainen perisynti eli kateus kun Adelen loistavia kuvia katselee ja lukee, kuinka Adelen sanan säilä sivaltaa ja osuu suoraan kohti. Keep on going!
higgins

Viesti Kirjoittaja higgins »

adele kirjoitti: Tyhmiä ihmisiäkin tarvitaan ei esim. roskatkaan itsestään menisi kaatopaikalle jos kaikki olisivat menestyjiä, kuten minä.
Tyhmin viesti digicamera.net historiassa ( Ainakin minun lukemista ylivoimainen ykkönen). Ja se ei todellakaan ole helppo rasti...

Onneksi olkoon, Higg ;(
adele

Viesti Kirjoittaja adele »

laonovi kirjoitti:Tais monella iskeä suomalainen perisynti eli kateus kun Adelen loistavia kuvia katselee ja lukee, kuinka Adelen sanan säilä sivaltaa ja osuu suoraan kohti. Keep on going!
Juuri näin. Osuit naulankantaan. (Taitaa olla laonovi ainoa fiksu itseni ja J Sirenin lisäksi tällä saitilla)

Ihmettelen tuota marmattamista ja teinikohinaa mitä ketjussa on.
Teinikohina=nuorten poikien marinaa jota ei kannata noteerata! Mailmassa on vain kaikenmailman auton avaimella raaputtajia ja muita pellejä.
No muut pässit ovat korttinsa lyönyt pöytään, en halua kakaroiden kanssa vääntää, tiedän varmasti että tässä ketjussa ei kukaan ole vielä kuutatoista täyttänyt. Juu siis pitää paikansa että olette samaa mieltä asiasta ja ihan yhtäpaljon pitää paikanssa se että minä olen erimieltä:D
Siis kumpi pitää enempi paikansa?

Lopuksi yhteenvetoba vielä sen verran, etä loistavasti otetut lähikuvat mopon kaasarista ei vain kiinosta joitakin ja toiset haluaa siitä suurennoksen seinäleen.
”Tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla.”
Virus

Mopon kaasarit ei ainakaa kohise sillee kun Kanonin kuvat ja tulosteet vaikka minkälainen teini niitä tekis.
higgins

adele kirjoitti: Ihmettelen tuota marmattamista ja teinikohinaa mitä ketjussa on.
Teinikohina=nuorten poikien marinaa jota ei kannata noteerata!
Kohina on monesti se kuvan suola! Higg
Virus

saltikov kirjoitti:
Virus kirjoitti:
saltikov kirjoitti: Juu, ulkomaanmatkojen välillä ei pääse niin helposti pakoon itseään.
Onneks mulla ei oo varaa kun kemiallisiin ulkomaanmatkoihin.
Älä hätäile. Sinulla on koko eläkeikä aikaa matkustella ja juosta pää kolmantena jalkana ja toivoa että et saa itseäsi ja menetettyä aikaa kiinni.
No sithän mulla ei olekaan mikään kiire yhtään mihkään nopeesti eikä äkkii. Miten tää teiniaika sit kannattais käyttää niin, että tästä sais kaiken tehon irti?
jari siren
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jari siren »

Sana sieltä toinen täältä, irti kontestista ja täysi atakki päälle.
Maanisuutta vaatii tuo ja suurta vaivannäkö:D

Miten se matra menikään... en anna toisten pahoitaa mietäni, mutta nut taisi loppua nuo viidenpennin elämänhalintaoppaiden neuvot ja nax:D
Jesus mikä ......:D
Ekan parin minsan kuluttua naamakkai se selvisi minulle ja nyt näyttää että se selviää muilekkin?
Virus

Onko nyt kyse koherenssista vai kompetenssista?
Lastu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lastu »

higgins kirjoitti:
adele kirjoitti: Tyhmiä ihmisiäkin tarvitaan ei esim. roskatkaan itsestään menisi kaatopaikalle jos kaikki olisivat menestyjiä, kuten minä.
Tyhmin viesti digicamera.net historiassa ( Ainakin minun lukemista ylivoimainen ykkönen). Ja se ei todellakaan ole helppo rasti...

Onneksi olkoon, Higg ;(
Ikävä tuottaa pettymys, mutta onnittelut taisivat mennä väärään osoitteeseen. Viesti ei taida olla Adelen kynästä alunperin. ;0)
Virus

Turha vängätä. "Minkä kirjoitin, sen kirjoitin."
higgins

Lastu kirjoitti:
higgins kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta onnittelut taisivat mennä väärään osoitteeseen. Viesti ei taida olla Adelen kynästä alunperin. ;0)
No ei kai se JS:kään ( häntähän tarkoitat?) noin hullu ole? En usko ennen kuin näytät sen alkuperäisen, Higg
Lastu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lastu »

Ketä jiiässää? Adelestahan minä kirjoitin, turha vängätä muuta.
Konditiona

Viesti Kirjoittaja Konditiona »

Mitä ihmettä kaikki täällä vänkäämisketjussa yht'äkiä vänkää. Mähän tein tän foorumin ainooks vänkäämisvapaaks vyähykkeeks.

Jos tää vänkääminen jatkuu tätä menoa niin kohta joku kehtaa väittää että talkkuna pierettää enemmän kuin ruisleipä.
Vastaa Viestiin