kuvien tulostus itse vai teettäminen

Voit vapaasti kysyä jopa vähän tyhmiäkin.
Hannu KH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hannu KH »

Snagge kirjoitti:.

Valokuvaliikkeissä käytetään aitoa valokuvapaperia, jolle RGB-laser valottaa kuvan. Tämä tekniikka on aivan eri asia laadun ja värien syvyyden kannalta kuin mustesuihkutulostus.
...niin, mustesuihkun hyväksi.
Mahdolliset kirjoitusvirheet johtuu tabletista.
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
itu

Viesti Kirjoittaja itu »

paulas kirjoitti:
juuze kirjoitti:Itse vedostan aina kuvani Tunninkuvassa. Kun tiedossa on heidän käyttämänsä profiili, ovat värit kuvassa samat kuin näytöllä.
Mistä olet saanut Tunninkuvan ICC-profiilin?
Pitää hiukan etsiä mutta tältä sivulta löytyy:
http://tunninkuva.fi/julisteet_pro-asiakkaat.html
paulas

Viesti Kirjoittaja paulas »

itu kirjoitti:
paulas kirjoitti:
juuze kirjoitti:Itse vedostan aina kuvani Tunninkuvassa. Kun tiedossa on heidän käyttämänsä profiili, ovat värit kuvassa samat kuin näytöllä.
Mistä olet saanut Tunninkuvan ICC-profiilin?
Pitää hiukan etsiä mutta tältä sivulta löytyy:
http://tunninkuva.fi/julisteet_pro-asiakkaat.html
Kiitos vain. Oikein piti etsiä, milloin olen kysynyt tuota. Se oli vuonna 2006 :) Olikohan tuota profiilitietoa olemassa silloin v. 2006 ;) Ilmeisesti mikään nettitilaus tuosta firmasta ei enää onnistu. Efotohan (onkohan olemassa tuolla nimellä) ei ikävä kyllä enää toimi netitse. Sitä kautta tilatut kuvat tehtiin Ateneuminkujan Tunninkuvassa.
itu

Viesti Kirjoittaja itu »

paulas kirjoitti:Kiitos vain. Oikein piti etsiä, milloin olen kysynyt tuota. Se oli vuonna 2006 :) Olikohan tuota profiilitietoa olemassa silloin v. 2006 ;)
Myönnän olevani toisinaan hidas, anteeksi.
Profiilit ovat olleet tuolla kauan, en tosin muista, kuinka kauan. Jotenkin muistan - ehkä väärin, että profiilit liittyivät juuri Ateneuminkujan puotiin.
Vastaa Viestiin