Canon 60D suljin jumittaa

Canon 1300D, Canon 1200D, Canon 700D jne.
Tatsu

Re: Canon 60D suljin jumittaa

Viesti Kirjoittaja Tatsu »

Auts!!! Jäikö se kertomatta!?? Err 20!!!!
Cloudcity. Uuden ajan pilvipalvelu.
Tervo

Viesti Kirjoittaja Tervo »

Tekeekö tuon joka laukaisulla? Mites ilman obiskaa?
Fifty-forty
Tatsu

Ei tee joka laukaisulla. Saattaa antaa ottaa 10-20 kuvaa, mutta sitten jumittaa. Laukaisee ilman obiskaa.
Oon yrittäny myös sarjatulitusta, jos se laukaisisi ongelman, mutta ei.
Akut latautuu normaalisti ja olen kokeillut myös uutta akkukahvaa, kun mukana tullut oli jotenkin himpula. Ei vaikutusta. Ongelma jatkuu.
Tervo

Kyllähän toi sitten vaikuttaisi olevan peilissä tai sulkimessa häikkää, varsinkin jos tekee samaa useammalla obiskalla. Liekkö lähtenyt myyntiin juurikin saman vian takia. :evil:
Fifty-forty
Tatsu

Sama kävi mielessä. En vaan jaksanut ruveta enää reklamoimaan… Vs käytetyn auton ostaja…
Tervo

Tatsu kirjoitti: Huhti 23, 2025 14 : 32 Sama kävi mielessä. En vaan jaksanut ruveta enää reklamoimaan… Vs käytetyn auton ostaja…
Huono säkä, onneksi itse säästynyt noin fataaleilta pettymyksiltä näiden käytettyjen kanssa. 40D:ssä jumissa se salamakengän tunnistin, kuvittelee että ulkoinen salama kiinni, eikä ponnauta sitä sisäistä auki. Ulkoinen toimii ongelmitta. Ja yhdessä noista Samsungin tonnisista on kennossa muutaman pixelin vika, kuin likatahra, ei vaan lähde puhdistamalla pois. Naismyyjä ei ehkä ollut koko vikaa havainnut, kun se tulee esiin vasta liki tappiin himmennettynä pitkillä valotusajoilla (pienoismallien kuvausta).
Fifty-forty
Vastaa Viestiin