Vänkäämisketju
-
- Viesti:
Huh huh, kyllä se on sekaisin.
Ei taida ihan pelkkä AS riittää diaknoosiksi?
En nyt tarkoita varsinaisesti ketään erityisesti, tai jos joku itseensä ottaan niin en ota vastuuta, vai miten se meni?
Ei taida ihan pelkkä AS riittää diaknoosiksi?
En nyt tarkoita varsinaisesti ketään erityisesti, tai jos joku itseensä ottaan niin en ota vastuuta, vai miten se meni?
http://jarisiren.1g.fi/kuvat/
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
[quote="TTH]
Oikeastaan kaikkien merkkien linssejä voisi sanoa Thaimaalaisen poikahuoran piraattitekeleeksi,. Ajatellaampa Sigman valikoimaa, 50-150[/quote]
No nyt kyllä sääreen potkaisit, sillä sekä kamerassa että Nikkoreissahan lukee Made on Thailand ;(
Ja sitäpaitsi, minultahan löytyy myös tuo 50-150 f:2.8. Jopa toimii hienosti.
Mutta Sigman kamerat: Tungettu täyteen ihmeellisiä uusia innovaatioita, jotka eivät toimi kuten mainosmiehet väittävät
Billabong päällä, Higg
Oikeastaan kaikkien merkkien linssejä voisi sanoa Thaimaalaisen poikahuoran piraattitekeleeksi,. Ajatellaampa Sigman valikoimaa, 50-150[/quote]
No nyt kyllä sääreen potkaisit, sillä sekä kamerassa että Nikkoreissahan lukee Made on Thailand ;(
Mutta Sigman kamerat: Tungettu täyteen ihmeellisiä uusia innovaatioita, jotka eivät toimi kuten mainosmiehet väittävät
Billabong päällä, Higg
-
- Viesti:
Hyvä nettitohtori.
No siis jos joku sadetakkimies kuvailee mun poikaa pisillä, niin joo vedän pataan jos olen tonteilla.
Jos tästä sanonasta joku tampesterilainen AS sadettakimies rupee kaivelee sääntökirjoja, niin ei voi auttaa:D
Ja joo 87 olin 3kk ihan rajatilassa, nimittäin asuin teltassa 3kk taban beetsillä (silloin israelin ja Egyptin rajavyöhyke (tila)).
Siellä spittasin patonkia syödessäni.
Edit....
Vielä pataan vetämisistä, jos tämä kuviteltu sadetakkimies olisikin Vadimir Kliskon kokoinden karbaasi, niin tyytyisin soitamaan poliisin:D
Aina löytyy isompi ja kovempi.
No siis jos joku sadetakkimies kuvailee mun poikaa pisillä, niin joo vedän pataan jos olen tonteilla.
Jos tästä sanonasta joku tampesterilainen AS sadettakimies rupee kaivelee sääntökirjoja, niin ei voi auttaa:D
Ja joo 87 olin 3kk ihan rajatilassa, nimittäin asuin teltassa 3kk taban beetsillä (silloin israelin ja Egyptin rajavyöhyke (tila)).
Siellä spittasin patonkia syödessäni.
Edit....
Vielä pataan vetämisistä, jos tämä kuviteltu sadetakkimies olisikin Vadimir Kliskon kokoinden karbaasi, niin tyytyisin soitamaan poliisin:D
Aina löytyy isompi ja kovempi.
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
Hyvimpä nuo tuntuu toimivan. Foveon on ainoa innovaatio, ja se toimii juuri niin kuin pitääkin. Ja katsos kun Sigma on aito Made in Japan niin kyllä toimii nii kuin sanotaan ;-)higgins kirjoitti:No nyt kyllä sääreen potkaisit, sillä sekä kamerassa että Nikkoreissahan lukee Made on Thailand ;(TTH kirjoitti: Oikeastaan kaikkien merkkien linssejä voisi sanoa Thaimaalaisen poikahuoran piraattitekeleeksi,. Ajatellaampa Sigman valikoimaa, 50-150
Billabong päällä, Higg
Foveon X3
Flickri
Flickri
-
- Viesti:
-
Mua ei saa spurgujen kanssa vesille edes rautakangella vääntämällä.make58 kirjoitti:Paralympialaisiin uusi laji: vajakkikaksikko?
Ja tuo sekaisempi vajakki taas... noh... se voisi muuten soutaa sitä vajakkikaksikkoa yksinään (Jajakki + Jajakin ego = Vajakkikaksikko) mutta kun se tuskin pääsisi itsensä kanssa yksimielisyyteen sen enempää suunnasta, vauhdista, siitä onks kivaa, siitä kummalle kaljat kuuluu tai siitä että kumpi kuvaa sillä välin kun toinen kuvaa.
