Sama, mut mieti, jos kaikki johdot olis USB-C - USB-C.©pjm kirjoitti:No jaa......
On se nyt noinkin mutta nykyiseen johtohelvettiin en kyl kaipaa enää yhtään uutta versiota lisää. ;)
PC uusiksi
-
Re: PC uusiksi
-
Käytännössä ennen kuin puolet johdoista ja laitteista on vaihtuhut, joku noheva pyrkyri keksii USB-D:n. Se USB-C on myös liian rimpula todelliseen elämään, ainakin kannettavien laitteiden kanssa, se perinteinen USB on siinä suhtessa paljon parempi.T71 kirjoitti:Sama, mut mieti, jos kaikki johdot olis USB-C - USB-C.
Hannu
-
Just toissa viikolla kuvausmonitorin usb-c johdon pää jäi sisälle kameran porttiin, hieman oli kaffella kun kuva hävis kesken keikan monitorista. On se kieltämättä aika rimpula...hkoskenv kirjoitti:Käytännössä ennen kuin puolet johdoista ja laitteista on vaihtuhut, joku noheva pyrkyri keksii USB-D:n. Se USB-C on myös liian rimpula todelliseen elämään, ainakin kannettavien laitteiden kanssa, se perinteinen USB on siinä suhtessa paljon parempi.T71 kirjoitti:Sama, mut mieti, jos kaikki johdot olis USB-C - USB-C.
Miksi ajaa BMW:llä, kun voi lentää LSD:llä.
-
Huonot piuhat kannattaa unohtaa ja hommata myös laiteet, joissa on panostettu toimivuuteen. Osa halvoista monitoreistakin on just sellaisia, että se piuha ei ees mene kunnolla kiinni ja kun viimein menee, niin se liitin menee sentin liian syvään... ;)
-
Mäkin (läppäri) kanssa kun ei vaihtoehtoja enää ole, niin on pakko sopeutua USB-C:n käyttöön, mutta meillä ne on nimetty rokimmin Thunderbolteiksi. Ihan hyvin nuo pysyvät kiinni, oikein napsahtavat ja lukittuvat, hankala saada irti.
--
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
Minä en ole äreä, minä olen valikoivasti hyväntuulinen
-
rolsen kirjoitti:Mäkin (läppäri) kanssa kun ei vaihtoehtoja enää ole, niin on pakko sopeutua USB-C:n käyttöön, mutta meillä ne on nimetty rokimmin Thunderbolteiksi. Ihan hyvin nuo pysyvät kiinni, oikein napsahtavat ja lukittuvat, hankala saada irti.
.
-
Uus kone ollu muutaman tunnin tulilla ja photari sun muuta jo toiminnassa. Täytyy myöntää että elämälaatu parani kyllä, nopeus sitä luokkaa että vapaa-aikaa tulevaisuudessa runsaammin käytössä. ;)
-
- Viesti:
Itse olen pari viimeistä päivitystäni tilannut Cruzbrokerilta, periaatteessa tarvitsee vain sanoa että mikä on budjetti ja käyttötarkoitus ja he sitten antoivat listan komponenteista mitä he suosittelivat tuohon hintaan. Tyytyväinen olen ollut koneen toimvuuteen, vaikka itsekin olen aika paljon koneilla näprännyt elämän aikana niin olen aika paljon ulkona loopista, että mikä hardware on hyvää :D
-
Tuolla tyylillä maksaa osista ihan v.... liikaa, ei ole halpa kauppa tämä Cruzbroker.savotta kirjoitti:Itse olen pari viimeistä päivitystäni tilannut Cruzbrokerilta, periaatteessa tarvitsee vain sanoa että mikä on budjetti ja käyttötarkoitus ja he sitten antoivat listan komponenteista mitä he suosittelivat tuohon hintaan. Tyytyväinen olen ollut koneen toimvuuteen, vaikka itsekin olen aika paljon koneilla näprännyt elämän aikana niin olen aika paljon ulkona loopista, että mikä hardware on hyvää :D
Tuossa yksi hyvä esimerkki.
https://kauppa.cruzbroker.fi/amd-ryzen- ... /p10158227" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tietokonekauppa.fi/products/216 ... MB_AM4_Box" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuotetiedotkin monesti käsittämättömän surkeat, en ymmärrä kuka tuolta ostaa mitään.
Itse ostin Tehoraudasta kaikki viimeksi ja on erittäin edullinen tämän verrattuna ja homma toimi vielä hyvin.
-
Noh juu;hama kirjoitti:Tuolla tyylillä maksaa osista ihan v.... liikaa, ei ole halpa kauppa tämä Cruzbroker.savotta kirjoitti:Itse olen pari viimeistä päivitystäni tilannut Cruzbrokerilta, periaatteessa tarvitsee vain sanoa että mikä on budjetti ja käyttötarkoitus ja he sitten antoivat listan komponenteista mitä he suosittelivat tuohon hintaan. Tyytyväinen olen ollut koneen toimvuuteen, vaikka itsekin olen aika paljon koneilla näprännyt elämän aikana niin olen aika paljon ulkona loopista, että mikä hardware on hyvää :D
Tuossa yksi hyvä esimerkki.
https://kauppa.cruzbroker.fi/amd-ryzen- ... /p10158227" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tietokonekauppa.fi/products/216 ... MB_AM4_Box" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuotetiedotkin monesti käsittämättömän surkeat, en ymmärrä kuka tuolta ostaa mitään.
Itse ostin Tehoraudasta kaikki viimeksi ja on erittäin edullinen tämän verrattuna ja homma toimi vielä hyvin.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product ... CFp5hCFrz8" onclick="window.open(this.href);return false;
Cruzbroker oli joskus kova kauppa, eipä ole enää.
tais mennä pissi ja money päähän.
Elämä on valokuvaajan parasta aikaa! Vîta est tempus optimum homini
-
No joo. Toi USB-C on ideana kiva mutta se liitin on taas vaihteeksi just jonkun komitean suunnittelema, siinä on niin pienet kontaktipinnit että en jaksa uskoa sille kovin pitkää ikää kovassa käytössä.hkoskenv kirjoitti:Käytännössä ennen kuin puolet johdoista ja laitteista on vaihtuhut, joku noheva pyrkyri keksii USB-D:n. Se USB-C on myös liian rimpula todelliseen elämään, ainakin kannettavien laitteiden kanssa, se perinteinen USB on siinä suhtessa paljon parempi.T71 kirjoitti:Sama, mut mieti, jos kaikki johdot olis USB-C - USB-C.