skv kirjoitti:Nuo vuoden hääkuva ja vuoden lapsikuva kilpailut on vuoden vitsi. Järjetöntä laittaa sääntöihin että pitää olla kuvattu joko Fujin filmille tai Fujin digillä. Sama asia jos vuoden auto kisassa olisi pelkästään volkkareita.
Ei ymmärrä.
Fujiiiiiiii
Erittäin ontuva vertaus. Suomen Fuji järjestää kisat, joten on ymmärrettävää tuo merkkirajoitus. Luuletko, että Fuji haluaa järjestämänsä kisan voittoon Canonilla otetun kuvan?
Vuoden auto kisaa ei järjestä volkkari tai mikään mukaan merkki vaan riippumaton taho.
tareone kirjoitti:Erittäin ontuva vertaus. Suomen Fuji järjestää kisat, joten on ymmärrettävää tuo merkkirajoitus. Luuletko, että Fuji haluaa järjestämänsä kisan voittoon Canonilla otetun kuvan?
Vuoden auto kisaa ei järjestä volkkari tai mikään mukaan merkki vaan riippumaton taho.
Pointti oli siinä että kun joku järjestää VUODEN xxx kuvauskilpailun niin silloin siihen pitäisi olla vapaa osallistumisoikeus kalustosta riippumatta. Osuvampi nimi olis voinut olla esim. "Vuoden fuji hääkuvaaja". Eihän vuoden lehtikuvaakaan ole välineistöön rajoitettu?
mikko kirjoitti:Fujilla on kerrankin onnistunut kilpailu, noitahan on ilo katsella, olenkin muutamia parhaita otoksia tähän koonnut:
--nipsnaps--
Hyvää kuvaa en sieltä kymmenessä minuutissa löytänyt..
Tiedätkös, olen kerrankin samaa mieltä sun kanssasi. tän kunniaksi vois vaikka kiskaista oluen jos jääkaapissa olisi, mutta ei taida olla.
kyllä mä tuolta pari ihan nättiä kuvaa olen löytänyt. tutun tyypin kuvaamia kummatkin :)