Morjesta pitkästä aikaa. Janne Kilpi eli viestiketjun aloittaja, ymmärtääkseni.
Ensimmäiseksi olen todella yllättänyt, että tämä oli näin aktiivinen ja ammattitaitone sivusto. Pahoittelut kaikille, että en ole vastannut ja lähettänyt omia kuvia. Puolustukseksi haluaisin heittää, että teen yli kolmesataatuntisia työviikkoja ja pienet välit koitan käyttää tähän uuteen harrastukseen. *sensuroitu* toi selitys koska eilen opetin pojille, että Pekka Virta sai hyvästä syystä potkut, kun se syytti omia pelaajia ja aina oli selittämässä.
Vaustauksia on tullut todella paljon ja haluaisin tarttua niihin kaikkiin, mutta täytyy 45 minuutin päästä lähteä kuvaamaan vanhemman pojan peliä.
Olen päässyt vasta alkuun ja RAW on huomattu hyväksi (vaikka en ole oppinut kuin alkeet). Uusi muistikortti 128 gigane on kyllä tohon hommaan täytyny hankkia.
Oon kuvannut vasta Naantalin huonoissa valaistuksissa ja kiinnostais päästä valaistuun halliin. Oon huomannu, että kuvat jotka munhun toimii niin täytyy olla vähintään 1/800 kuvia. Liian helppoo on ottaa kavereista jotka tulee vaihtoon. Kyllähän se kiekko on aina kiva saada kuviin.
Mites ihmeessä annan tälle sivustolle linkit kuviini. Ekana tulee mieleen, että pistän meidän joukkueen etusivun linkin, josta pääsee linkkien kautta picasan ja YouTubin kuviin. Koitetaas...
http://www.vg-62.fi/index.php?bW9kPWZyb ... M2YzkwZDQ=
www.vg-62.fi vasemmalta E 01 ja keskellä on kuvalinkit kuviin ja Youtuubiin.
Tiedätte varmaan paremman tyylin niin kertokaa ihmeessä.
Paneudun vastauksiin varmasti tarkemmin myöhemmin ja vielä kerran KIITOKSIA kaikille.