Sigman nettisivulta se selviää.SakkeM kirjoitti:Ei kukaan viitsisi vastailla? :)
http://www.sigmaphoto.com/flashes/flashes_flashes.asp
GN on 53 mallissa 530 ja 50 mallissa 500
Voi noissa muutakin eroa olla.
Sigman nettisivulta se selviää.SakkeM kirjoitti:Ei kukaan viitsisi vastailla? :)
Ei onnistu omalla pikkusalamalla ohjaaminen. Lähetin tai toine terpeeksi hyvä salama tarvitaan.komk kirjoitti:Tyhmä kysymys mutta keltanokka kun olen kysyn kuitenkin.
Elikkäs onnistuuko 350D:n omalla salamalla laukaisemaan Speedlite 550-EX:n vai tarviiko se sen lähettimen tai toisen irtosalaman masteriksi kameraan kiinni?
- jm
?? Kai nyt kvanonin omalla saa tuon tehtyä kun se onnistuu Sigman superillakin? Siis laitetaan irtosalama slave-asentoon ja laukaistaan se kameran omalla salamalla.Hannu KH kirjoitti:Ei onnistu omalla pikkusalamalla ohjaaminen. Lähetin tai toine terpeeksi hyvä salama tarvitaan.komk kirjoitti:Tyhmä kysymys mutta keltanokka kun olen kysyn kuitenkin.
Elikkäs onnistuuko 350D:n omalla salamalla laukaisemaan Speedlite 550-EX:n vai tarviiko se sen lähettimen tai toisen irtosalaman masteriksi kameraan kiinni?
- jm
Orjakennollahan räpsähtää kaikki salamat, mutta langaton TTL-salama toimii Canonissa vain lähettimellä tai hyvällä irtosalamalla.Hobbes kirjoitti:?? Kai nyt kvanonin omalla saa tuon tehtyä kun se onnistuu Sigman superillakin? Siis laitetaan irtosalama slave-asentoon ja laukaistaan se kameran omalla salamalla.Hannu KH kirjoitti:Ei onnistu omalla pikkusalamalla ohjaaminen. Lähetin tai toine terpeeksi hyvä salama tarvitaan.komk kirjoitti:Tyhmä kysymys mutta keltanokka kun olen kysyn kuitenkin.
- jm
Eipä ole 550EX:ssä sisäänrakennettua optista orjaa (kuten Sigmassa). On vain se oma infrapunasysteemi, joka vaatii erillisen lähettimen.Hobbes kirjoitti:Kai nyt kvanonin omalla saa tuon tehtyä kun se onnistuu Sigman superillakin? Siis laitetaan irtosalama slave-asentoon ja laukaistaan se kameran omalla salamalla.