Mutta sinänsä tuo vajakkikaksikko on hyvä idis. Autistinen visualisointitaipumukseni loihti jo pelkästä termistä esiin "videoklipin" siitä miten keskarivetoinen hylje ja keskarikeskeinen hylkeen ego kauhovat hulluina eri päinvastaisiin suuntiin. Tai meikäläinen yksin kajakissa selittämässä lyhyesti ja muutamalla sanalla (=alle kolmen tunnin luento) jotain omasta mielestä mielenkiintoista asiaa samalla kun toinen vajakki kroolaa karkuun.
Liian hyvä idis. Ei siitäkään tuu vänkäämistä.
Provo: Mä näin tänään ahkeran rautakaupan myyjän, ihan tosi, näin!
-
- Viesti:
Lue paketista ne lääkeiden max annokset uudestaan, eikä saa sekoittaa keskarin kanssa?Konditiona kirjoitti:Mua ei saa spurgujen kanssa vesille edes rautakangella vääntämällä.make58 kirjoitti:Paralympialaisiin uusi laji: vajakkikaksikko?
Ja tuo sekaisempi vajakki taas... noh... se voisi muuten soutaa sitä vajakkikaksikkoa yksinään (Jajakki + Jajakin ego = Vajakkikaksikko) mutta kun se tuskin pääsisi itsensä kanssa yksimielisyyteen sen enempää suunnasta, vauhdista, siitä onks kivaa, siitä kummalle kaljat kuuluu tai siitä että kumpi kuvaa sillä välin kun toinen kuvaa.
Mutta sinänsä tuo vajakkikaksikko on hyvä idis. Autistinen visualisointitaipumukseni loihti jo pelkästä termistä esiin "videoklipin" siitä miten keskarivetoinen hylje ja keskarikeskeinen hylkeen ego kauhovat hulluina eri päinvastaisiin suuntiin. Tai meikäläinen yksin kajakissa selittämässä lyhyesti ja muutamalla sanalla (=alle kolmen tunnin luento) jotain omasta mielestä mielenkiintoista asiaa samalla kun toinen vajakki kroolaa karkuun.
Liian hyvä idis. Ei siitäkään tuu vänkäämistä.
Provo: Mä näin tänään ahkeran rautakaupan myyjän, ihan tosi, näin!
Sano se valokuvin.
Sano se valokuvin.
-
-
No mutta bosoni hyvä...higgins kirjoitti:Hyvä että tunnistat itsessäsi myös puutteita;) Kieltämättä hymyilytti, HiggKonditiona kirjoitti: Tai meikäläinen yksin kajakissa selittämässä lyhyesti ja muutamalla sanalla (=alle kolmen tunnin luento) jotain omasta mielestä mielenkiintoista asiaa samalla kun toinen vajakki kroolaa karkuun.
Mähän oon itse kaikkein paras tunnistamaan itsessäni puutteita. Oon jopa milloin vain valmis esittämään niistä lyhyen ja suppean tiivistelmän (=viisi tuntia + elvytys) kelle tahansa kiinnostuneelle.
Itseäni on aina muuten hämmästyttänyt se, että aika monet tuntuvat kuvittelevan monisanaisuuden taakse mitä hämärimpiä motiiveja tai toimintamalleja. Yleisimpiin kuuluvat
- yrittää olla jotain
- luulee olevansa jotain
- yrittää peittää jotain
- on olevinaan jotain
- teeskentelee jotain
- ei itse tiedä olevansa jotain.
Noissa hämärissä tulkinnoissa on selkeä painopiste: kuvitellaan että kyse on vaikutelmien luomisesta. Todella harvoin törmää kehenkään joka olettaisi että kyseessä on substanssin käsittely tietyllä tavalla eikä joku wannabe-leikki.
Itse olen oppinut ottamaan ne "älykkäästi oivalletut selitykset" lähinnä psykiatrisen tai psykologisen tulkintakehyksen läpi luettavissa olevina viesteinä tulkitsijasta itsestään. Jos joku projisoi, splittaa tms. niin se näkyy heti siinä miten jotain asiaa ymmärretään tai tulkitaan.
Eli vähän sama juttu kuin siinä, että jos joku istuu baarissa ja juo jaffaa niin aika usein siihen tulee joku urpo juoppo sönkkäämään jotain lapsellista sontaa siitä, että mitä se jaffanjuoja on tai luulee olevansa. Tilanteen ja sönkkääjän ymmärtämisessä päästään pisimmälle jos se sönkkääminen otetaan ihan puhtaana sen urpon pään sisäisestä maailmasta kertovana kuvajaisena.
-
Mitä tastä opimme?Konditiona kirjoitti: Eli vähän sama juttu kuin siinä, että jos joku istuu baarissa ja juo jaffaa niin aika usein siihen tulee joku urpo juoppo sönkkäämään jotain lapsellista sontaa siitä, että mitä se jaffanjuoja on tai luulee olevansa.
Vastaan itse: Baarit eivät ole jaffan litkimistä varten. Olisit edes ottanut sitä 3 tuntia seissyttä baarimokkaa, Higg
-
- Viesti:
-
- Viesti:
-
- Viesti: