Studiosalamat aloittelijalle
-
Sitä radiolaukaisinta suosittelen tsekkaan Gadget infinitystä.
http://www.gadgetinfinity.com
Omani tuli viime viikolla, pikaisen kokeilun jälkeen olen aika tyytyväinen. Ostin lähettimen ja 1 kpl studiosalamaan meneviä laukaisimia ja 2 kpl salamakengällä olevia patterilaitteita. Kaikki suostuu juttelen yhteen, mikä on melko positiivinen juttu.
hox: Canonistien tulee tarkistaa V2sten ja studiosalama vastaanottimien yhteensopivuus.. omani ovat ekaa versiota joka kuulemma ei pelaa canonin salamoissa.
http://www.gadgetinfinity.com
Omani tuli viime viikolla, pikaisen kokeilun jälkeen olen aika tyytyväinen. Ostin lähettimen ja 1 kpl studiosalamaan meneviä laukaisimia ja 2 kpl salamakengällä olevia patterilaitteita. Kaikki suostuu juttelen yhteen, mikä on melko positiivinen juttu.
hox: Canonistien tulee tarkistaa V2sten ja studiosalama vastaanottimien yhteensopivuus.. omani ovat ekaa versiota joka kuulemma ei pelaa canonin salamoissa.
-
itse kuvaan autotallissa muotokuvia, tuotekuvia ja eläinkuvia d-lite2:lla. säädöt on minimissä tai vähän yli jos otan telellä kauttaaltaan terävää kuvaa.enempää tehoja et luultavasti tarvi kuin tuossa on. hunajakennoja värikalvon läpi valoa ammuttuna joudun säätämään valon lähes puoleen irtilähtevistä tehoista. lataus välähdysten välillä on huikean nopea noin pienitehoisessa salamassa, joten suosittelen ehdottomasti d.lite2:sta.
-
-
kanelitane kirjoitti:itse kuvaan autotallissa muotokuvia, tuotekuvia ja eläinkuvia d-lite2:lla. säädöt on minimissä tai vähän yli jos otan telellä kauttaaltaan terävää kuvaa.enempää tehoja et luultavasti tarvi kuin tuossa on. hunajakennoja värikalvon läpi valoa ammuttuna joudun säätämään valon lähes puoleen irtilähtevistä tehoista. lataus välähdysten välillä on huikean nopea noin pienitehoisessa salamassa, joten suosittelen ehdottomasti d.lite2:sta.
Eikö olisi aika oleellista kertoa, mitä aukkoja ja herkkyysarvoa noilla säädöillä käytät?
-
-
-
- Viesti:
Ei studiovaloissa olekkaan ongelma tehon kanssa jos kuvaa pimeässä, jossa ainoa valaistus on se studiosalama. Ja tämän lisäksi kohteet on pieniä, max ihmisen kokoisia. Ne ei todellakaan ole valollisesti kovin vaativia kohteita, mitä valotehoon jne. tulee.
Tuollainen Dlite on kuin kittiobiska joka on ihan OK, mutta sen ominaisuudet loppuu hyvin äkkiä kesken.
Tuollainen Dlite on kuin kittiobiska joka on ihan OK, mutta sen ominaisuudet loppuu hyvin äkkiä kesken.
-
Joo, paketti tuli perille, mutta niinpä tietenkin toinen poppa oli kuollut ja lähti takaisin Saksaan. En ole yhdellä valolla lähinnä muuta kuin testannut toiminnan ja odottelen uutta valoa saapuvaksi takaisin. Siihen mennessä olen varmaan saanut jo kunnon taustakankaan hankittua niin voipi ammuskella noita elukoita...Detrox kirjoitti:Jokos Rooperi on alkuhäikäistyksistä selvinnyt ja kertoisi kokemuksiaan setistä??